Ik deed het niet eens bewustquote:
En hun mening en probleemoplossend vermogen mankeert ook al wat aanquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja het is erg gesteld met de mensen van tegenwoordigGeen verstand zit er meer in
JA VERDOMME!quote:
Ik zag hetquote:
Die fokkers van tegenwoordig ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En hun mening en probleemoplossend vermogen mankeert ook al wat aan
Dat iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
Iets over sleutels en de politie. Denk dat ik maar ff verder ga werken
kunnen ze in dit geval ook niet maken.. kan het wel herhalen maar mensen kunnen in dit land naast nadenken ook al niet lezenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze mogen ze niet maken. Ze kunnen ze wel maken. En de meeste doen dat dan ook gewoon.
Whaha nee.. maar ik kan er aan zien dat ze ermee hier moeten zijn. En een ander kan dat ook. Zo moeilijk is dat niet!quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:32 schreef twi het volgende:
Ik snap het al, Evie had haar naw-gegevens natuurlijk aan een labeltje op die sleutelbos hangen.
Jouw wettelijke plicht is er hopelijk geen als ik dit lees.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jouw wettelijke plicht is zorgdragen voor je eigen spullen.
Zo lust ik er ook nog wel een.
Dat is een beetje cru en zuur voor mensen die niet in de omgeving wonen. Is niks logisch aan eigenlijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De politie kan je 24 uur per dage bereiken.
enkel niet voor teruggevodnen voorwerpen. Vind ik niet meer dan logisch.
Bij deze hoop ik het dan ook van harte voor je dat het je een keer overkomt. Dan piep je namelijk wel anders.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, jij zoekt gewoon naar argumenten om de discussie te winnen. Mij is het niet overkomen maar dat maakt mijn punt niet ineens onwaar. Als het jou wel overkomen is dan spijt me dat voor je vind ik je nu nog steeds een aansteller.
Blijkbaar ben ik inderdaad niet zo lelijk bot en dom als andere mensen hier.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens sleutels verloren, hoor. Jij bent daar echt niet uniek in. Al pretendeer je van wel.
Mijn enige schoenen naast mijn werkschoenen zijn nu een stel sandalen die van mijn moeder zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:39 schreef Samzz het volgende:
Bluh, ik zie leuke schoenen met een klein puntneusje. Toen zag ik de hak en wilde ik ze niet meer.
Bel wel de politie even als je je zin verliest. Daar zijn ze immers voor, zorg dragen voor het verlorene.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
Iets over sleutels en de politie. Denk dat ik maar ff verder ga werken
To protect and to serve toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bel wel de politie even als je je zin verliest. Daar zijn ze immers voor, zorg dragen voor het verlorene.
Ah, daar komen de persoonlijke stekenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:40 schreef Evie het volgende:
[..]
kunnen ze in dit geval ook niet maken.. kan het wel herhalen maar mensen kunnen in dit land naast nadenken ook al niet lezen
[..]
Whaha nee.. maar ik kan er aan zien dat ze ermee hier moeten zijn. En een ander kan dat ook. Zo moeilijk is dat niet!
[..]
Jouw wettelijke plicht is er hopelijk geen als ik dit lees.
Mensen raken dingen kwijt. Dat is niet meer dan menselijk, maar blijkbaar denk jij er met je domme hoofd anders over...
[..]
Dat is een beetje cru en zuur voor mensen die niet in de omgeving wonen. Is niks logisch aan eigenlijk.
[..]
Bij deze hoop ik het dan ook van harte voor je dat het je een keer overkomt. Dan piep je namelijk wel anders.
[..]
Blijkbaar ben ik inderdaad niet zo lelijk bot en dom als andere mensen hier.
nouja dat doen ze dus niet blijkbaar, dus kunnen ze beter 24/7 achter een bureautje zitten om de mensen te helpen met verloren sleutels. Het liefst zouden ze eig over de grond van de straten moeten kruipen om evt alles wat verloren is zelf te vinden.quote:
jup die komen net zo hard terug als dat jullie ze geven.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, daar komen de persoonlijke steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |