Mij nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:42 schreef Ravvie het volgende:
Samsom begint me nu te irriteren met zijn redelijkheid
Ja, de meerderheid denk ik.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef Karelnoord het volgende:
Ik geloof Rutte in dit meer dan Wilders.
Whiskers2009 jij bent gewoon voor de PvdAquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij niet
En de haantjes Rutte en Wilders gillen weer eens door elkaar heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liegen, holle retoriek, angst oproepen en persoonlijke aanvallen. Meer komt er tot nu toe niet uit.quote:
Het is dan toch ook ontzettend 'raar' dat niemand een huis koopt en het woningtekort elke dag oploopt en mensen die huizen bouwen werkloos aan kant staan. Dan klopt het systeem gewoon niet.quote:
REALISTISCHE zeg ik danquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef Klipnap het volgende:
Wat zei Rutte tijdens het fappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef Klipnap het volgende:
Wat zei Rutte tijdens het fappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |