Argument op de persoon. Met zoiets is Wilders je man.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dit is het niveau van de SP, past zo te zien wel in jouw straatje.
Eh. Dat ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Naar de gulden
PVV heeft een onderzoek laten doen door een niet bepaald neutraal bureau, dat werd van alle kanten afgeschoten.
True, foutje van mijn kantquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Correctie:
De crisis is veroorzaakt door ENKELE rijken, niet door de midden- en lagerinkomensgroepen.
Niet teveel nuance. Dat is niet goed voor de achterban van SP en PVVquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Correctie:
De crisis is veroorzaakt door ENKELE rijken, niet door de midden- en lagerinkomensgroepen.
Het maakt niet uit wie het veroorzaakt heeft, armen mensen zijn ook wel eens arm geworden omdat ze vroeger zaten te voetballen terwijl de rijke braaf hun wiskundehuiswerk deden en kunnen toch rekenen op subsidies die indirect betaald worden door de rijken. Het gaan nu niet om oorzaak. Het gaat om hoe we dit oplossen. De economische crisis treft ons allemaal, dus moeten we allemaal inleveren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De crisis is veroorzaakt door de rijken, niet door de midden- en lagerinkomensgroepen.
Is wel terug te vinden bij RTLz. Werd daar geen spaan van heel gelaten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Naar de gulden
PVV heeft een onderzoek laten doen door een niet bepaald neutraal bureau, dat werd van alle kanten afgeschoten.
Ik mis Pechtoldquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik mis toch wel een airhorn uit het publiek.
Ik begon niet met argumenten op de man en jij vond die strip niet erg, dus dat het in jouw straatje past is wel een objectieve observatie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Argument op de persoon. Zoiets is Wilders je man.
Vrouwen en bierquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:34 schreef dakpan90 het volgende:
België is inderdaad een paradijs op dit moment
Correctie:quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:34 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Niet teveel nuance. Dat is niet goed voor de achterban van SP en PVV
Antwerpen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:34 schreef dakpan90 het volgende:
België is inderdaad een paradijs op dit moment
Wel lelijke vrouwen helaasquote:
Definieer pak... De mascotte van AZ liep vanmiddag ook weer in pak en volgens mij heeft hij er bijzonder weinig schuld aanquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Correctie:
De crisis is veroorzaakt door MANNEN IN PAKKEN niet door de midden- en lagerinkomensgroepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |