Lamabal - Booyaa.4937 (Leider FOK!guild, PM ingame voor invite!)quote:

( over een aantal daagjes )
 ( over een aantal daagjes )

Nog niet geprobeerd, maar wel al gezien dat ik als Mesmer ook als Melee kan vechten, kan weleens handig zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef Civilian het volgende:
Wapens wisselen kan trouwens wel gewoon tijdens combat

Als je de pvp live video's ziet op twitch.tv zie je inderdaad dat je met je wapens kunt wisselen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, maar wel al gezien dat ik als Mesmer ook als Melee kan vechten, kan weleens handig zijn.

Hij is offline.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef Aloria het volgende:
[..]
Lamabal - Booyaa.4937 (Leider FOK!guild, PM ingame voor invite!)
Dan speel ik nog niet eens !
Ik denk dat ik voor necro ga( over een aantal daagjes )
Hoe?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef Civilian het volgende:
Wapens wisselen kan trouwens wel gewoon tijdens combat

Met dat pijltje links van je skills. Moet je wel een wapen hebben ge-equipped in een ander slot.quote:

Er is er eentje waarmee je melee "wordt" ik weet even niet uit mijn hoofd wat het was.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:01 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb ook een sword als mesmer, maar al de attacks met het zwaard zijn in principe gewoon ranged

je ligt zo beneden
 je ligt zo beneden

Ik ga ook nog maar even spelen
 Ik ga ook nog maar even spelen  

Terwijl ik toch echt in de guild van FOK! zit
 Terwijl ik toch echt in de guild van FOK! zit 

Hoe doe je een tournament? Kan dat ook gewoon met een pug?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:08 schreef AMDB het volgende:
Net wel even doorgekomen tot laatste ronde van tournament, daar jammer genoeg verloren

Opnieuw inloggen of even uit en in een zone gaan (wat infeite 't zelfde doet).quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef Laat77 het volgende:
Meer mensen die last hebben om een guild te joinen? Heb 1000 x op join geklikt... maar tevergeefs..
Terwijl andere het wel lukken...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |