Gelukkig is de rest wel zeer betrouwbaar met hun tekstenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Rutte is de grootste leugenaar die er bestaat
Preciesquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Evenveel hier iets te zoeken als jij anders
Naar jouw objectieve meningquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:47 schreef remlof het volgende:
Samsom weer de enige met een zinnige inbreng.
Ja, SP en VVD alleen maar janken over bezuinigen en dat de HRA weg moet.quote:
Erg nietszeggend.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:47 schreef remlof het volgende:
Samsom weer de enige met een zinnige inbreng.
Is wel wat er momenteel gebeurtquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:
Grote villa's gesubsidieerd worden.
Wat een ei.
Tot zover je geloofwaardigheidquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:47 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vind dat Wilders er vanavond nog het beste uitkomt. Had hiervoor altijd een hekel aan hem.
Ik betwijfel het eerlijk gezegd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Rutte is de grootste leugenaar die er bestaat
Ja, prachtig was dat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Handen af van de HRA. Dat zei Wilders ook over de AOW-leeftijd en 1 dag na de verkiezingen liet hij dat breekpunt vallen.
Was in 1994 betrokken bij de campagne van het CDA.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Maar die Wester heeft banden met het CDA?
Yupsquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Whiskers2009 jij bent gewoon voor de PvdA
Ja, hij is gewoon lid van het CDA. Daar maakt ook niemand een geheim vanquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Maar die Wester heeft banden met het CDA?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:47 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vind dat Wilders er vanavond nog het beste uitkomt. Had hiervoor altijd een hekel aan hem.
Normaal is hij wat tam bij je?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yups![]()
Maar ik vind Samsom écht sterk vandaag
Terug van weggeweestquote:
Het is niet eens een subsidie. Je betaalt minder belasting. Het is niet dat je geld toegestopt krijgt.quote:
Dat verklaart alles danquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yups![]()
Maar ik vind Samsom écht sterk vandaag
Die worden sowieso geen premier.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:49 schreef Karelnoord het volgende:
Had toch liever een debat gezien met Buma en Pechtold ipv Wilders en Roemer..
Ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn er meer mensen die voor hun gevoel zitten te kijken naar het programma: "Drie Onbeschoft Schreeuwende, Vechtende Mannen en Diederik Samsom" ??
Is het al 22:00? Smeerpijpquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn er meer mensen die voor hun gevoel zitten te kijken naar het programma: "Drie Onbeschoft Schreeuwende, Vechtende Mannen en Diederik Samsom" ??
Diederik, licht in de duisternis.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Nee ik kijk naar het programma: ''Eén verstandige politicus en drie linkse populisten''quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Of gewoon met alle 6 partijen. Nu is de keuze erg beperkt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:49 schreef Karelnoord het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Inderdaad, dat slappe gelul van Roemer en Wilders hangen me de keel uit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:49 schreef Karelnoord het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Het is een x bedrag die je van de overheid krijgt op maand- of jaarbasis, gebaseerd op bepaalde voorwaarden... Lijkt mij redelijk voldoen aan de definitie "subsidie"quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is niet eens een subsidie. Je betaalt minder belasting. Het is niet dat je geld toegestopt krijgt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Wazzim het volgende:
Eerlijk gezegd is het niveau van het debat wel heel erg laag.
Alle 4 losers.
Zenden ze dat uit bij Henk en Ingrid, je buren, in de volksbuurt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee ik kijk naar het programma: ''Eén verstandige politicus en drie linkse populisten''
Nee. Roemer en Samson moeten een regering vormen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Dat dacht men in 2002 ook van Balkenende.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die worden sowieso geen premier.
Eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Als je maar blijft bouwen!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef Ravvie het volgende:
Toch nog 30% die denkt met meer uitgeven uit de crisis te komen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Wazzim het volgende:
Eerlijk gezegd is het niveau van het debat wel heel erg laag.
Alle 4 losers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |