Leraar op basisschool dacht ik ?quote:
Echt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:10 schreef Juicyhil het volgende:
Ik begin echt meer respect te krijgen voor Wilders
hbo telt tegenwoordig ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:09 schreef GSbrder het volgende:
Roemer werd gisteren in de Volkskrant hoogopgeleid genoemd. Mijn gezicht vertrok.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:10 schreef Juicyhil het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:10 schreef eriksd het volgende:
Ik vind Roemer wel iemand voor een kaasknabbel-reclame.
Ik vind dit wel iets kort door de bocht hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:10 schreef June. het volgende:
[..]
Niet altijd, maar geschiedenis vs technische natuurkunde: ja, dan ben je duidelijk intelligenter.
In debat ja, maar in het dagelijks leven? Ik heb het idee dat Rutte veel meer economische kennis paraat heeftquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:10 schreef Juicyhil het volgende:
Is het ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind dit wel iets kort door de bocht hoor
Hij vocht tenminste ergens voor.. EN had daarna een succesvol bedrijf..quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:09 schreef DezeDokter het volgende:
[..]
Jezelf aan kerncentrales vastketenen valt ook onder die beroepsomschrijving?
Hij staat voor zijn standpunten en kan het ook goed vertellen. En alles in het belang van de werkende mensen.quote:
je IP-adres is bekend, zometeen stop er een swat-van voor je huisquote:
Nee...als jij geschiedenis leuker/interessanter vindt dan technische natuurkunde dan ga je dat toch doen. Of ben je dan ineens minder intelligent?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:10 schreef June. het volgende:
[..]
Niet altijd, maar geschiedenis vs technische natuurkunde: ja, dan ben je duidelijk intelligenter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |