Onzin. Hoewel ik Samsom wel duidelijk intelligenter over vind komen dan Rutte.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:10 schreef June. het volgende:
[..]
Niet altijd, maar geschiedenis vs technische natuurkunde: ja, dan ben je duidelijk intelligenter.
Niet dan? Zo'n konijntje met kaasknabbel. Incl. flaporen.quote:
Roemer had daar wel een punt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:11 schreef BabeWatcher het volgende:
je IP-adres is bekend, zometeen stop er een swat-van voor je huis
Da's een beetje kort door de bocht.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij vocht tenminste ergens voor.. EN had daarna een succesvol bedrijf..
Wat deed Rutte? Langstuderen..
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet dan? Zo'n konijntje met kaasknabbel. Incl. flaporen.
Die stream loopt wel erg ver achter.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef SovjetComrade het volgende:
Wilders maakt zich weer druk over een moskee
quote:
MIDDENPARTIJ??quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ChristenDemocraten, dus?
Dat maakt ze links? Volgens mij waren ze altijd een middenpartij.
Dat haalde Frits zelf aan hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef SovjetComrade het volgende:
Kloptquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:13 schreef DezeDokter het volgende:
[..]
Die stream loopt wel erg ver achter.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:13 schreef DezeDokter het volgende:
[..]
Die stream loopt wel erg ver achter.
Als je Wilders gaat ontmoeten moet je een broodje doner met een ayran bestellen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef SovjetComrade het volgende:
En dan met zo'n volle mond: genieten hé! Dat het zo eruit sproeit. Dasje beetje los, beetje buik zichbaar. Pilsje erbij, hoppa.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben wel blij op dit soort momenten dat ik een beelddenker ben.
Samsom studeerde 8 jaar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij vocht tenminste ergens voor.. EN had daarna een succesvol bedrijf..
Wat deed Rutte? Langstuderen..
http://oi43.tinypic.com/oigl1z.jpgquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het zinkend schip van de PVV snel ten onder gaat.
Rutte ook en dat was voor fucking geschiedenisquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Samsom studeerde 8 jaar.
Maakt verder ook niet uit.
Groen Linksquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:13 schreef Paxcon het volgende:
Kunduz politietrainingWat een flop is dat
Rustig.quote:
Rutte was in die periode 3 jaar lang voorzitter van de JOVD.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Rutte ook en dat was voor fucking geschiedenis
Ik kan nog steeds niet begrijpen dat D66 hier voor had gestemd. Ze leiden agenten op die uiteindelijk overlopen naar de Taliban.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:13 schreef Paxcon het volgende:
Kunduz politietrainingWat een flop is dat
Er is nu eenmaal een hoop gebeurdquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Aan het eind van zijn studie kreeg hij alweer stof over de tijd dat hij z'n studie begonquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mag je denken, maar wie heeft een succesvol bedrijf geleid?? Samsom of Rutte? 3x radenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In debat ja, maar in het dagelijks leven? Ik heb het idee dat Rutte veel meer economische kennis paraat heeft
Graagquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
http://oi43.tinypic.com/oigl1z.jpg
Als je links wilt stemmen is dit de enige mogelijke optie. Roemer als premier lijkt me echt horror.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Samsom is gestegen in mijn achting. Teringjantje. Dat dat mogelijk was.
So? Volgens zijn eigen "argumenten" mag dat geen invloed hebben op je studieduurquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Rutte was in die periode 3 jaar lang voorzitter van de JOVD.
Pechtold 11 voor kunstgeschiedenis.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Krijg jij betaald voor die PvdA campagne?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag je denken, maar wie heeft een succesvol bedrijf geleid?? Samsom of Rutte? 3x raden
Dus, hij was ook bezig met andere dingen. Rutte is niet dom.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
So? Volgens zijn eigen "argumenten" mag dat geen invloed hebben op je studieduur
De grootste partij hoeft niet per definitie de premier te leveren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef June. het volgende:
[..]
Als je links wilt stemmen is dit de enige mogelijke optie. Roemer als premier lijkt me echt horror.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |