Lamabal - Booyaa.4937 (Leider FOK!guild, PM ingame voor invite!)quote:
Nog niet geprobeerd, maar wel al gezien dat ik als Mesmer ook als Melee kan vechten, kan weleens handig zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef Civilian het volgende:
Wapens wisselen kan trouwens wel gewoon tijdens combat
Als je de pvp live video's ziet op twitch.tv zie je inderdaad dat je met je wapens kunt wisselen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, maar wel al gezien dat ik als Mesmer ook als Melee kan vechten, kan weleens handig zijn.
Hij is offline.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef Aloria het volgende:
[..]
Lamabal - Booyaa.4937 (Leider FOK!guild, PM ingame voor invite!)
Dan speel ik nog niet eens !![]()
Ik denk dat ik voor necro ga( over een aantal daagjes )
Hoe?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef Civilian het volgende:
Wapens wisselen kan trouwens wel gewoon tijdens combat
Met dat pijltje links van je skills. Moet je wel een wapen hebben ge-equipped in een ander slot.quote:
Er is er eentje waarmee je melee "wordt" ik weet even niet uit mijn hoofd wat het was.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:01 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb ook een sword als mesmer, maar al de attacks met het zwaard zijn in principe gewoon ranged
Hoe doe je een tournament? Kan dat ook gewoon met een pug?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:08 schreef AMDB het volgende:
Net wel even doorgekomen tot laatste ronde van tournament, daar jammer genoeg verloren
Opnieuw inloggen of even uit en in een zone gaan (wat infeite 't zelfde doet).quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef Laat77 het volgende:
Meer mensen die last hebben om een guild te joinen? Heb 1000 x op join geklikt... maar tevergeefs..
Terwijl andere het wel lukken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |