Voor mij niet, maar voor het sbsvolk dat morgen naar hart van Nederland kijkt wel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:27 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Wie boeit het wie de winnaar is?alsof dat het verschil maakt
Nee aantal vrouwen die hij in bed heeft gehad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:26 schreef jcdragon het volgende:
[..]
200 het aantal gaten dat hij gevuld heeft ?
Exact. Samsom is de OVERduidelijke winnaarquote:
overduidelijke mongool bedoel jequote:Op zondag 26 augustus 2012 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Exact. Samsom is de OVERduidelijke winnaar
Kan je weer goed slapen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Roemer is gelukkig flink door de mand gevallen
helaasch hapten ze niet vanavondquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:29 schreef eriksd het volgende:
Trouwens, ik heb gewoon 0x moeten modden. Applausje voor jezelf. Goed gedaan kinderon.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:29 schreef eriksd het volgende:
Trouwens, ik heb gewoon 0x moeten modden. Applausje voor jezelf. Goed gedaan kinderon.
Of jij bent gewoon luiquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:29 schreef eriksd het volgende:
Jammerquote:
Ik wilde Wilders vergelijken met Hitler, maar dat heeft Hitler ook niet echt verdiend.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:29 schreef eriksd het volgende:
K****** H*M****X KT VIEZE K&T KUNDUZVRIENDJE!!!!!!!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:29 schreef eriksd het volgende:
Nee hoor.. Samsom gedroeg zich het meest premierwaardig..quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:26 schreef Robus het volgende:
Rutte blijft toch het meest premierwaardig.
Alsof zijn fans of mogelijke stemmers dat ook vinden...quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Roemer is gelukkig flink door de mand gevallen
Fijn dat je tóch toegeeft dat Samsom het beste wasquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:26 schreef Ravvie het volgende:
Samsom nipt de beste,
Rutte tweede
Wilders Derde
Roemer verreweg de slechtste
omdat de vvd dan de grootste wordt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:30 schreef StarGazer het volgende:
Samsom is niet tegengevallen. Als hij zo doorgaat snoept hij nog wel wat zeteltjes van de SP af. En dat zou gunstig zijn.
Eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
1. Samsom
2. Rutte
3. Wilders
4. Roemer
Ik denk dat er nog wel een redelijke groep tussen SP en PvdA zweeftquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alsof zijn fans of mogelijke stemmers dat ook vinden...
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:31 schreef budha het volgende:
Qua debat vond ik Samsom iets beter dan Rutte, maar aangezien Rutte voortdurend centraal werd gezet door zijn opponenten is hij met afstand de winnaar van deze avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |