Maar eigenlijk zegt hij toch ook niets. Hij zegt "we gaan gewoon werken". Ja dat willen ze allemaal wel, maar wat wil je dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:42 schreef De_Guidance het volgende:
Samsom is eigenlijk de enige met een eerlijk en goed verhaal.
Ja echt leuk man, mensen die hard studeren en werken zullen dan gestraft wordenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Premier Samsom en vice-premier Pechtold. Daar zou ik echt voor tekenen.
Precies, vind 'm de zwakste vanavond.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:42 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zegt hij toch ook niets. Hij zegt "we gaan gewoon werken". Ja dat willen ze allemaal wel, maar wat wil je dan?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:41 schreef eriksd het volgende:
Verder is natuurlijk elke euro extra omdat het hier fiscaal aantrekkelijk is mooi meegenomen. Maarja, ook dat is natuurlijk moeilijk te bevatten.
Nog los van al die mensen die hun geld verdienen met deze business.
Ik vind het echt kut dat Pechtold er niet bij mag zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Premier Samsom en vice-premier Pechtold. Daar zou ik echt voor tekenen.
Kan niet wachten!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:43 schreef takata het volgende:
Nog 1,5 jaar dan hebben we 1000 euro van Rutte
Roemer: modaal. De rest gaat in de SP kasquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:43 schreef TIM-846 het volgende:
Wat voor salarissen hebben bijv een Roemer, Wilders of Pechtold?
Roemer niet veel, want die mag de partijkas spekken van de SP.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:43 schreef TIM-846 het volgende:
volgens mij 90kquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:43 schreef TIM-846 het volgende:
Maar de SP is niet communistisch hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Roemer: modaal. De rest gaat in de SP kas
Lekker man. Beetje bouwen. Heerlijk!quote:
Alleen mensen die niet zelf kunnen nadenkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Rutte maakt weer iedereen bang voor Roemer en Wilders.
Enorme wolkenkrabbers! Een nieuwe stad! Omdat het kan.quote:
Preciesquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:42 schreef De_Guidance het volgende:
Samsom is eigenlijk de enige met een eerlijk en goed verhaal.
Ik hoor mij ditzelf zeggen in de kroeg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lekker man. Beetje bouwen. Heerlijk!
Waarom meer krijgen als je niet meer nodig hebt? Is overigens een keuze van de SP kamerleden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Maar de SP is niet communistisch hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |