Dat is helaas niet mogelijk dat ik op die dagen en tijden vrij ben om ze op te halen. Voor 5 minuten bellen valt inderdaad wel wat te regelen. Niet iedereen heeft een zodanig makkelijke verplichting dat ze er vrij voor kunnen krijgen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet welke dagen ze geopend zijn, dan neem je op een van die dagen de tijd om ze te bellen. Die sleutels zijn toch zo belangrijk?
Ach, ik snap wel dat het frustrerend is wanneer je je sleutels kwijt bent en je moet wachten tot het dinsdagmiddag is voor de enige kans om ze kosteloos terug te krijgen. Maar om dan op zo'n manier een discussie in te gaan met non-argumenten is wel wat overdreven.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:56 schreef debeterebob het volgende:
Je mag van instanties eigenlijk wel verwachten dat ze ergens een avondje open zijn.
Laten we het speciaal voor jou wel doenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laten we het nu niet gaan hebben over een beheersbare overheid en ambtenarenreductie.
Dat is minder zonde dan een politieagent die even op straat niets staat te doenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
jij wilt dat daar 5 dagen lang 8 uur per dag iemand zit?
Maar dat is niet het probleem van dat depot. Zij zijn open op bepaalde tijden, het is aan jou om tijd vrij te maken in van de diensten gebruik te maken. Jij bent immers wat verloren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is helaas niet mogelijk dat ik op die dagen en tijden vrij ben om ze op te halen. Voor 5 minuten bellen valt inderdaad wel wat te regelen. Niet iedereen heeft een zodanig makkelijke verplichting dat ze er vrij voor kunnen krijgen.
Misschien lucht het wel op voor Evie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:59 schreef twi het volgende:
Ach, ik snap wel dat het frustrerend is wanneer je je sleutels kwijt bent en je moet wachten tot het dinsdagmiddag is voor de enige kans om ze kosteloos terug te krijgen. Maar om dan op zo'n manier een discussie in te gaan met non-argumenten is wel wat overdreven.
En van bedrijven dat ze bestellingen na kantooruren bezorgen, en van loodgieters ed dat ze na 7 uur savonds langskomen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je mag van instanties eigenlijk wel verwachten dat ze ergens een avondje open zijn.
Blijkbaar zijn er maar weinig mensen die iets verliezen. Want adners zouden ze het wel grotere openingstijden hebben. Nu kunnen ze die mensen mooi ergens anders neerzetten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is de schuld van het depot dat ze niet normaal geopend zijn op schappelijke tijden zodat mensen nog de moeite kunnen doen om er te kunnen komen.
3 uur op 3 dagen is een beetje niet goed bereikbaar wat mij betreft. En dat is zeker de schuld van het depot.
Je bent lekker bezig he? Kromme brein, te dom om te poepen, aan de drank zitten of gewoon dom. Je maakt ons voor alles uit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik van mening ben dat het iemands plicht is om naar die sleutels te zoeken. Dat maak jij er al de hele tijd met je kromme brein zelf van.
En zoeken heb ik gister allang uren gedaan. Het is alleen een beetje diep triest dat instanties niet echt toegankelijk zijn op schappelijke werktijden.
Sjah het is wat overdreven om door te drammen met nonargumenten te komen van je oma die wel voor 5 euro dr voordeursleutel kan halen tot boehoe het is jouw schuld dat je ze kwijt bent want ik stem pvv of vvd en heb geen inlevingsvermogen en vindt alles een schuld en verantwoording van iemand zelf.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ik snap wel dat het frustrerend is wanneer je je sleutels kwijt bent en je moet wachten tot het dinsdagmiddag is voor de enige kans om ze kosteloos terug te krijgen. Maar om dan op zo'n manier een discussie in te gaan met non-argumenten is wel wat overdreven.
De politie doet altijd iets. Ook als ze stil staan zorgen ze voor een veilige omgeving.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is minder zonde dan een politieagent die even op straat niets staat te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is minder zonde dan een politieagent die even op straat niets staat te doen
Misschien wel ja. Maar denk jij het, gezien de posts van de afgelopen 3 uur?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien lucht het wel op voor Evie.
Ze zouden wel wat bereikbaarder mogen zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat is niet het probleem van dat depot. Zij zijn open op bepaalde tijden, het is aan jou om tijd vrij te maken in van de diensten gebruik te maken. Jij bent immers wat verloren.
Doet het zekerquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien lucht het wel op voor Evie.
Woorden uit mijn mond. Helemaal mee eensquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
En van bedrijven dat ze bestellingen na kantooruren bezorgen, en van loodgieters ed dat ze na 7 uur savonds langskomen.
Ze is in elk geval weer drie uur dichterbij het moment dat ze wél bij die instantie terecht kan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:02 schreef twi het volgende:
Misschien wel ja. Maar denk jij het, gezien de posts van de afgelopen 3 uur?
ahhh gossiequote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig he? Kromme brein, te dom om te poepen, aan de drank zitten of gewoon dom. Je maakt ons voor alles uit.
Jij bent nog te simpel dat je niet eens een bos sleutels bij je kunt houden. Om het eens om te draaien.
Mooie van die digitale dienstverlening is dat je meteen een linkje naar dit topic kan doorsturen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
En anders bel je de gemeente even. Wie weet maken ze wel een uitzondering voor je als ze horen hoe belangrijk het voor je is en hoe onveilig je je nu voelt
Wat een kutleven heb jij.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit zo vermaakt met een non-discussie
Waar de gemeente heel veel argumenten van weldenkende burgers vindt om niet langer open te zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie van die digitale dienstverlening is dat je meteen een linkje naar dit topic kan doorsturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |