Het is de schuld van de conducteur.quote:Klacht NS: Doorrijden bij Station-Spaarnwoude
Vandaag zat ik in de trein vanuit Amsterdam Centraal richting Zandvoort aan Zee.
De trein zou vertrekken om 17.49 uur maar door wederom een seinstorting had deze 10 minuten vertraging.
Dat we station Haarlem-Spaarnwoude naderde verminderde de trein vaart om vervolgens door te rijden en dus niet te stoppen op Haarlem-Spaarnwoude!!!
Dan zie je op de borden bij Haarlem Centraal dat de 10 minuten vertraging is opgeheven en dat de treinen weer op normalen tijden verder rijden.
Kortom sla een station over en dan rijden we weer op tijd, dat de reiziger hierdoor een uur extra reistijd kwijt is, is hun probleem!
Mijn dochter moet voor half 7 gehaald worden van de opvang.
In de waarderpolder dus bijna naast Station-Spaarnwoude.
Wat ik nu zeker niet meer ging redde als ik de volgende trein terug zou nemen.
Heb dus wederom mijn ouders moeten inschakelen om mijn dochter op te halen, en daarna mij op te halen van Station Haarlem.
Afgelopen donderdag was het ook het geval ivm de seinstoring.
Op station Amsterdam-Centraal wordt er omgeroepen dat de trein van 17.19 uur niet zal rijden.
Trein van 17.34 reed met 15 minuten vertraging.
Er werd omgeroepen dat vanaf Amsterdam-Sloterdijk iedereen verder moet reizen met bussen.
Dus ook maar weer ouders moeten optrommelen om optijd mijn kind te kunnen halen.
Als ik dit namelijk niet optijd doe zijn hier kosten aan verbonden, en die kan ik natuurlijk niet doorbereken naar de NS.
Als het nu al niet normaal kan rijden hou ik mijn hart vast als het straks weer gaat vriezen.
Gewenste oplossing
Zou in ieder geval mijn reiskosten retour willen omdat ik nu onnodig extra kosten heb gemaakt, enkel omdat de conducteur niet wilde stoppen op Haarlem-Spaarnwoude.
Isie door de vertraging niet gewoon in de IC van 1757 gestapt?quote:Op maandag 10 september 2012 23:07 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Het is de schuld van de conducteur.
quote:Ik bestel in de Mc drive een smootie en een mac Mood zonder saus.
Krijg ik me smootie en of ik in de rij wil wachten op me burger tot zo ver hellemaal goed.
Pak ik me smootie is hij bevroren nou die mocht ik omruilen.
Komt na een tijd me burger rij ik weg zit er een stikker speciaal voor u gemaakt top.
Ik ga ergens staan om me burger op te eten zit er saus op .
Ik weer terug sorry u krijgt een nieuwe .
Ik weer in de rij wachten op me burger na een tijd krijg ik me burger ga op de parkeer plaats staan van de McDonald neem ik een hap krijg ik dat ei niet in stukken gekauwd leek net hard plastic .
Nou die heb ik weggegooid ik ga niet weer in de rij staan en ik kreeg weer geen bon hoe moeilijk kan het allemaal nou zijn .
Gewenste oplossing
Ik mag eigenlijk geen mac meer ik mag geen suikers en gist vandaar ook geen saus maar soms spijbel ik een keer en ga dan 1burger halen en een smootie dan zit ik gelijk aan me taks met suikers dus waarschijnlijk was dit het lot of zo hopen dat het de volgende keer beter gaat dan ben ik al blij. Wou het alleen even kwijt
Te lang niks meer in gepostquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:54 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Waarom zo'n oud topic kicken?
Overigens: die klacht
Wtf. Waarschijnlijk noemen ze dat daar gewoon zo.quote:Dan kom je in een drogisterij, met de vraag, hebben jullie goede scrub voor het gezicht?
Mevrouw wijst 2 producten aan, en wijst gebarend naar de ” Dure en luxe” Laat die maar zitten!
Waarom? Zie ik er uit alsof ik dat niet kan betalen?
Als je haar er op aanspreekt krijg je ” Nee dat heb ik niet gezegd!”.
Jawel, dat heb je wel. Want hoezo dure en luxe? Zo duur is het niet tov die van dove, het is 5 euro duurder?! Kom op zeg!!!!!
Gewenste oplossing
Normaal behandeld worden in DA Drogisterij en Parfumerie Verberne in Den Helder.
FOK!Alert!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:36 schreef MPC60 het volgende:
Merendeel van die shit zijn gewoon fok trolls, dat met die magnetronmaaltijden kan je toch niet serieus nemen man.
Wel aardig dat ze het hebben opgelostquote:Aangezien ik gisteren geen ¤100.000 gewonnen heb, ging ik vandaag weer gewoon verder met mijn normale leven. Boodschappen doen, en Taksi kopen. Uiteraard de blauwe, de rest is schraal.
Hebben zo’n stelletje banjo’s bij de Jumbo de prijs van ¤0,69 naar ¤0,74 verhoogd! Dat loopt met mijn Taksi-consumptie in de honderden euro’s per jaar.
Gewenste oplossing
¤10.000.000 schadevergoeding!
Taksi duurder gemaaktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
FOK!Alert!
[..]
Wel aardig dat ze het hebben opgelost
Ook fijn om te weten om wat voor apparaat het gaat.quote:we hebben 1 1/2 uur gereden met de auto en we kregen geen signaal.
Gewenste oplossing
nieuw apparaat
quote:Ik wil graag een klacht dienen tegen een medewerker van de GVb, in dit geval een buschauffeur.
Op 3 oktober 2012, 15:35 te Amsterdam bij Amstelstation stapte ik in Bus 62 richting de Lelylaan.
Ik stapte middenin van de bus, omdat er een te lange rij stond bij de voordeur. Eenmaal binnen, vertelde de buschauffeur dat ik alleen via de voorste deur kon instappen. Als reactie, zei ik sorry. Hiermee nam de buschauffeur geen genoegen en moest ik volgens hem opnieuw uitstappen en instappen en anders moest ik maar op de volgende bus wachten. Ik stapte uit en stapte opnieuw in. Maar, hij vertelde dat ik niet luisterde en dat hij zelf mag beslissen wie hij wilt meevoeren en wie niet.
Dit vind ik buitengewoon niet kunnen, ik heb destijd een geldige vervoersbewijs en reageerde heel vriendelijk. De buschauffeur is duidelijk racistisch.
Gewenste oplossing
Graag wil ik een reactie van de GVB, en dat er maatregelen moet worden genomen tegen deze onvriendelijke buschauffeur.
Godver die racisme-troefkaart altijdquote:
Is geen troefkaart. Alleen een storing in de discussie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:09 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Godver die racisme-troefkaart altijd
quote:GEachte rtl,Heb zelf last van angsten en paniek aanvallen.Hoe heeft Rene dat gedaan om er weer bovenop te komen,en wat voor mediezijnen heeft hij daar voor gebruikt.gaarne hier over bericht van U.vast hartelijk bedankt voor alle moeite. *naam adres email*
quote:met veel kijk plezier kijken we wekelijks naar de voice of holland .
Helaas kijken we ook weken naar de zelfde kleding van trijntje.
Trijntje is zeer bekwaam maar aan haar styling waaronder de kleding is saai en zelf vervelende om daar wekelijks naar te moeten kijken. Natuurlijk kunnen we een andere zender op zetten ,maar dit is zonder van het programma.
Gewenste oplossing
Trijntje wisselende kleding geven Trijntje kleding geld gevenOf is het jasje van Trijntje soms bedrijfskleding geworden ? Altijd het zelfde jasje aan of worden alle uitzendingen in één dag voor de camera opgenomen
quote:hallo,
ik Heb enkele klachten gedaan op deze web site, maar ik zie op de Fok Forum (forum.fok.nl) dat de mensen ons uit lachen en ook namen van ons publiseren, en lachen om klachten
ik vindt dit zeer vervelent
Gewenste oplossing
dat fok deze berichten verwijdert
Het ging me vooral om die "gewenste oplossing".quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:11 schreef JackLucifer het volgende:
Die klacht over de McMood is overigens wel terecht. Maatje van me had er laatst een besteld en dat ei is idd net plastic en ook bijna transparant.
proberen grappig te doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
dezedan:
klacht:
er lichen allemaal stoepstegels scheef ik val elke dag
Gewenste oplossing
dat al mijn schade wordt vergoed ik ben al 100x van mijn fiets afgevallen en mijn dure kleren van 2 euro!!! bij de wibr a zijn gescheurd. ik wil dat ik minder belasting betaal
Heb je hem ook weerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
dezedan:
klacht:
er lichen allemaal stoepstegels scheef ik val elke dag
Gewenste oplossing
dat al mijn schade wordt vergoed ik ben al 100x van mijn fiets afgevallen en mijn dure kleren van 2 euro!!! bij de wibr a zijn gescheurd. ik wil dat ik minder belasting betaal
Altijd handig, unieke codes delen met anderen.quote:TOEZENDING BIOSCOOP KAARTEN
GAAR PER POST NAAR MIJ TOEZENDEN OMDAT DE WEBSITE NIETR TE BEREIKEN IS
MIJN UNIEKE CODE IS 437h6k654
Gewenste oplossing
STUURT U MIJ DIE KAARTEN MAAR PER POST NAAR *naam adres email*
"wilt"quote:Klacht Youfone.nl: oplichters
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Youfone.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Youfone.nl
Lezers van deze klacht: 87
te hoge rekening
Gewenste oplossing
stoppen met oplichten
Oplossing van het bedrijf
Klant wilt zelf geen contact opnemen met Youfone
quote:ik vind 3 es ice tea de lekkerste ice tea en nu is hij uit de handel, wij bestelden altijd een heleboel bij deJumbo supermarkt in Amstelveen, wij wonen zelf in Purmerend is er echt geen alternatief
Gewenste oplossing
als ik het bij bavaria kan bestellen
Oplossing van het bedrijf
Daar dit draait om dezelfde melding en dezelfde meldersgegevens, hebben wij ons beperkt tot het verstrekken van de oplossing zoals bij de andere melding aangegeven. MvG BAVARIA Consumentenservice
quote:Afgelopen zaterdag 08-09-12 is er post bezorg maar bij afwezigheid is het pakketje door mijn raam naar binnen gegooid. Hierdoor zijn meerdere spullen omgevallen en enkele glazen gebroken. Dit hoort een bezorger gewoon niet te doen!
Gewenste oplossing
Compensatie voor asociale service.
Oplossing van het bedrijf
Beste klant,
Wij kunnen uw klacht helaas niet in behandeling nemen. De reden hiervoor is dat de zending niet door DHL Express is geleverd. De zending is namelijk verstuurd met DHL Paket. Zendingen die met DHL Paket worden verstuurd worden voor aflevering overgeheveld aan PostNL of Selektvracht.
Graag vragen wij aan u de klacht bij één van hun neer te leggen.
Met vriendelijke groeten,
DHL Express Webcare Team
Ik vind het hele verhaal echt bizar. Kan me niet voorstellen dat een bezorger dat zou doen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:24 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dat is ook wel belachelijke natuurlijk en een terechte klacht.
Volgens mij heb ik hier op Fok! ook al een keer gelezen dat een bezorger een pakket in de groene container had verstoptquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik vind het hele verhaal echt bizar. Kan me niet voorstellen dat een bezorger dat zou doen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik vind het hele verhaal echt bizar. Kan me niet voorstellen dat een bezorger dat zou doen.
TNT bezorgt pakketje in mijn vuilnisbak....quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:25 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier op Fok! ook al een keer gelezen dat een bezorger een pakket in de groene container had verstopt
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:32 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
[..]
TNT bezorgt pakketje in mijn vuilnisbak....
Laf om het zo af te schepen, laat DHL het maar uitzoeken met hun onderaannemersquote:
Nou, als je hoort hoe de bezorgers worden afgeknepen, kun je je dat wel voorstellen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:25 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier op Fok! ook al een keer gelezen dat een bezorger een pakket in de groene container had verstopt
Wat een lul verhaal zegquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, als je hoort hoe de bezorgers worden afgeknepen, kun je je dat wel voorstellen.
En ze worden niet alleen afgeknepen, maar zijn ook nog eens niet even goed opgevoed, getraind of van eigen intelligentie voorzien.
Dit is de onderkant van de arbeidsmarkt.
De voordelen die de klant krijgt door de lage prijzen van internetwinkels, worden afgepakt van de bezorgers, die dus slechte service leveren.
Eigen schuld, dikke bult.
Als je uit bent op de goedkoopste spullen, krijg je de grootste rotzooi.quote:
Mits het product goed ingepakt is, is dit gedrag acceptabel.quote:
Je hebt ook zo lekker de keuze..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:37 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als je uit bent op de goedkoopste spullen, krijg je de grootste rotzooi.
Goedkoop is duurkoop.
Alle waar is naar zijn geld.
Zo eenvoudig genoeg?
Dit is echt de grootste onzin die ik ooit gelezen heb. Jij bestelt zeker nooit pakketjes en zal het dus ook niet boeien als ze kapot of ingedeukt aankomen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:41 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Mits het product goed ingepakt is, is dit gedrag acceptabel.
De ontoegankelijkheid van de geadresseerde maakt een ander gedrag van de leverancier wel erg lastig. De bezorger heeft wel wat beters te doen dan te wachten op de trage reactie van de ontvanger.
Precies. Grotendeels Marokkanen en Turken die amper Nederlands spreken. En dan lopen ze met een TNT jas, en daaronder een veel te grote Adidas trainingsbroek/joggingbroek en sportschoentjes.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, als je hoort hoe de bezorgers worden afgeknepen, kun je je dat wel voorstellen.
En ze worden niet alleen afgeknepen, maar zijn ook nog eens niet even goed opgevoed, getraind of van eigen intelligentie voorzien.
Dit is de onderkant van de arbeidsmarkt.
De voordelen die de klant krijgt door de lage prijzen van internetwinkels, worden afgepakt van de bezorgers, die dus slechte service leveren.
Eigen schuld, dikke bult.
Daarom gewoon een protocol. Hebben ze toch ook? Eerste en tweede keer (als je niet thuis bent) bij de buren, en als die ook niet thuis zijn bij een postagentschap.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:20 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Met een pakket gooien kan en mag natuurlijk niet. Maar als bezorger kun je het ook niet gauw goed doen. Stel dat je een pakketje hebt dat net te groot is voor de brievenbus, die pakketjes van Bol.com. bijvoorbeeld. Dan heb je drie mogelijkheden.
1: Toch in de brievenbus doen, maar het pakket steekt er een stukje uit. Dan heb je altijd mensen die gaan klagen: "mijn pakketje is nat geworden". Of "iedereen had het uit de brievenbus kunnen halen en zo maar mee kunnen nemen"
2: Bij de buren afgeven. Ook niet goed, want dan bellen ze: "Ik wil niet dat het bij de buren afgegeven wordt, want wat er in zit is privé". Of "ik wil mijn pakketje niet bij die klootzak op gaan halen".
3: Pakketje mee terug nemen en laten afhalen. Nee, mag ook niet. Want ook dan bellen ze op: "had het maar gewoon in de brievenbus gedaan. Maakt niet uit dat het een stukje uitsteekt. Nu moet ik er verdorie speciaal voor naar het postagentschap rijden"
Je zou ook gewoon naar een echte winkel kunnen gaan. Zodat je zelf naar de spullen kunt kijken en ze direct meenemen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 04:40 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je hebt ook zo lekker de keuze..
Daarnaast, die bezorger kan dat pakket ook weer meenemen in plaats van over de afzetting gooien.
Dan loop je misschien je vergoeding van je pakketje mis, maar ik mag hopen dat hij de schade aan die monitor uit eigen zak heeft mogen betalen.
Nee. Als ik iets nodig heb, ga ik het zelf halen in een winkel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:58 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Dit is echt de grootste onzin die ik ooit gelezen heb. Jij bestelt zeker nooit pakketjes en zal het dus ook niet boeien als ze kapot of ingedeukt aankomen?
quote:bij de voedselbank in veendam word gediscrimineerd want we zagen vanmorgen dat er mensen weg gingen met 5 kilo aardappelen toen wij onze pakket kregen zonder aardappelen en vroegen krijgen wij geen aardappelen? werd er gezegd nee meneer dat is voor grote gezinnen.
volgens mij heeft een ieder recht op aardappelen groot of klein gezin!! dus grote gezinnen mogen eten en kleine gezinnen op een houtje bijten. lang leve de voedselbank veendam
Gewenste oplossing
dat ze gaan uitdelen per persoon zodat iedereen gelijk krijgt en meer controle op de voedselbanken
Of tabaksmerk Samson even de Samsung van Hilde wil reparerenquote:Home > Tabaksbedrijf > Samson > Reparatie van de Samsung Galaxy Gio door GSM Repareren
Beste dame, heer
Ik heb sinds een jaar een Samsung Galaxy Gio, die ik bij de Albert Heijn gekocht heb. De pinnetjes waar de battereij aan aansluit zijn niet meer in oorde. Ik ben ordenlijk met het apparaat omgegaan en heb het volgens uw handleiding gebruikt.
Omdat ik 2 jaar Garatie op de telefoon heb (niet de bijliggende attritute) heb ik het apparaat opgestuurd naar GSM repareren. Ik ging ervan uit dat de service van Samsung dit probleem naar ieders tevredenheid oplost.
Maar het gsm-repareren zegt dat het repareren van de pinnejtes niet onder de garantie valt. Voor mij is dit niet logisch, het is een onderdeel van de telefoon.
Ik ben verder met het apparaat goed tevreden en zou graag met dit probleem geholpen willen worden,
anders denk ik dat dit de laaste Samsung is die ik en mijn gezin ooit gekocht hebben.
Met vriendelijke groeten
en graag tot horens
Reparatienummer: SVM5034338
bijlage: offerte van gsm repareren: ¤ 73,45
Uw naam: Uw referentie: SVM5034338
Onze referentie: GSR08804388
Gewenste oplossing
ik zou erg tevreden zijn als u mijn telefoon gewoon zou repareren.volgende vraag: mijn toekomstige mening van Samsung is afhankelijk van de oplossing van dit probleem. Tot nu toe ben ik erg tevreden over het toestel.
Verder is de klacht natuurlijk terecht. Net zoals kledingzaken etc die geen garantie zeggen te geven op ritsen. Dat zijn ze namelijk wettelijk verplicht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:55 schreef N22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Of tabaksmerk Samson even de Samsung van Hilde wil reparerenPlemp ook even je volledige info online, waarom ook niet.
Die eerstequote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:55 schreef N22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Of tabaksmerk Samson even de Samsung van Hilde wil reparerenPlemp ook even je volledige info online, waarom ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |