Ik hoop het.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:48 schreef MrBaas het volgende:
Is dit het begin van het einde voor de PVV ?
Hope soquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:48 schreef MrBaas het volgende:
Owh, maar dat gebeurt toch wel hoor.. Altijd wel iemand die het probeertquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:53 schreef MrBaas het volgende:
Ik ben wel heel erg blij dat Geert Wilders zichzelf kapot heeft gemaakt en niet kapot is gemaakt door een of andere linkse milieuactivist. Anders kreeg je over 10 jaar weer een andere club die verder gaat met "het gedachtegoed van Geert".
Ik heb toch het idee dat Nederland een beetje Wildersmoe aan het worden is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:56 schreef Ties02 het volgende:
![]()
Het is nog geen 12 september en jullie hebben het alweer over het einde van Geert en de PVV?
In de meest recente peilingen stijgt de PVV lichtelijk en staat op dezelfde plek als jullie zo geliefde PvdA hoor, daarnaast scoort de partij vaak hoger dan is voorspelt.
Gezien het aantal stemmen dat hij kreeg lijkt er toch wel IETS aan de hand te zijn...quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:56 schreef Ties02 het volgende:
![]()
Het is nog geen 12 september en jullie hebben het alweer over het einde van Geert en de PVV?
In de meest recente peilingen stijgt de PVV lichtelijk en staat op dezelfde plek als jullie zo geliefde PvdA hoor, daarnaast scoort de partij vaak hoger dan is voorspeld.
Zijn standpunten zijn nog gewoon hetzelfde dus ik zou niet weten waarom. De mensen die op hem stemden zullen dat hoogstwaarschijnlijk weer doen. Daarnaast is het de enige partij die pertinent tegen Europa is, de SP heeft zichzelf een beetje onderuit gehaald met dat ECB verhaal van Roemer net..quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:57 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat Nederland een beetje Wildersmoe aan het worden is.
Misschien juist DAAROM??? Is een plaat die blijft hangen.. Voorspelbaar, voorspelbaar, voorspelbaar...quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zijn standpunten zijn nog gewoon hetzelfde dus ik zou niet weten waarom. De mensen die op hem stemden zullen dat hoogstwaarschijnlijk weer doen. Daarnaast is het de enige partij die pertinent tegen Europa is, de SP heeft zichzelf een beetje onderuit gehaald met dat ECB verhaal van Roemer net..
quote:Op maandag 27 augustus 2012 06:26 schreef Oldie57 het volgende:
Roemer is bij het debat door het ijs gezakt. Hij geeft duidelijk blijk totaal geen verstand te hebben van economie.
Wilders blijft zich maar herhalen: een racistische anti-Europeaan. Doodmoe word je van die gek.
Rutte: ik ben al het vertrouwen in hem verloren na zijn samenwerking met de PVV
Samsom: niet ideaal maar ik ga toch op hem stemmen. Hij is de minst slechte van de Nederlandse politici.
Waarom? Doorbehandelen kost geld en dat geld moet ergens vandaan komen. Ik denk dat iedereen (ook de artsen en de patienten) gebaat is bij richtlijnen en protocollen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 06:59 schreef Picchia het volgende:
Bijvoorbeeld zijn uitspraak om het debat om iemand niet meer te behandelen naar de politieke sfeer te trekken. Ik vond het ronduit schokkend, maar die commentatoren vonden het geweldig.
Je gaat toch niet op het persoontje stemmen die het leuk doet bij zo'n debat, maar op een partij waar je je het meest in kan vinden.. Dus als Wilders het goed had gedaan gister was je stem daar heen gegaan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 06:26 schreef Oldie57 het volgende:
Roemer is bij het debat door het ijs gezakt. Hij geeft duidelijk blijk totaal geen verstand te hebben van economie.
Wilders blijft zich maar herhalen: een racistische anti-Europeaan. Doodmoe word je van die gek.
Rutte: ik ben al het vertrouwen in hem verloren na zijn samenwerking met de PVV
Samsom: niet ideaal maar ik ga toch op hem stemmen. Hij is de minst slechte van de Nederlandse politici.
Na een bepaalde leeftijd worden bepaalde behandelingen al riskanter en daardoor minder vaak uitgevoerd (iemand van in de 70 heeft bijvoorbeeld meer kans op complicaties bij een narcose). En veel ouderen willen al niet behandeld worden. Ik denk dat het probleem dat geschetst wordt momenteel dus al meevalt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 07:06 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Waarom? Doorbehandelen kost geld en dat geld moet ergens vandaan komen. Ik denk dat iedereen (ook de artsen en de patienten) gebaat zijn bij richtlijnen en protocollen.
Krijg je dan niet situaties dat patienten die dure behandelingen willen op zoek gaan naar een arts die bereid is door te behandelen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 07:12 schreef Picchia het volgende:
Als iemand dus nog veel levenslust heeft dan vind ik dat die persoon dat niet ontnomen moet worden omdat 'gemiddeld genomen' die persoon zou moeten overlijden.
Ik hoop dat die patiënt zo verstandig is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 07:21 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Krijg je dan niet situaties dat patienten die dure behandelingen willen op zoek gaan naar een arts die bereid is door te behandelen?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 07:31 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik hoop dat die patiënt zo verstandig is.
Maar als je dit vraagstuk doortrekt dan kun je je natuurlijk ook afvragen of kinderen die geboren worden met een ziekte of handicap met een lage levensverwachting behandeld moeten worden. Als een kind een levensverwachting van twaalf jaar heeft, in hoeverre hij dan behandeld moet worden.
Of dat een ambulance moet komen opdagen bij een hartstilstand, aangezien het merendeel van de reanimaties buiten het ziekenhuis toch niet werken. Ambulances zijn best duur.
Het is een beetje een hellend vlak, waar de politiek zich wat mij betreft niet aan moeten branden. Uit respect voor leven.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat Wilders na vandaag gaat doen. De uitslag van vanavond - slechts 9 procent beschouwde hem als winnaar in een debat met slechts 4 kandidaten - moet toch reden tot zorg zijn in de hoofdkwartieren van de PVV.
Wilders heeft debattechnisch weinig fout gedaan. Sterker nog: hij kwam een paar keer sterk uit de hoek (als je het debattechnisch bekijkt). Toch lijkt het erop dat kijkers zijn verhaal niet meer slikken, anders had hij wel beter gescoord in de uitslag.
Ik ben benieuwd of Wilders in de volgende debatten een andere tactiek kiest. Rutte en Roemer in de haren vliegen heeft weinig succes opgeleverd.
5,7 procent vond Roemer de beste debater. Is dit het einde van de SP?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:48 schreef MrBaas het volgende:
Na zo'n dramatisch optreden kan die hele benden wel opgedoekt worden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 07:57 schreef Picchia het volgende:
[..]
[..]
5,7 procent vond Roemer de beste debater. Is dit het einde van de SP?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |