Leuken garp mangquote:Op woensdag 16 januari 2013 04:04 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ja mooi toch. Soort van grapje. Maar je kunt het dus niet waarderen.
Boehoe
I'm 12 and what is this?quote:
Met zulke klachten zal je nooit een reactie krijgenquote:Klacht UPC: klacht UPC 19-12-2012
4
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden UPC
Lezers van deze klacht: 6
Internet verbinding.
Gewenste oplossing
Tot op heden nog geen reactie van UPC gekregen. Ik ben zeker niet tevreden.
En dan ook nog een Word document met al je gegevens erbij plaatsenquote:Klacht Tele2: onterecht afgesloten
4
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tele2
Lezers van deze klacht: 30
onterecht afgesloten en zelfs na herkennen fout tele2 nog steeds niet aangesloten 2 mobiele abbonementen waarvan 1 zakelijk
Gewenste oplossing
schadevergoeding per gebeurtenis nu al 4 keer gebeurt
Zo te lezen ken ie veel meer nie doenquote:Klacht Rabobank: ken nie betalen
5
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Rabobank
Lezers van deze klacht: 143
ken nie betalen met ideal en zelfs niet met internetbankieren, al een anderhalve week lang geseik met internetbankieren van de rabobank, lekker zo tijdens de feestdagen, doe er iets aan.
Gewenste oplossing
ik wil de baas van de rabobank heel snel spreken
De conducteur even aanspreken is eng, nee ik ga wel weer naar huis.quote:Klacht Arriva: pinautomaat
Onze zoon kon vanmorgen niet pinnen voor het kopen van een trein kaartje en kon zodoende niet naar school in Zwolle.Pinautomaat was stuk. Schandalig is dat`. hij kan nu niet naar school en ik heb hem gezegd van dat hij als het weer gebeurd hij gewoon zonder kaartje in moet stappen het is niet zijn fout hij gaat maar 1 keer per week naar school in Zwolle en moet door jullie nu weer veel missen .We zetten hier een stuk van in de krant want dit is te gek voor woorden.
Gewenste oplossing
Voor volgende week gratis naar Zwolle retour dan komen jullie nog erg gemakkelijk er mee weg want onze zoon moet een dag school m8issen.
Zeker eng om de conducteur aan te spreken, hij eet zomaar scholieren opquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:36 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
De conducteur even aanspreken is eng, nee ik ga wel weer naar huis.
Heet jij toevallig irl Rodney of Djio ofzo?quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:37 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je mag hopen dat je zelf nooit in zo'n situatie terecht komt.
Stel je voor dat hij gelijk heeft (ik ken mensen die in dit profiel passen!!)
Wat zo jij willen van de maatschappij als jij zelf zo gehandicapt was?
Omdat de kat op de tablet springt en daardoor de scherm kapot gaat denkt deze persoon zo een nieuwe te krijgen.......quote:Klacht Kijkshop: barst in het scherm
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kijkshop
Lezers van deze klacht: 180
mijn tablet heeft een barst waardoor ik niks meer kan doen.
hij reageert niet meer op aanraking .
hoe de barst erin gekomen is weet ik niet .
ik denk dat 1 van mijn katten erop gesprongen is .
Gewenste oplossing
een nieuw scherm kosteloos ben niet van plan weer een nieuwe te kopen , de vorige moest ik ruilen omdat de aan uit knop niet meer werkte .
Deze klacht betekende duidelijk de doorslag. JIPPIE!quote:Is er iemand bij sbs 6 die nu eindelijk eens inziet dat hart van nederland
te rimpelig , oudbollig en onaantrekkelijk wordt of al eigenlijk al 2 jaar is.
Is er nu eindelijk eens tijd voor wat strakke huidjes op tv of gaan de omas door
tot hun 95e ? Het is werkelijk te schandalig voor woorden om dit te melden maar
het is wel zo.
Gewenste oplossing
Eindelijk eens iets aantrekkelijks op tv aub. OPEGELOST !! JIPPIE klacht is opgelost. de omas zijn ontslagen. wat werkt deze site goed zeg !!
Dat de presentatrices oud werden was echt wel het kleinste probleem van dat programmaquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:26 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Deze klacht betekende duidelijk de doorslag. JIPPIE!
WTF staat hier nou weerquote:Klacht Ziggo: Dhr
4
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ziggo
Lezers van deze klacht: 4
Mispresentatie en mijn bedrijf licht stil tot 6 februari
Er zijndoor verkoop beloftes gemaakt die door de monteur nietkunnen gemaakt de ziggo monteur heeft de zaak gecancelled maar de overplaatsing van de providernietaFgemeld zitbij de ziggo ICt al voorbij poort 2
lT graag contact mobiel 06 de OPTA vind dit een zure zaak
Gewenste oplossing
Administratie zoukontakt opnemen voor financiële kosten derving Ook niets meer gehoord
Dan ben je ook een enorme klaphark als je bij Schiphol als grapje zegt dat je een pistool bij je hebt.quote:Klacht Schiphol: Security Schiphol
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Schiphol
Lezers van deze klacht: 6
Vlucht CI 0066 Bangkok.
Incheck tijd 28 december 2012 12.30 uur. Vertrek 14.00 uur
Gate F06
Hoogedelgestenge heer/vrouwe,
Op boven genoemd tijdstip passeerde ik samen met mijn reisgenote de security van Schiphol voor een groepsreis naar Thailand, georganiseerd door Fox reizen. Aldaar werd mijn handbagage gecontroleerd, er hing een opgewekte en jolige sfeer onder het personeel van de security, mijn tas werd gescanned evenals mijn schoudertasje dat ik gebruik als opbergplaats voor mijn telefoon, paspoort, portemonnee en huissleutel, dit kleine tasje werd door een van de personeelsleden van de security van de scan band gehaald voor nader onderzoek, mijn opmerking was, meegaand in de stemming van het personeel of dit tasje wordt gecontroleerd op een pistool, Toen een van de medewerkers een ritsje opende van een vakje, niet groter dan 8 cm, zei ik schertsend dat daar het pistool in zat. De onderzoeker van mijn tasje, kon duidelijk zien dat omvang van dit opberg vakje hooguit plaats was voor wat bank pasjes een absoluut niet groter. Deze onderzoeker riep zijn collega en vertelde hem dat ik 2 x het woord pistool in mijn mond had genomen, waarop de marechaussee werd ingeschakeld. Ik weet dat de security goed werk verricht en een serieuze baan is voor een ieders veiligheid, doch gezien de omvang van het vakje in mijn tasje is dit een zeer sterk overdreven reactie. Ik kreeg te horen dat ik maar even moest wachten, waarna 4 man marechaussee om mij heen kwam staan en werd mij verteld dat er gekeken zal worden, of ik mijn reis nog wel zou kunnen vervolgen. Na enige tijd werd mij op een intimiderende en zeer autoritaire wijze medegedeeld dat ik mijn vakantie reis kon voortzetten, doch werd er wel een procesverbaal opgemaakt. Dit verbaal, genoteerd in een klein notitieboekje nam veel tijd in beslag, zoveel tijd, dat alle passagiers al in het vliegtuig zaten, ik voelde mij behoorlijk bekeken en onder tijdsdruk staan Na dat ik mijn verhaal aan de ambtenaar van de marechaussee had gedaan waarin ik mijn spijt moest uitspreken en dat het allemaal heel erg was wat ik had gedaan, ook de ambtenaar kon duidelijk zien dat het vakje in het tasje te klein was om daar enig wapen in te huisvesten. ik moest het proces verbaal in dit mini boekje ondertekenen, mij is niet de gelegenheid geboden om hetgeen de ambtenaar op papier had gezet na te lezen, al hoe wel het voor mij moeilijk zou zijn geweest om het handschrift van deze ambtenaar te kunnen ontcijferen, de tijdsdruk genoodzaakte mij om mijn handtekening in het boekje te zetten. De ambtenaar van de marechaussee kwam intimiderend en op een chantage achtige manier op mij over, zo van een kleine tegen strubbeling en u wordt aangehouden en dan kunt u uw vakantie vergeten. Achteraf had ik ook beter mijn mond kunnen houden omdat het niet als grappig werd opgenomen. Jammer dat de man van de security het inzicht miste van het vakje waarin hij ging kijken en voor hem over duidelijk te zien was dat er totaal geen sprake kon zijn van enige wapen in dit opbergvakje. Ik heb onder druk aan een ieder mijn excuus aan moeten bieden, die betrokken waren bij deze in mijn ogen zeer opgeblazen situatie.
Nogmaals ik realiseer me heel goed, dat er jammer genoeg in deze tijd strenge controles noodzakelijk zijn en gelukkig zijn deze er ook. Maar zoals er naar mij is opgetreden, kunnen de heren van de koninklijke marechaussee wel iets efficiënter omgaan met ons dure belasting geld, kort samenvattend voelde ik me behoorlijk beetgenomen en lacht de man van de security in zijn vuistje. Een misselijk makend stukje machtsmisbruik, alwaar ik overweeg, dit kenbaar te maken aan de media, getuige het schoudertasje zal overduidelijk te zien zijn dat deze opgeblazen kwestie te belachelijk is voor woorden.
Om dit soort misverstanden in de toekomst te voorkomen met dergelijke situaties lijkt het mij gepast het personeel die de controleerde taak van bagage van de reizigers moeten uitvoeren, te selecteren en op te leiden, met een bredere visie en dat deze het inschatting vermogen bezitten of het om een serieuze kwestie gaat of om een mug in een olifanten kooi.
Gaarne zie ik dat dit schrijven wordt meegenomen, tijdens de afhandeling van mijn proces verbaal, dat ik niet op juistheid heb kunnen controleren.
In afwachting op uw reactie verblijf ik hoogachtend,
J
Afschrift aan :
Luchthaven Schiphol NV Hoofdkantoor
Evert van de Beekstraat 202
1118 CP Schiphol
Contact Schiphol Group
Hoofd afdeling Security
Luchthaven Schiphol
Postbus 7501
1118 ZG Schiphol
Nederland
Gewenste oplossing
Zoals vermeld in mijn schrijven
"Mijn bedrijf licht stil"quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:51 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
WTF staat hier nou weer
Idd. Hij mag blij zijn dat hij nog mee mocht op de vlucht.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:51 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
WTF staat hier nou weer
[..]
Dan ben je ook een enorme klaphark als je bij Schiphol als grapje zegt dat je een pistool bij je hebt.
Een stukje dat bijna in correct a.b.n. is geschreven. Wauw.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:51 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Dan ben je ook een enorme klaphark als je bij Schiphol als grapje zegt dat je een pistool bij je hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:26 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Deze klacht betekende duidelijk de doorslag. JIPPIE!
Lekker belangrijk zeg. Dat ze maar niet met mijn monitor gooien vind ik belangrijk, wat ze voor kleding aan hebben zal me echt een zorg zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:06 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Precies. Grotendeels Marokkanen en Turken die amper Nederlands spreken. En dan lopen ze met een TNT jas, en daaronder een veel te grote Adidas trainingsbroek/joggingbroek en sportschoentjes.
En zolang ze het maar niet in de vuilnisbak gooien (quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk zeg. Dat ze maar niet met mijn monitor gooien vind ik belangrijk, wat ze voor kleding aan hebben zal me echt een zorg zijn.
Doe ook maar een cursus Nederlands voor deze figuurquote:Klacht funnytv.nl: 0
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden funnytv.nl
Lezers van deze klacht: 44
Ik wil per direcr mijn onbelkende lopende abonnement abonnem 5 euro per werk no stopen 0641555824
Gewenste oplossing
Nu te stoppen
Erfenis voor de familie?quote:Klacht Algemeen Dagblad: bezorgklacht nr….zóveel…
wederom vandaag 17-1-2013 geen ad.ontvangen !
laatste tijd weer treurig met bezorgen.de man met
kerst nog dikke fooi gegeven en hij zou beter bezorgen..
we bellen nu s morgens en hebben nu …na ons overlijden nog
zéker recht op flink aantal kranten ! hebben we tóch een erfenis voor de familie !
Gewenste oplossing
we willen gewoon s morgens een krant ontvangen. misschien privetel. nr bezorger ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |