Tijd in de video?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Je miste anders je W na je E. just sayingwas dat niet het punt van discussie?
nou sorry maar als hij je vroeg om de hele combo te laten zien en je laat alles zien hoe je een ult, aa en een ignite hit en de w mist is dat niet een hele comboquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:57 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Tijd in de video?
Het hele punt van de discussie was dat volgens hem Veigar geen combo kon doen met een level 1 E, wat uiteraard gigantische bullshit is.
Als ik hier een W gemist heb, dan is het omdat ik de combo verkeerd uitgevoerd heb en niet omdat het niet uit te voeren is.
Het was weer enkele weken geleden dat ik Veigar nog eens bovengehaald heb dus dan gaat het niet altijd even vlot.
Ik heb je de theorie gegeven en de praktijk, meer valt er niet over te zeggen.
2:32 - E + Q + W + Rquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nou sorry maar als hij je vroeg om de hele combo te laten zien en je laat alles zien hoe je een ult, aa en een ignite hit en de w mist is dat niet een hele combo(en de q deed je voordat je een e plantte dus mja)
alleen dat is dus een hele combo maar je kreeg wel hulp van je jungler dmv extra stun.quote:
Rengar heeft mogelijks een root van 1 seconde gebruikt, maar ik ken hem niet genoeg om er iets over te zeggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
alleen dat is dus een hele combo maar je kreeg wel hulp van je jungler dmv extra stun.
als ahri moonflair spellblade had gehad had je haar iig nooit van je leven gekilled.
doe eens ff normaal man, jij kunt echt niks hebben he :/quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:20 schreef Speedzor het volgende:
Dat je het spel niet volledig begrijpt is geen probleem, maar ga dan ook niet je ogen sluiten wanneer het uitgelegd wordt.
Ik heb in ieder geval genoeg van dit forum, het IQ van sommigen is op het niveau van de officiële GD fora. Weiger vooral iets bij te leren, dat zal je pas vooruit helpen.
Edit: Als je moonflair spellblade zou kopen, dan kan ik je nu al vertellen dat je geen 2k+ materiaal bent.
Ik heb 10 posts besteed aan het uitleggen dat veigar een volledig combo kan landen met een level 1 E en jullie twee blijven het bestrijden zonder ook maar één argument.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
doe eens ff normaal man, jij kunt echt niks hebben he :/
meteen mensen op de persoon aanvallen en neerpraten, je denkt zeker dat je daar het recht toe hebt met je matige 2k eloAls je moonflair spellblade koopt tegen veigar hit jij als veigar geen enkele combo meer, en ja die extra stun kwam van rengars bola ja.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:39 schreef BaajGuardian het volgende:
Als je opponent stil staat wanneer je een E prepped en geen tenacity heeft kun je wellicht een combo landen met lvl 1 E. en nu? wil je een medaille?
mischien moet je mijn posts eens lezen ipv tot belachelijke conclusies te komen, ik zie in niet een van mn posts een vreemde toon, sterker nog ik gebruikte dit keer zelfs smilies om aan te geven dat ik het helemaal niet verkeerd bedoel, meneer 2k elo flips em de pan uit en kleineert MIJ juist..en nu kom jij aan met (baaj) ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:38 schreef jespertje het volgende:
Wauw, alweer het 15de topic waarbij er geweldige discussies zijn. Stop hier nou maar een keer mee (baaj) en leer eens accepteren dat er mensen zijn met een andere visie zijn op bepaalde zaken. Je hebt zelf ook wel eens gelijk, maar daarom hoef je ook niet alles gaan door te drammen en te kleineren.
Onder deze streep verder met LoL zaken zonder kinderlijke discussies aan te gaan alstublieft
Daar mogen ze inderdaad ook wel es een keer wat aan doen. Hoe happig ze zijn op het bannen van mensen die vroegtijdig het potje verlaten, zo weinig doen ze tegen al het gejank, getroll en geflame.quote:
Ik denk dat ik vanavond lvl 30 ben..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:28 schreef BaajGuardian het volgende:
als mensen hier aram willen doen zeg me ff je ign dan add ik je want ik wil aram doen goftedomme.
aightquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:08 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond lvl 30 ben..
krijg jij maar een heleboel danquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mischien moet je mijn posts eens lezen ipv tot belachelijke conclusies te komen, ik zie in niet een van mn posts een vreemde toon, sterker nog ik gebruikte dit keer zelfs smilies om aan te geven dat ik het helemaal niet verkeerd bedoel, meneer 2k elo flips em de pan uit en kleineert MIJ juist..en nu kom jij aan met (baaj) ?
krijg toch wat man.
ik krijg een heleboel elo.quote:
Let op je woordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:36 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Idioot. Q en R hebben minder range dan W en E waarvan E de meeste. Als je net je W kunt raken op een enemy die wegrent kun je nooit darkmatter gooien + Q, deathfire en R met de afstand die die spells moeten overbruggen en de 0.2 cast time die instant spells vereissen. Een enemy loopt gewoon voor je weg. De hele combo veilig lukt pas met rank 2-3. Vaak genoeg gehad en getest.
Dit topic is wel de perfecte afspiegeling van de community aan het worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:38 schreef jespertje het volgende:
Wauw, alweer het 15de topic waarbij er geweldige discussies zijn. Stop hier nou maar een keer mee (baaj) en leer eens accepteren dat er mensen zijn met een andere visie zijn op bepaalde zaken. Je hebt zelf ook wel eens gelijk, maar daarom hoef je ook niet alles gaan door te drammen en te kleineren.
Onder deze streep verder met LoL zaken zonder kinderlijke discussies aan te gaan alstublieft
Het gaat om het feit dat je steeds je mening probeert door te drammen. Speedzor legt goed uit(inclusief cijfermatige onderbouwing, + kudos voor dat) waarom Veigar zijn combo nu wel kan doen en jij probeert hem steeds te pakken op het feit dat de combo in het filmpje 1 x niet lukt. Dan ga je alweer voorbij het gevraagde, namelijk: kan Veigar zijn combo doen met een lvl 1 E en het antwoord is gewoon Ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mischien moet je mijn posts eens lezen ipv tot belachelijke conclusies te komen, ik zie in niet een van mn posts een vreemde toon, sterker nog ik gebruikte dit keer zelfs smilies om aan te geven dat ik het helemaal niet verkeerd bedoel, meneer 2k elo flips em de pan uit en kleineert MIJ juist..en nu kom jij aan met (baaj) ?
krijg toch wat man.
welk elo zit je? zit momentel ong 1270 maar laatste 2 games een troll en een leaver dus geen 1300 kunnen halen:(. Dus zoek eigenlijk wel mensen om mee te spelen. Nu speel ik wel graag top en anders mid dus ik weet niet of jij/iemand anders perse iemand zoekt voor botlane.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:22 schreef Shockiee het volgende:
Man ik heb er echt genoeg van 3x last pick.. 3x supp.. en weer een lompe team.. pff.
Ik heb echt een goede duo partner nodig.
Ik speel alles, maar dit lukt gewoon niet.. of ik heb pech, of ik bak er niks van. Nou als ik Duo que met mensen van 1400 dan ben ik nog steeds een van de belangrijkere spelers, maar je kan gewoon niet carryen op mijn elo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:30 schreef fissure het volgende:
[..]
welk elo zit je? zit momentel ong 1270 maar laatste 2 games een troll en een leaver dus geen 1300 kunnen halen:(. Dus zoek eigenlijk wel mensen om mee te spelen. Nu speel ik wel graag top en anders mid dus ik weet niet of jij/iemand anders perse iemand zoekt voor botlane.
als iemand geen tenacity heeft en stilstaat wanneer je w prepped (stond verkeerd overigens in die eerdere post, had ik perongeluk e neergezet) wel, als iemand tenacity heeft en al helemaal als ie ahri speelt raakt alleen je q. dat zei ik dus, nu kunnen jullie daar een heel drama van maken alsof ik hier probeer iemands theorien onderuit te halen oid maar ik ZEI HET GEWOON, ik ben helemaal niet met een doel of discussie bezig. ik heb hierboven ook even alle zinnen doorgestreept waarmee je iets insinueerd wat totaal quatsch is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:46 schreef jespertje het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat je steeds je mening probeert door te drammen. Speedzor legt goed uit(inclusief cijfermatige onderbouwing, + kudos voor dat) waarom Veigar zijn combo nu wel kan doen en jij probeert hem steeds te pakken op het feit dat de combo in het filmpje 1 x niet lukt. Dan ga je alweer voorbij het gevraagde, namelijk: kan Veigar zijn combo doen met een lvl 1 E en het antwoord is gewoon Ja.
Beiden achteraf nadat hij op mij had neergepraat, en dan nog mild ook.quote:En daarnaast, geen enkele vreemde toon?
Twee dingen die jij zegt:
1: Als je opponent stil staat wanneer je een E prepped en geen tenacity heeft kun je wellicht een combo landen met lvl 1 E. en nu? wil je een medaille?
2: meteen mensen op de persoon aanvallen en neerpraten, je denkt zeker dat je daar het recht toe hebt met je matige 2k elo
Hahahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
aight
tevens:
[ afbeelding ]
if only.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |