overduidelijke mongool bedoel jequote:Op zondag 26 augustus 2012 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Exact. Samsom is de OVERduidelijke winnaar
Kan je weer goed slapen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Roemer is gelukkig flink door de mand gevallen
helaasch hapten ze niet vanavondquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:29 schreef eriksd het volgende:
Trouwens, ik heb gewoon 0x moeten modden. Applausje voor jezelf. Goed gedaan kinderon.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:29 schreef eriksd het volgende:
Trouwens, ik heb gewoon 0x moeten modden. Applausje voor jezelf. Goed gedaan kinderon.
Of jij bent gewoon luiquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:29 schreef eriksd het volgende:
Jammerquote:
Ik wilde Wilders vergelijken met Hitler, maar dat heeft Hitler ook niet echt verdiend.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:29 schreef eriksd het volgende:
K****** H*M****X KT VIEZE K&T KUNDUZVRIENDJE!!!!!!!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:29 schreef eriksd het volgende:
Nee hoor.. Samsom gedroeg zich het meest premierwaardig..quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:26 schreef Robus het volgende:
Rutte blijft toch het meest premierwaardig.
Alsof zijn fans of mogelijke stemmers dat ook vinden...quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Roemer is gelukkig flink door de mand gevallen
Fijn dat je tóch toegeeft dat Samsom het beste wasquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:26 schreef Ravvie het volgende:
Samsom nipt de beste,
Rutte tweede
Wilders Derde
Roemer verreweg de slechtste
omdat de vvd dan de grootste wordt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:30 schreef StarGazer het volgende:
Samsom is niet tegengevallen. Als hij zo doorgaat snoept hij nog wel wat zeteltjes van de SP af. En dat zou gunstig zijn.
Eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
1. Samsom
2. Rutte
3. Wilders
4. Roemer
Ik denk dat er nog wel een redelijke groep tussen SP en PvdA zweeftquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alsof zijn fans of mogelijke stemmers dat ook vinden...
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:31 schreef budha het volgende:
Qua debat vond ik Samsom iets beter dan Rutte, maar aangezien Rutte voortdurend centraal werd gezet door zijn opponenten is hij met afstand de winnaar van deze avond.
Frits is op de hand van Ruttequote:Op zondag 26 augustus 2012 22:31 schreef budha het volgende:
Qua debat vond ik Samsom iets beter dan Rutte, maar aangezien Rutte voortdurend centraal werd gezet door zijn opponenten is hij met afstand de winnaar van deze avond.
Of iedereen: Wat is die #Samson toch slechtquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
Eerste indicatie op social media is goed: Samsom het meest besproken, dus de grote verrassing van deze avond.
Vreemd of geprogrammeerd?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:30 schreef Kansenjongere het volgende:
Vreemde dilemmaronde, Wilders en Rutte krijgen dilemma's van het kaliber "doe je pindakaas of hagelslag op je boterham" en Samsom en Roemer moeten kiezen tussen 20 onthoofde Nederlandse militairen of toegeven aan de eisen van terroristen.
Zo zou je het kunnen zeggen ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
omdat de vvd dan de grootste wordt?
Logisch, hij is was de minister president.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:31 schreef budha het volgende:
En met welke partijen zou hij dan een regering moeten gaan vormen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
omdat de vvd dan de grootste wordt?
Van jou had ik ook niet anders verwachtquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een mooie speech vond ik het eigenlijk wel.
wsl heb je nog gelijk ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:29 schreef June. het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar voor het sbsvolk dat morgen naar hart van Nederland kijkt wel.
Zou in theorie kunnen, maar dat zijn dan mensen die niet naar de uitzending hebben gekeken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Of iedereen: Wat is die #Samson toch slecht
Is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:31 schreef June. het volgende:
[..]
Logisch, hij is was de minister president.
Toegeven? Ik ben niet anti PvdA of pro VVD oid. Ik oordeel ze allen op hun meritesquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn dat je tóch toegeeft dat Samsom het beste was
Echt niet, Samsom kwam het meest als zichzelf over..quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:28 schreef Specularium het volgende:
Rutte kwam wel het meest als zichzelf over, Roemer en Diederik hebben het verhaal te hard ingestudeerd en Geert is te kwaad.
Niet alleen Frits, de drie overige partijleiders kozen alledrie Rutte als tegenstander bij het duodebat.quote:
Zet die linkse bril afquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor.. Samsom gedroeg zich het meest premierwaardig..![]()
VERBINDEN![]()
Rutte was slechts zwarte pieten aan het uitdelen en zichzelf aan het ophemelen
Vind ik ook. Op eerbiedwaardige afstand volgt Rutte.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Exact. Samsom is de OVERduidelijke winnaar
Als je de naam niet eens kunt spellenquote:
ditquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:32 schreef Tware het volgende:
De verliezer is in ieder geval Frits Wester, man man man
Dat Rutte voortdurend centraal werd gezet kwam vooral omdat Wilders alvast capituleerde. Van de linkse partijen is het niet meer dan logisch dat zij de rechtse premier aanvallen in plaats van elkaar. Dat de rechtse gedoger voor dezelfde taktiek koos, geeft mijns inziens aan dat hij zich er dit maal al bij heeft neergelegd dat Roemer er met alle zwevende linkse kiezers vandoor gaat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:31 schreef budha het volgende:
De anti-PvdA/linkschmensch huilies maakt het toch geen fuck uit of Samsom het wel of niet goed deed. Bashen doen ze toch wel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou in theorie kunnen, maar dat zijn dan mensen die niet naar de uitzending hebben gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |