Kut voor die vrouw dat ze met d'r COPD niet zonder kan, maar een stofzuiger willen lenen? Nog nooit van gehoord!quote:November 2011 een stofzuiger gekocht, deze is afgelopen maandag stuk gegaan. Dus nog geen jaar oud en nu al stuk, op naar Saturn. Aldaar aangeboden voor reparatie, deze reparatie kan tot 15 werkdagen in beslag nemen, oftewel 3 weken. Daar ik COPD heb en niet 3 weken zonder stofzuiger kan, wilde ik een leenstofzuiger. Deze weigerde Saturn mij te geven. Hierop heb ik een beroep gedaan om de koopovereenkomst te beeindigen. Ook hier weigerde Saturn hun medewerking.
Gewenste oplossing
Een Leenstofzuiger of ontbinding van de koopovereenkomst, zodat ik een andere stofzuiger kan kopen.
Inderdaadquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:08 schreef Ceviche het volgende:
Een klacht over de saturn:
[..]
Kut voor die vrouw dat ze met d'r COPD niet zonder kan, maar een stofzuiger willen lenen? Nog nooit van gehoord!
Fred is een leugenaar en verkrachter en gaf zijn moeder in de krant de schuld?quote:Maandag 8 oktober 2012
Fred
Je moeder en ik hebben met verbazing en afschuw het kranten artikel gelezen
Toen je moeder je belde was ik er bij en ik heb de telefoon weg gedrukt om dat ik 112 moest bellen voor haar.
Haar hart kreeg ze last van, en als ze morgen uit het ziekenhuis komt zal ik haar adviseren om tegen jou en de krant en je radio programma een klacht in te dienen voor smaad en laster.
Als je een vent was geweest had je ook moeten vertellen dat je je zuster en je dochters hebt misbruikt.
Maar dat doe je niet dat mag niemand weten, dat is volgens jou niet waar , deze brief gaat ook naar de krant en je radio programma.
Je wil alleen maar contact op deze manier dat er misschien wat te halen valt bij je vader, je moeder moet het alleen maar doen van haar a.o.w
Zorg jij nou maar eerst eens dat je werk krijgt en houdt, dan hoef een ander niet voor je op te draaien.
Je moeder weet niet dat ik jou geschreven heeft, het adres vond ik toevallig
Gewenste oplossing
zie boven staande
Hehehe, had ik nog niet eens gezien xDquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
InderdaadEn de koopovereenkomst een jaar(!) later beëindigen?
Okee, lijkt een terechte klacht.quote:Ik heb het volgende probleem. Vorig jaar oktober heb ik mijn account voor een jaar opgeschort. 26 september 2012 weer ingelogd en betaald. Ik kon 1 dag in mijn account, maar sinds vrijdag kan ik mijn account niet meer in. Waarschijnlijk zit er een blokkade op.Ik eb de klantenservice gemaild,bestaat niet. telf.nr.bestaat niet, helpdesk kun je niets mee. Kortom kan niets en niemand bereiken.
Mijn grote probleem is dan ook nog eens, dat ik na 1 maand het account misschien wel weer op wil schorten en dat nu dus niet kan. Mijn gebruikersnaam is Meryl_a_604.
Mijn emailadres is
Gewenste oplossing
Ik heb nu voor een maand de bijdrage aan jullie voldaan en wil er nu ook zo snel mogelijk op.
Oplossing van het bedrijf
Beste Meryl,
ik begrijp uit uw bericht dat u geen toegang meer heeft tot uw betaalde account op de Lexa website en u hier geen contact over kunt opnemen.
Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel voor u nagekeken en kan u melden dat uw profiel gewoon online staat en uw membership geactiveerd is. U hoeft alleen maar in te loggen op uw profiel. Voor de zekerheid heb ik uw inloggegevens opnieuw verstuurd naar het e-mailadres "@hotmail.com".
Blablabla hele uitleg over de helpdesk blablabla
Ook dit lijkt wel in orde.quote:Ik kan niet meer op mijn account met de gebruikersnaam
Meryl_a_604.
k heb 2 oktober deze klacht ook al aangegeven maar er is naar het verkeerde account gekeken.
Zou u hier alsnog weer naar willen kijken en oplossen
Gewenste oplossing
Dat het snel wordt opgelost en nu ook goed gaat
Oplossing van het bedrijf
Beste Meryl,
ik begrijp uit uw bericht dat u meer informatie wenst over uw account "Meryl_a_604" waar u niet meer op kunt inloggen.
Ik heb uw gegevens voor u nagekeken en kan u melden dat dit profiel door ons toezichtsteam gesloten is, omdat u meerdere profielen online heeft staan. Het is niet toegestaan om zich met meerdere profielen op de Lexa website te registreren. Ik heb met de door u opgegeven gegevens ook nog een betaald profiel teruggevonden met de gebruikersnaam "Meryl_a_a_905". Ik heb dit profiel van de website moeten verwijderen.
U kunt nu nog inloggen op het profiel "julia_f_1". Ik heb het resterende Full Membership van beide gesloten profielen aan dit profiel toegevoegd, zodat deze niet verloren zijn gegaan, en u nog tot 17-12-2012 gebruik kunt maken van de betaalde diensten op de website.
Mijn welgemeende excuses voor het ongemak, en ik wens u verder veel dating plezier.
Blablabla, geleuter over de helpdesk en customer care team blablabla
Nu wordt Christine het toch een beetje beu.quote:De klacht die u volgens U hebt opgelost is nog niet goed opgelost. U hebt twee profielen Meryl_a_604 en Meryl_a_a-905 samengevoegd aan Julia_f_1.
Dit is volstrekt onjuist. Julia is mijn vriendin en heeft op 26-09-2012 voor mij betaald voor het profiel Meryl_a_604.
Omdat ik, Meryl, daar niet op kon inloggen en ook een klacht daarover heb gestuurd en omdat dat te lang duurde heb ik voor mezelf een nieuw profiel aagemaakt,het nieuwe profiel Meryl_a_a_905.
Nu kan ik dus weer niets op de site omdat jullie deze hebben samengevoegd aan Julia.
Julia en Meryl zijn twee verschillende personen.
Het oude profiel Meryl_a_604 was betaald door vriendin.
Het tweede Meryl_a_a_905 is door mijzelf betaald.
Dus het nieuwe profiel Meryl_a_a_905 moet gewoon blijven staan en Meryl_a_604 moet worden verwijderd en omdat k daar geeen gebruik van heb kunnen maken wil k graag dat ulie dat geld weer op de rek. van mjn vriendn terugstorten.
Gewenste oplossing
Dat er nu eindelijk eens de goede oplossing komt
Oplossing van het bedrijf
Beste Meryl,
graag verzoek ik u, zoals ik meerdere malen al heb aangegeven indien u verdere vragen of opmerkingen heeft, om contact op te nemen met ons Customer Care Team zodat zij dit verder voor u kunnen uitzoeken en oplossen.
Maar we geven niet op!quote:Verwijzing naar klacht nr.3.
Julia en Meryl zijn twee verschillende personen. Ik, Meryl wil gewoon op mijn eigen account Meryl_a_a_905 kunnen komen en dat kan nog steeds niet.
Wat gebeurt er allemaal bij jullie, k vind dit niet kunnen
Gewenste oplossing
Nu wil ik toch eindelijk een oplossing.
Oplossing van het bedrijf
Beste Meryl,
graag verzoek ik u, zoals ik meerdere malen al heb aangegeven indien u verdere vragen of opmerkingen heeft, om contact op te nemen met ons Customer Care Team zodat zij dit verder voor u kunnen uitzoeken en voor u kunnen oplossen. Gelieve al deze gegevens te vermelden.
Ik heb het natuurlijk hier en daar wat ingekort. Sorry for the long postquote:Christine,
Volgens mij snapt U mijn verhaal niet. Ik wil gewoon op mijn account Meryl_a_a_905 kunnen inloggen en dat bestaat nu Niet meer.
Julia is een andere persoon, mijn vriendin. Wil je dit nu eens goed oplossen, ik kan dus ook niet naar Customer Care want kan niet inloggen en het werkt ook nog eens niet, want dat heb ik vorige week ook geprobeerd.
Gewenste oplossing
Goede oplossing
Oplossing van het bedrijf
Beste Meryl,
graag wil ik u informeren dat deze website niet ervoor dient om steeds al uw vragen te stellen. In het eerste antwoord op uw eerste klacht is aangegeven dat wanneer u nog problemen ondervindt, of andere vragen en opmerkingen heeft u contact dient op te nemen met ons Customer Care Team via de "Help" link op de website. U hoeft hiervoor niet in te loggen op uw profiel, wat u momenteel ook niet meer kunt. U gaat naar de website Lexa.nl. Links onderaan de pagina klikt u op "Help". Vervolgens klikt u op een willekeurige categorie en een willekeurige vraag. U scrolt naar beneden en klikt op "Stel een vraag". Hier beschrijft u dan het probleem met alle gegevens erbij vermeld en klikt u op "Bevestigen" en op de volgende pagina op "Ja". U zult dan binnen 48 uur een antwoord en of oplossing ontvangen.
U negeert echter mijn aanwijzingen en wij kunnen u dan zo ook niet verder helpen. Ik verwijs u dan ook nogmaals door om contact op te nemen met ons Customer Care Team, zodat zij uw probleem kunnen onderzoeken en zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Christine
Lexa Team
Vervelend, maar om na een dag al te zeuren over het geld dat nog niet op je rekening staat.quote:Klacht Ticketloket.com: Niet geleverde tickets
Vorig jaar tickets besteld ( 4 x ) Voor Doe Maar voor 20 oktober 2012. Donderdag j.l. email gekregen dat de tickets niet geleverd worden. Er stond ook in dat we geld terug kregen. Dit geld hebben we tot op heden niet terug gehad.
Gewenste oplossing
Geld terug is de enige wat we willen. We hebben al andere kaarten voor Doe Maar gekocht.
Kut postbode, die wist zeker dat er plaatjes inzaten die hij kon stelen om aan zijn kinderen te geven.quote:Ik heb vandaag een brief ontvangen die was geopend.
De inhoud was verdwenen, alleen zat de bijgesloten brief er nog wel in.
Het ging om de dierenplaatjes van AH die erin zaten.
Wie haalt die er nu uit!?!??!
Is toch gewoon zielig dat ze plaatjes bestemd voor kinderen zelfs stelen!!!
Nu zitten we met een paar teleurgestelde kindjes.
Gewenste oplossing
Wel een betere controle op het personeel, want tegenwoordig nemen ze alles gewoon aan. Verder die plaatjes zullen we toch niet meer terug krijgen. We zitten alleen met een paar teleurgestelde kindjes. Is toch gewoon zielig dat ze zelfs plaatjes voor kinderen stelen.
quote:Klacht Fok Forum: uitgescholden en gehumileerd
ik heb een week geleden een account aangemaakt want ik hadt wat problemen over mijn relatie en ik had een paar klachten en ik zag dat ze dus vor beide dingen een sug forumpje hadden. dus ik daar kijken en posten word ik totaal niet serieus genomen ik word zelfs uitgescholden voor proleet, autist terwijl mijn zoontje zwaar autistisch is en dit vooral niet prettig is om mee televen ook krijg ik steeds opmerkingen over mijn nederlands ik heb dieslectie dus kan moeilijk spellen en weet niet alles te schrijven. ook word ik totaal niet geholpen terwijl een forum daarvoor is.
Gewenste oplossing
ik zou graag mijn account verwijdert willen zien en die raddraaiers aangepakt zien worden met het liefst een permaban of een tijdelijke ban ook zou ik graag nog geholpen worden met mijn probleem en mijn geld voor een premium die ik heb gekocht terug willen zien gestort op mijn bankrekening
Ja, en dan gelijk het kiesrecht ook maar weer beperken tot mannen met meer dan EUR 1 miljoen op de bank of een IQ van meer dan 120?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:50 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze gewoon dat soort Fokkers een ban geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is 3 op een rij.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:50 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze gewoon dat soort Fokkers een ban geven.
dunno maar er zijn meer van dat soort ''nep'' klachtenquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:07 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, en dan gelijk het kiesrecht ook maar weer beperken tot mannen met meer dan EUR 1 miljoen op de bank of een IQ van meer dan 120?
En als ik mij goed herinner is vragen om een ban banwaardig.Wat zit je voor onzin uit te kramen? Ik vraag toch niet om een ban. Heb het over bannen in het algemeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is 3 op een rij.
Voel je je aangesproken?----
Doet Ziggo ook tegenwoordig Digitenne?quote:Ik heb zojuist gebeld met “Lidle Help” (!) maar die kunnen me niet helpen..
Ik heb 2 á 3 weken terug een koekenpan gekocht bij Lidle Hoorn. De pan uitgepakt, gekeken of hij goed ik elkaar zat en een keertje mee gebakt. Het ging goed dus ik heb de bon weg gegooid. Nu bak ik voor de 2e keer en ruik een geur van verbrand plastic. De steel smelt langzaam weg (wat erg stinkt). De winkel snapte het probleem, moet niet kunnen met een pan, en ook dat ik geen bon meer heb. Maar omdat we beide het aankoopbedrag niet meer weten stuurt hij me door naar het “Lidle Help” nummer.
Maar die doen dus niets zonder bon!
Gewenste oplossing
De pan vergoed
Aanvulling:quote:Klacht Ziggo: digitenne kasje defect
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ziggo
Lezers van deze klacht: 60
hij geeft alleen nog rood lampje dus doet hrt niet meer
Gewenste oplossing
graag nieuwe
quote:Klacht KPN Internet: Ik ben sprakeloos.
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Internet
Lezers van deze klacht: 62
Beste lotgenoten,
Ik heb een prepaid abbonoment met Eindeloos internet en elke kier als ik toegang vraag tot het net, komt een bericht dat zegt ik niet geabonneerd bent met een internet bundel.
Ik hoop dat deze probleem wordt gauw opgelost, want ik betaal in princiepe voor niets. En dat is een koninklijke organisatie in Gods naam!
Dit is de 21 eeuw en ze maken een zootje van.
Gewenste oplossing
Geld terug van de laatste twee weken en een oplossing.
quote:ik zou graag een vergoeding willen van de supermarkten omdat ik anders niet weet rond te komen. hiermee zou ik voor mn lieve kids die binnenkort hun papa moeten een playstation
quote:Klacht Kruidvat: Niet kunnen inloggen op site kruidvat sinds overgang naar KPN
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kruidvat
Lezers van deze klacht: 130
Sinds de overgang van kruidvat naar KPN kan ik niet meer inloggen op de kruidvat site om mijn beltegoed te zien of op te waarderen. Reeds 4 x gemailed en 4 x antwoord dat ik een reactie krijg binnen 24 uur. Inmiddels 150 uur geleden en nog steeds geen antwoord. Volgens kruidvat bestaat mijn nummer niet terwijl ik gewoon kan bellen. Ook weet ik niet of de beloofde 7,50 euro is bijgeschreven. Onbegrijpelijk dat kruidvat in zee gaat met de klantonvriendelijkste provider van NL.
Gewenste oplossing
Weer in kunnen loggen op de website van kruidvat en bijschrijving van euro 7,50 bel tegoed
Baketjequote:Klacht PostNL: post man is te lui om netjes baketje bij me moeder af te geefen
er woort elkeer niet bij me moeder bezord maar adres 1647 vandaag ook weer en de buuren vinden het ook niet fein hij zij tegen de buuren ze zijn niet thuis zegt hij altijd en vandaag weer
Gewenste oplossing
geen
quote:Klacht Aldi: wijn legetiematie
ik stond aan de kassa stonden jongen meiden van een jaar of 16 17 die kochten veel flessen witte wijn die hoefde hun legetimatie niet te laten zien ik was aan de buurt ben 20 jaar en moest me legetimatie laten ik vind dit gedrag van rasisme dit gebeurde bij de aldi goes
Gewenste oplossing
ik vind dat die vrouw aan de kassa eigenlijk ontslagen moet worden want ze geeft aan minderjarige alcohol mee dat is strafbaar
quote:Klacht Fok Forum: Hond en friet
halo,
ik ben lit van het fok! forum en me zoontje wesley van 4 leest soms ook met me mee als ik daar sgrijf. nou goed op zig is dat niet so erg maar nu zie ik dat ze daar alemaal HOND schrijve in de plaats van HONT en dat is natuurlik hardstike fout. ook zeggen ze alemaal FRIET in de plaats van PATAT en dat is natuurlek ook hardstike fout.
ik vind het helemaal niet erg maar mijn zoontje die wesley heet is ook dislexies en als hij dat leest snapt hij het helemaal niet meer en wort hij nog dislexieser.
Gewenste oplossing
dat iedereen op fok! forum gewon normaal nederlands moet sgrijven omdat wesley anders nog dislexieser wort. anders moeten ze maar een auto verandering op het forum zetten dat je vanzelf de goede spelling krijgt als je het intypt. en het is al niet leuk voor me zoontje want hij is dislexies en autisties en heeft adhd en een traag werkende schildklier en een hoge bloed druk en hoofdpijn en kinkhoest en hij heeft de waterpokken nog niet gehad. ps: ik vind yvonne wel lief
quote:Klacht Wibra: wibra emmen gratis producten meenemen (lachwekkend)
vandaag naar emmen geweest en bij de wibra gewinkeld in het overdekte centrum.
daar zag ik iemand met een buggy, schoenen en kleding verduisteren zoals dat niet hoort. Ik heb een eigen bedrijf in beveiliging en elektro techniek en heb dit dan ook gemeld bij de kassiere, en wilde ervoor instaan. Toen deze dit doorgaf aan de manager
werd er een beetje opgekeken van … Ja , en niet mijn probleem….
Dus mensen…..naar de wibra, als het zo moet doe dan kan ik het ook anders.
Gewenste oplossing
Lijkt me overduidelijk
Volgens mij is die laatste ontevreden dat iemand een product kon stelen zonder dat er wat van gezegd werd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 06:21 schreef GladiatorMaximus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
Misschien helpt het als je kruidvat invult.quote:Ik heb kruitvat ingevuld maar ik krijg het gehele pakket reclamefolders niet meer.
Al 6 weken geen reclame ontvangen baal er flink van.
Gewenste oplossing
Is er een mogelijkheid dat je in je woonplaats ergens een pakket kan gaan halen
Als we weten wie het zijn dan vliegen ze er ook vanaf, het kloten op een andere site (en al helemaal niet namens FOK!) wordt zeker niet op prijs gesteld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:50 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze gewoon dat soort Fokkers een ban geven.
Zeuren om nieuwe broodjes omdat er wespen zijn.quote:Op terras La Place Hoofddorp lastig gevallen door een wespenplaag, 3 broodjes kunnen weggooien door deze wespen. Halve terras had last van deze wespen. Men wilde mij geen nieuwe broodjes geven.
Gewenste oplossing
Geen idee, wespenplaag oplossen
In deze tijd van het jaar?quote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Die roept bij mij wel vragen op.
[..]
Zeuren om nieuwe broodjes omdat er wespen zijn.![]()
Sinds wanneer broodjes niet meer kunnen opeten als er wespen zijn?
quote:2 jaar later nu, maar waar blijft toch die blender???
Gewenste oplossing
Alsnog een blender opsturen of een ander leuk apparaat.
Wat is erdiviesie ?quote:Via erdiviesie krijgt mijn man een gratis kraskaart.Mijn man is overleden,bovendien willen we helemaal geen geadreseerde reclame.
Gewenste oplossing
Verwijderen uit bestand het adres op de volgende pagina
quote:20 euro beltegoed binnen 2 weken op, 5 maal gebeld 4 maal onder de minuut en 1 maal 1,25 minuut, 1 sms gestuurd. Hoe is dit mogelijk. Moet je ook voor 1200 nummer betalen? Als je een sms ontvangt moet je daarvoor betalen?
Gewenste oplossing
Antwoord op bovenstaande vragen, met vergoeding als er geen goed antwoord komt waaruit blijkt dat het niet terecht is! Op de site kom ik niet verder zonder in te loggen!
Gek genoeg heb ik wel een vermoeden waar het mis is gegaan.quote:Na aanleiding van mijn telefoon gesprek bij de klantenservice waarbij ik 20 minuten met een van de medewerksters in gesprek bent geweest,en werk steeds in de wacht gezet, omdat zei niet begreep waar mijn klacht over ging, omdat zei goed bekend was met de Nederlandse taal.
Het gaat om het volgende, ik heb bij AH op de Beijerlandselaan te Rotterdam, een paar rollen Volkoren Bescuit gekocht, waarvan in 1 rol, sporen van plastic in zitten, best wel grote stukken, waarin je je zomaar zou kunnen verslikken.
Ik heb regelmatig kleintjes over de vloer, en zou daar niet aan moeten denken, dat het nare gevolgen had kunnen hebben.
Gewenste oplossing
Dat laat ik graag over aan de Service van AH
Omdat iedereen een prijs moet krijgen.quote:Klacht Bart Smit: prijzenfestival bartsmit
heb reeds meerder malen men ticket van prijzenfestival inge vuld en geraak niet verder
Gewenste oplossing
met een degelijke prijs zodat iedereen kontent is danku
Er zijn dus echt mensen die niet nadenken: rekeningnummer en naam (beide maar even gecensureerd) staan letterlijk op de sitequote:Beste, verleden week maandag kocht ik 2 zakjes rucola sla van 125 gr,bij de AH in Baarle-Nassau. De sla was te gebruiken tot en met 7 december.
Toen ik ´s avonds de zakjes opendeed merkte ik op dat de sla behoorlijk nat was (tegenover vroeger). Een dag later begon de rucola zelfs al zo slecht te worden dat ik deze uiteindelijk heb weggegooid.
Gewenste oplossing
Tegoed bon of geld terug storten op rabobank xx xx xx xxx twv de twee zakjes tnv J.Van Xxxx.
quote:Ik heb een tijdje terug een sollicitatiebrief ingeleverd omdat ik al heel lang bij de Lidl in Zoetermeer wil werken aan het buytenwegh. Toen ik mijn sollicitatieformulier inleverde wist ik gewoon honderd procent zeker dat ik aangenomen zou worden aangezien ik 18 jaar ben en ervaring heb bij zowel de Action in de stadshart Zoetermeer en Digros in de wijk Palenstein Zoetermeer. Ruim 1 jaar vulploegmedewerker geweest bij Action Zoetermeer zonder problemen. Werk nu nog steeds met een contract verlening van Digros Zoetermeer werk hier ook al 1 jaar en 3 maanden. Maar wil liever bij Lidl omdat het voor mij veel dichterbij is en ik daar mijn boodschappen doe, en omdat ik meer uren wil ongeveer 25/32 per week.
Gewenste oplossing
Opheldering waarom ik niet aangenomen ben, en eventueel alsnog aangenomen te worden bij Lidl Buytenwegh omdat ik gewoonweg de beste kandidaat ben voor de baan.En ga me niet vertellen dat er geen plek beschikbaar is want heb heel vaak gevraagd aan medewerkers waar ik geen namen van noem, en die zeggen dat er laatst heel veel mensen ontslagen zijn en geen nieuwe bij zijn gekomen.
http://www.klacht.nl/lidl/klacht/pin-only-kassas-bij-lidl/quote:Klacht Lidl: Pin only kassas bij Lidl
Nu alles erop gaat wijzen dat men het contante geld meer en meer terug wil gaan dringen, al is het maar met slogans als: “Klein bedrag? Pinnen mag! “. Nog eventjes wachten en het wordt “Pinnen Moet” ! Mensen als we straks alleen nog maar kunnen pinnen dan geef je al je vrijheid weg krijgt de ‘Elite’ alle controle over jou.
In de winkels zie je zogenaamde hele aantrekkelijke flyers waarop staat:
• KORTERE WACHTIJDEN
• VOOR UW EN ONZE VEILIGHEID
• LIEVER CONTANT? Er blijven uiteraard ook kassa’s beschikbaar waar u met contant geld kunt betalen. ( ja die blijven nog wel een poosje maar verdwijnen doen deze zeker)
ONZIN: DIT WILLEN WE NIET!!!!
HETGEEN BETEKENT DAT, ALS HET EENMAAL ZOVER IS, MEN EEN TOTALE CONTROLE HEEFT OP UW DOEN EN UW LATEN TOT IN HET KLEINSTE DETAIL VAN UW LEVEN.
En zo is wat bijverdienen of een kastje verkopen aan de buurman bijvoorbeeld zit er niet meer in. De strop wordt nog harder aangeknepen! Je bent straks al geen baas meer over je eigen geld..
Elke aankoop, hoe gering ook staat dan zwart op wit genoteerd, ook dat ijsje wat u eigenlijk vanwege uw gezondheidstoestand beter niet kan nemen. Ook dat ene boekje wat u beter niet zou lezen en daarbij mag u invullen wat u maar wilt!! Uw drankgebruik als wel uw nicotine gebruik en/of uw snoepverslaving komt in beeld. Ja, ook die relatie die u wellicht heeft en die niet gepast is. Maar ook uw voorkeuren en interesses, uw liefhebberijen en hobby’s en uw bereidheid tot het ‘geven’ aan goede doelen. Met één bekende druk op de knop als alles aan elkaar gekoppeld is heeft men dan in no time een compleet beeld van u. Tot en met uw verplaatsingen aan toe. Big Brother is Watching You in het kwadraat.
Rijkdom of resp. armoede is dan in principe niet meer af te lezen aan uw bezit, maar aan het aantal ‘betaaleenheden’ of hoe men de ‘tegoeden’ ook gaat noemen, welke men u toestaat.
Mensen wordt WAKKER!!!!! Dit moeten we nooit accepteren!!
Gewenste oplossing
Ophouden met die onzin van \'Pin Only Kassa\'s \' Ophouden met die bangmakerij dat dit veiliger is. Stoppen met dat big brother gedoe en de totale controle over mensen willen hebben. Moeten wij de vrijheid van het contante geld uitgeven ook al opgeven?
Hij weet zeker niet dat als je geld uit de muur haalt die biljetcodes op jouw naam gezet worden. Als bij de kassa je biljet wordt gescanned op echtheid door het kassameisje (eigenlijk een reptilian), wordt gelijk de biljetcode geregistreerd en kan bilderberg de aankoop aan jou koppelen.quote:Op zondag 9 december 2012 13:29 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
http://www.klacht.nl/lidl/klacht/pin-only-kassas-bij-lidl/
http://www.klacht.nl/mark(...)sen-bij-advertentie/quote:Sinds de nieuwe marktplaats kan ik en velen met mij geen foto plaatsen bij de advertentie.
Marktplaats heeft ongelooflijk amateuristische werknemers die je met een ontzettend dom antwoord afschepen.
Professionals zetten pas een site online als die volledig werkt en niet eerder.
Ps. De nieuwe site slaat nergens op, nieuwer is zeker niet altijd beter. Ik ben ook niet oud of dergelijke dat ik niet tegen verandering kan, ik ben namelijk 27.
quote:Op zondag 9 december 2012 13:29 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
http://www.klacht.nl/lidl/klacht/pin-only-kassas-bij-lidl/
Iemand is gereformeerd en probeert niet te fappen.quote:We hebben de verseksualisering van de samenleving. Er worden steeds meer meisjes gepakt door jongens, omdat zij behoeften hebben aan seks. Dit wordt allemaal gevoed door de beelden die jongeren zien. Moet H&M reclame maken met dames die er bij liggen, op de foto staan, alsof de liefde elk moment bedreven kan worden? Als jongeman van 19 jaar probeer ik mij zuiver op te stellen in de richting van elke vrouw. Deze week hangen er overal posters als blikvangers langs de straat. En die beelden achtervolgen vele mensen.
Gewenste oplossing
Kan deze reclame snel verwijderd worden? Financieel gezien is het een grote investering, dat weet ik. Daarom wil ik in ieder geval de bewustheid hierover helder krijgen. Dat er langer nagedacht wordt over het uitpakken van de reclame: "Geen half naakte vrouwen langs de weg"
Ik moet echt mijn best doen, maar ik snap hier niets van. Waar heeft die vent het over?quote:Op zondag 9 december 2012 15:55 schreef rhosedieldo het volgende:
Klacht Jumbo: kassa
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Jumbo
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 278
KIJK IEDERE MORGEN VOOR IK NAAR DE JUMBO GA IN MIJN POR. OM TE KIJKEN OF IK EERST MOET PINNEN VRIJDAG DUS OOK HAD EEN BRIEFJE XAN VIJFTIG EN EEN VAN TWINTIG MIJN BOODSCHAPPEN WAREN TIDNVIJFENTWINTIG GEEF MIJN BRIEFJE VAN TWINTIG DE JUFFROUW KIJKT MIJ AAN EN IK VRAAG WIL JE ER SOMS IETS BIJ JA ZEGT ZIJ CENT IK WACHT DUS OP MIJN TIENTJE MAAR HET GELD IS AL OPGERUIMD EN ZE WIST HET OOK NIET MEER MAAR IK WEL EN ALS IK DE BOEL OP WIL LICHTEN DAN ZEKER NIET VOOR EEN TIENTJE BIJ DE JUMBO MAAR VOOR ZON GROTE ZAAK MIJ VOOR KEUGENAAR UITMAKEN SLAAT VOOR MIJ ALLES IK ZAL ER OOK GEEN BOTERHAM MINDER OM ETEN MAAR HUN KASSA KLOPT ZOGENAAMD DUS LIEG IK DANK U WEL JUMBO
Gewenste oplossing
GERECHTIGHEID
Ik denk dat hij 10 euro te weinig wisselgeld terug kreeg? Maar ik snap het ook niet.quote:Op zondag 9 december 2012 15:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik moet echt mijn best doen, maar ik snap hier niets van. Waar heeft die vent het over?
http://www.klacht.nl/tnt-post/klacht/pakket-niet-ontvangen-12/quote:Op 6/12/2012 heeft Bax-Shop mijn zending overgedragen aan postnl.
Dit waren 2 PALLETTEN MET EEN WAARDE VAN OM EN NABIJ 4000 EURO!!!
Zoals je kan denken zijn deze 2 palletten “spoorloos vermist” en postnl doet er helemaal niets aan!
Volgens hun hebben zij die palletten nooit ontvangen van bax shop! terwijl bax shop echt die palletten aan postnl heeft overgedragen.
Maar nee, misschien zijn die 2 grote palletten nog niet groot genoeg! je gaat mij toch niet zeggen dat 2 grote dure palletten, dat je daar over kan kijken?!?
Echt dit ligt mij serieus aan de lever, en postnl heeft bij mij gefaald, en zal van mij geen 1 pakket of rosse cent nog krijgen in hun handen!!
Mensen: Verstuur nooit meer pakketten met postnl echt waar! kies voor een betere maatschappij zoals DHL of dergelijke, je zal niet weten hoe goed je af bent!
en aan postnl: Scheep mij maar niet af met een standaardbericht hier, zoals je met vele mensen hier doet!
Ik wil hier een deftige verklaring hebben op DEZE website, zodat anderen weten wat er echt loos is bij jullie!
Gewenste oplossing
Mijn pakket moeten ze vinden tegen maandag, met een deftige verklaring op deze website. En ik moet het tegen woensdag hebben. Zoniet zullen er andere stappen overweegd worden.
quote:door dat er minder treinen reden vanwege de sneeuw kon ik mijn ov chipkaart niet eerder opladen het saldo was onder de 20 euro gezakt. toen er een trein kwam wilde ik bij de conducteur een kaartje kopen maar zijn reaktie was ga maar een kaartje bij de automaat kopen en wacht op de volgende trein. over klant vriendelijkheid gesproken met deze koude en sneeuw het ging over de afstand van wormerveer naar zaandam
Gewenste oplossing
een beetje begrip bij deze weersomstandigheden
quote:Echt dit ligt mij serieus aan de lever, en postnl heeft bij mij gefaald, en zal van mij geen 1 pakket of rosse cent nog krijgen in hun handen!!
Nog zo'n idioot, omdat het storten bij een andere bank gratis is (max. 7 keer per jaar) zou het bij de Rabobank ook gratis moeten zijn.quote:Ik ben een student en heb een studentenrekening bij de rabobank. Nu heb ik een paar keer mijn opgespaarde centjes gestort en moet ik 6.30 betalen voor mijn stortingen. Omdat ik bij de ing bank heb gezien dat storten gratis is voor studenten ging ik ervan uit dat rabobank dat ook hanteerde. Ik vind het belachelijk.
Gewenste oplossing
Bedenk een goede oplossing.
Een student, die het over centjes heeft... obvious trollquote:Op zondag 9 december 2012 16:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nog zo'n idioot, omdat het storten bij een andere bank gratis is (max. 7 keer per jaar) zou het bij de Rabobank ook gratis moeten zijn.
Hij checkt elke keer voor hij naar de jumbo gaat zijn portemonee, er zat een briefje van 20 en van 50 in. Het bedrag was 10,25 en hij betaalde met 20 en volgens mij was hij te beroerd om er 25 cent bij te geven en die cassiere wachtte daarop (of hij gaf het wel, whatever) en toen kreeg hij geen 10 euro terug, maar die cassiere wist het niet meer zeker of hij het geld uberhaupt wel gegeven had. In ieder geval klopte de kassa gewoon dus ofwel heeft hij zich vergist of heeft de cassiere per ongeluk iemand 10 euro extra meegegeven of zelf gehouden ofzo.quote:Op zondag 9 december 2012 15:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik moet echt mijn best doen, maar ik snap hier niets van. Waar heeft die vent het over?
Mensen die denken dat ze ineens niet meer hoeven te betalen als het een beetje sneeuwtquote:Op zondag 9 december 2012 15:59 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
http://www.klacht.nl/tnt-post/klacht/pakket-niet-ontvangen-12/
Meneer snapt niet dat hij dan beter bij Bax kan gaan klagen.![]()
overweegd
[..]![]()
Ah, dank jequote:Op zondag 9 december 2012 19:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hij checkt elke keer voor hij naar de jumbo gaat zijn portemonee, er zat een briefje van 20 en van 50 in. Het bedrag was 10,25 en hij betaalde met 20 en volgens mij was hij te beroerd om er 25 cent bij te geven en die cassiere wachtte daarop (of hij gaf het wel, whatever) en toen kreeg hij geen 10 euro terug, maar die cassiere wist het niet meer zeker of hij het geld uberhaupt wel gegeven had. In ieder geval klopte de kassa gewoon dus ofwel heeft hij zich vergist of heeft de cassiere per ongeluk iemand 10 euro extra meegegeven of zelf gehouden ofzo.
Het is geen webwinkel.quote:Ik bestelde en betaalde 85 euro voor een vaas bij iemand die al 4,5 jaar actief was op martplaats. De heer N. Schouten te Gouda. Ondanks herhaald aandringen kreeg ik geen antwoord wanneer de vaas zou worden bezorgd. Hij heeft de vaas wel als gereserveerd aangemerkt.
Gewenste oplossing
Ik wil gewoon de vaas bezorgd hebben.
Wat heeft het er mee te maken dat het geen webwinkel is? Als je een koop sluit en betaalt hoor je die vaas gewoon geleverd te krijgen. Of het nou een particulier of webwinkel is.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:23 schreef Ceviche het volgende:
Instant classic! (Marktplaats):
[..]
Het is geen webwinkel.
Ik bedoel natuurlijk dat marktplaats niet verantwoordelijk is voor de vaas. Ze kunnen hooguit de verkoper mailen/verwijderen, die gewenste oplossing raakt kant noch wal.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wat heeft het er mee te maken dat het geen webwinkel is? Als je een koop sluit en betaalt hoor je die vaas gewoon geleverd te krijgen. Of het nou een particulier of webwinkel is.
Oh, ja als de klacht aan marktplaats is gericht is het wel lomp. In je quote stond alleen niet aan wie de klacht gericht was, alleen dat hij een klacht had omdat iemand iets niet wilde leverenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat marktplaats niet verantwoordelijk is voor de vaas. Ze kunnen hooguit de verkoper mailen/verwijderen, die gewenste oplossing raakt kant noch wal.
Tyfusmarktplaats, beetje mijn vaas niet opsturen
De klacht was gericht aan Marktplaats, maar sowieso die hele klacht is in de trant van 'via Marktplaats gekocht, dus zij regelen het maarquote:Op donderdag 13 december 2012 21:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Oh, ja als de klacht aan marktplaats is gericht is het wel lomp. In je quote stond alleen niet aan wie de klacht gericht was, alleen dat hij een klacht had omdat iemand iets niet wilde leveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |