Exactquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:08 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.. Hij heeft wat, geschiedenis gestudeerd?Nou, poe poe. Samsom is dacht ik kernfysicus.
Maar als je intelligentie met opleiding probeert te combineren in ieder ander debat wordt je voor fascist uitgemaakt door de gemiddelde PvdA'er.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja alleen omdat hij Technische Natuurkunde heeft gestudeerd en Rutte Geschiedenis
Kloptquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Samsom is duidelijk meer einstein dan Rutte hoor.
Vuilnisman was hij toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:09 schreef GSbrder het volgende:
Roemer werd gisteren in de Volkskrant hoogopgeleid genoemd. Mijn gezicht vertrok.
Ik zeg gelijk m'n abonnement op.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:09 schreef GSbrder het volgende:
Roemer werd gisteren in de Volkskrant hoogopgeleid genoemd. Mijn gezicht vertrok.
Kent u Janmaat nog?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ChristenDemocraten, dus?
Dat maakt ze links? Volgens mij waren ze altijd een middenpartij.
Niet altijd, maar geschiedenis vs technische natuurkunde: ja, dan ben je duidelijk intelligenter.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Alsof een studie er zoveel over zegt.
De keuze van je studie heeft in de meeste gevallen meer met je persoonlijke interesse te maken dan met je intelligentie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |