Ik heb Rutte werkelijk nog nooit een duidelijk antwoord horen geven op welke vraag dan ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:03 schreef remlof het volgende:
Rutte ontwijkt het antwoord op de vraag.
oke, doeiquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eens met Samsom. Nederland is kut geworden. Ik richt me ook op Turkije
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef Shreyas het volgende:
De PvdA is en blijft de partij van de Allochtoon, ook onder Samsom
Ah. Daar komt de islamitische aap uit de mouw.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:03 schreef TweeGrolsch het volgende:
SP gehalveerd na eerste debat![]()
Wat zou dat mooi en goed voor Nederland zijn
Ze ontwijken allemaal op vele vragen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:03 schreef remlof het volgende:
Rutte ontwijkt het antwoord op de vraag.
Dat is meer Europa dat hoger op het programma staat en de islam daarom naar de achtergrond is gedrukt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:03 schreef nikk het volgende:
Wat een gelul. Die polarisatie is juist minder nu. Islam is uit. Europa is in.
quote:
'nuff said. Succes met het in het stront draaien van het land.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ah. Daar komt de islamitische aap uit de mouw.
Inderdaad. Maar ben bang dat hij het gaat worden..quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef Shreyas het volgende:
Hoeveel krijg je van Turkije dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En jij zonder je PvdA brilquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
En kijk nu eens zonder je rechtse bril?
En dan die zetels tussen Pechtold en Rutte verdelen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:03 schreef TweeGrolsch het volgende:
SP gehalveerd na eerste debat![]()
Wat zou dat mooi en goed voor Nederland zijn
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef Shreyas het volgende:
Kan jij het zonder je linkse?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Eens!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dan die zetels tussen Pechtold en Rutte verdelen.
Nog steeds natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Vandaar dat ze nu massaal SP gaan stemmen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef Shreyas het volgende:
CD...quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
CDA natuurlijk niet, maar PVV en LPF zijn gewoon linkse partijen met conservatieve populistische trekjes.
Prima.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een paspoort, dat was voor mij genoeg
Nou waarschijnlijk gewoon naar de PvdA. Wat ik ook wel best vindt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dan die zetels tussen Pechtold en Rutte verdelen.
Alleen Rutte is uitgedaagd (en Rutte heeft Roemer uitgedaagd).quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:06 schreef RvLaak het volgende:
Lol, Wilders is dus geen één keer uitgedaagd. Geweldige manier om hem zo weinig mogelijk podium te geven
Nee hoor.. Rutte schreeuwt gewoon altijd door zijn tegenstanders heen onder het liegen..quote:
Sowieso is de huidige premier een makkelijk doelwitquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Alleen Rutte is uitgedaagd (en Rutte heeft Roemer uitgedaagd).
Inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sowieso is de huidige premier een makkelijk doelwit
Centrum Democraten... naam zegt genoeg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ChristenDemocraten, dus?
Dat maakt ze links? Volgens mij waren ze altijd een middenpartij.
Oke.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor.. Rutte schreeuwt gewoon altijd door zijn tegenstanders heen onder het liegen..
Dat is Samsom.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Rutte is wel veruit de intelligentste van het stel.
Rutte en Samsom ja, maar goed die zijn beide ook universitair afgestudeerd natuurlijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Oh, nevermind. Ik dacht dat het iemand was die het CDA bedoelde.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Centrum Democraten... naam zegt genoeg.
Rutte is goed, maar Samsom is beter.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
nee. ontwijkt en ontwijkt, want hij weet dat Samsom te slim voor hem is
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Dat wil ook niet altijd wat zeggen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rutte en Samsom ja, maar goed die zijn beide ook universitair afgestudeerd natuurlijk
Nee, totaal niet.. Hij heeft wat, geschiedenis gestudeerd?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Samsom is duidelijk meer einstein dan Rutte hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:08 schreef douche-eendje het volgende:
Ik was al Wildersmoe. Nu nog meer
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef remlof het volgende:
Haha, Wilders kan nu alleen maar schaapachtig lachen
Precies: slim van Samsomquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef remlof het volgende:
Haha, Wilders kan nu alleen maar schaapachtig lachen
Nee, met Hans Janmaat gestorvenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Centrum Democraten, bestaat dat nog?
Ja alleen omdat hij Technische Natuurkunde heeft gestudeerd en Rutte Geschiedenisquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Samsom is duidelijk meer einstein dan Rutte hoor.
Nee, die niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:09 schreef SolDat het volgende:
Iedere president Wilders, ook Bouterse?
Alsof een studie er zoveel over zegt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:08 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.. Hij heeft wat, geschiedenis gestudeerd?Nou, poe poe. Samsom is dacht ik kernfysicus.
Nou dat lijkt mij Samsomquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Neequote:Op zondag 26 augustus 2012 22:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Samsom is duidelijk meer einstein dan Rutte hoor.
Jezelf aan kerncentrales vastketenen valt ook onder die beroepsomschrijving?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:08 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.. Hij heeft wat, geschiedenis gestudeerd?Nou, poe poe. Samsom is dacht ik kernfysicus.
Dat zegt al genoegquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja alleen omdat hij Technische Natuurkunde heeft gestudeerd en Rutte Geschiedenis
heb jij poep in je ogen en oren of zo. Samsom is duidelijk de slimste.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Indeedquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Rutte is goed, maar Samsom is beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |