Zionisten zijn ten eerste niet alleen orthodoxe Joden. Ten tweede hebben aanvallen vsn orthodoxe Joden inderdaad weinig te maken met onderdrukking immers zijn zij niet de machthebbers.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:36 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Nee, jij zei dat Palestijnen alleen onderdrukt worden door hun eigen machthebbers en niet door zionisten, een massamoord is een zware vorm van onderdrukking.
Nee, maar dat komt er wel steeds meer aan, vanwege de invloed van zionisten en orthodoxe Joden op het beleid. En dat klopt, ook onder christenen heb je zionisten. Toch blijft mijn vraag die je niet beantwoordt: Hebben BEIDE kanten grove misdaden gepleegd en niet alleen de Palestijnen? Hebben zionisten ook grove misdaden gepleegd of is dit niet zo, zoals jij eerder stelde?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zionisten zijn ten eerste niet alleen orthodoxe Joden. Ten tweede hebben aanvallen vsn orthodoxe Joden inderdaad weinig te maken met onderdrukking immers zijn zij niet de machthebbers.
Ten eerste ben jij degene die niet inhoudelijk reageert. Ten tweede haal je twee topics door elkaar den ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt er wel steeds meer aan, vanwege de invloed van zionisten en orthodoxe Joden op het beleid. En dat klopt, ook onder christenen heb je zionisten. Toch blijft mijn vraag die je niet beantwoordt: Hebben BEIDE kanten grove misdaden gepleegd en niet alleen de Palestijnen? Hebben zionisten ook grove misdaden gepleegd of is dit niet zo, zoals jij eerder stelde?
Ik zie niet zo in wat machthebber zijn ermee te maken heeft of zionisten misdaden hebben gepleegd? En ik haal inderdaad twee topics door elkaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ten eerste ben jij degene die niet inhoudelijk reageert. Ten tweede haal je twee topics door elkaar den ik.
Als er bewijzen zijn dat kinderen als menselijke schild gebruikt worden dan is wat nu gebeurt standaard procedure.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:03 schreef bijdehand het volgende:
'aldus een verklaring'
Je kan zoveel verklaren om je vijand de grond in te boren
Als je als volwassene naar Israel emigreert dan ben je natuurlijk gewoon onderdrukker, je kiest er voor deel uit te maken en te profiteren van een onderdrukkende bevolkingspolitiek. Als je Israelische jood bent en in een nederzetting gaat wonen ben je gewoon een onderdrukker, klaar. Dus als terroristen van Palestijnse zijde een bomaanslag willen plegen moeten ze nog behoorlijk hun best doen om veel onschuldige burgers te treffen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zionisten zijn ten eerste niet alleen orthodoxe Joden. Ten tweede hebben aanvallen vsn orthodoxe Joden inderdaad weinig te maken met onderdrukking immers zijn zij niet de machthebbers.
Als een Israelier een andere Israelier berooft heeft een misdaad door mogelijk een zionist plaatsgevonden. Als een Palestijn een andere Palestijn berooft is dat een misdaad door een Palestijn. Twee zaken die los staan van elkaar maar ook het onderwerp jij bent dus volstrekt onduidelijk met je termen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:45 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik zie niet zo in wat machthebber zijn ermee te maken heeft of zionisten misdaden hebben gepleegd? En ik haal inderdaad twee topics door elkaar.
De Joodse kolonisten zijn nogmaals niet de machthebbers dus hoe kunnen ze dan de Palestijnen onderdrukken?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:19 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ik raad aan om zelf tussen de Palestijnen te gaan leven DeParo. Ze worden niet door Joodse kolonisten onderdrukt volgens jou, dus zoek ze eens op en praat met ze over hoe ze behandeld worden door de kolonisten. Je was toch al van plan erheen te gaan.
Je plaatst nu een mening meer niet en dat ook nog eens zonder argumenten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je als volwassene naar Israel emigreert dan ben je natuurlijk gewoon onderdrukker, je kiest er voor deel uit te maken en te profiteren van een onderdrukkende bevolkingspolitiek. Als je Israelische jood bent en in een nederzetting gaat wonen ben je gewoon een onderdrukker, klaar. Dus als terroristen van Palestijnse zijde een bomaanslag willen plegen moeten ze nog behoorlijk hun best doen om veel onschuldige burgers te treffen.
De Marokkanen hier in Nederland zijn niet de machthebbers, dus hoe kunnen ze dan oude mensen, joden en homo's onderdrukken!quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
De Joodse kolonisten zijn nogmaals niet de machthebbers dus hoe kunnen ze dan de Palestijnen onderdrukken?
Ik wil verder met met jou samen eens naar de Palestijnse gebieden reizen om daar eens een tijdje te verblijven, dan wel damen met jou en daarna of daarvoor gaan we naar een Joodse familie bijvoorbeeld zo!
Dat doen zij dan ook niet........... en wie beweert van wel mag terug naar school om haar of zijn Nederlands bij te spijkeren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:48 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
De Marokkanen hier in Nederland zijn niet de machthebbers, dus hoe kunnen ze dan oude mensen, joden en homo's onderdrukken!
Ja tuurlijk, die Marokkanen die homo's wegpestten waren niet aan het onderdrukken. Die marokkanen die mensen lastig vallen zoals onder andere bij mijn vader was, die onderdrukken ook niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat doen zij dan ook niet........... en wie beweert van wel mag terug naar school om haar of zijn Nederlands bij te spijkeren.
Nee die onderdrukken niet nee en als je denkt van wel neem ik aan dat je nog op de basisschool zit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:54 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, die Marokkanen die homo's wegpestten waren niet aan het onderdrukken. Die marokkanen die mensen lastig vallen zoals onder andere bij mijn vader was, die onderdrukken ook niet.
Nee, misschien zit jij er nog op:quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee die onderdrukken niet nee en als je denkt van wel neem ik aan dat je nog op de basisschool zit
Terechte klacht, ook al eerder gesteld, en ja nu werk ik daar zelf aan mee maar de klacht al eerder gemaakt. Daarnaast dient er eerst onderzocht te worden voordat je kan concluderen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:00 schreef Disana het volgende:
Waarom moet het in vier topics tot vervelens toe over hetzelfde gaan? Dit topic gaat over Israëlische soldaten die Palestijnse kinderen slecht behandelen, maar behalve mijn eigen post lees ik daar niets over.
Onderdrukking kan slechts plaatsvinden door een bepaalde machthebber.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:02 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Nee, misschien zit jij er nog op:
Repressie of onderdrukking wordt gebruikt in de volgende betekenissen:
het neerslaan van een opstand of oproer;
de systematische wanbehandeling van een individu of groep door een andere groep.
Maar als ik dan verhaal van de interviews met de soldaten op de radio, reageert er geen hond; zelfs degene niet die met droge ogen beweert dat de kinderen niet onschuldig zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Terechte klacht, ook al eerder gesteld, en ja nu werk ik daar zelf aan mee maar de klacht al eerder gemaakt. Daarnaast dient er eerst onderzocht te worden voordat je kan concluderen.
Omdat sommige leden kritiek op Israël niet kunnen hebben. Wie kritiek op Israël wil hebben moet steeds bij het begin van het conflict beginnen om aan te tonen dat ze fout zitten. Bewijs als getuigenverklaringen en videobeelden worden ook afgedaan als nep en niet kloppend.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:00 schreef Disana het volgende:
Waarom moet het in vier topics tot vervelens toe over hetzelfde gaan? Dit topic gaat over Israëlische soldaten die Palestijnse kinderen slecht behandelen, maar behalve mijn eigen post lees ik daar niets over.
Zo gaat het inderdaad. Zo tergend vervelend.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat sommige leden kritiek op Israël niet kunnen hebben. Wie kritiek op Israël wil hebben moet steeds bij het begin van het conflict beginnen om aan te tonen dat ze fout zitten. Bewijs als getuigenverklaringen en videobeelden worden ook afgedaan als nep en niet kloppend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |