Het is de schuld van de conducteur.quote:Klacht NS: Doorrijden bij Station-Spaarnwoude
Vandaag zat ik in de trein vanuit Amsterdam Centraal richting Zandvoort aan Zee.
De trein zou vertrekken om 17.49 uur maar door wederom een seinstorting had deze 10 minuten vertraging.
Dat we station Haarlem-Spaarnwoude naderde verminderde de trein vaart om vervolgens door te rijden en dus niet te stoppen op Haarlem-Spaarnwoude!!!
Dan zie je op de borden bij Haarlem Centraal dat de 10 minuten vertraging is opgeheven en dat de treinen weer op normalen tijden verder rijden.
Kortom sla een station over en dan rijden we weer op tijd, dat de reiziger hierdoor een uur extra reistijd kwijt is, is hun probleem!
Mijn dochter moet voor half 7 gehaald worden van de opvang.
In de waarderpolder dus bijna naast Station-Spaarnwoude.
Wat ik nu zeker niet meer ging redde als ik de volgende trein terug zou nemen.
Heb dus wederom mijn ouders moeten inschakelen om mijn dochter op te halen, en daarna mij op te halen van Station Haarlem.
Afgelopen donderdag was het ook het geval ivm de seinstoring.
Op station Amsterdam-Centraal wordt er omgeroepen dat de trein van 17.19 uur niet zal rijden.
Trein van 17.34 reed met 15 minuten vertraging.
Er werd omgeroepen dat vanaf Amsterdam-Sloterdijk iedereen verder moet reizen met bussen.
Dus ook maar weer ouders moeten optrommelen om optijd mijn kind te kunnen halen.
Als ik dit namelijk niet optijd doe zijn hier kosten aan verbonden, en die kan ik natuurlijk niet doorbereken naar de NS.
Als het nu al niet normaal kan rijden hou ik mijn hart vast als het straks weer gaat vriezen.
Gewenste oplossing
Zou in ieder geval mijn reiskosten retour willen omdat ik nu onnodig extra kosten heb gemaakt, enkel omdat de conducteur niet wilde stoppen op Haarlem-Spaarnwoude.
Isie door de vertraging niet gewoon in de IC van 1757 gestapt? Die stopt niet op Spaarnwoude nee.quote:Op maandag 10 september 2012 23:07 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Het is de schuld van de conducteur.
quote:Ik bestel in de Mc drive een smootie en een mac Mood zonder saus.
Krijg ik me smootie en of ik in de rij wil wachten op me burger tot zo ver hellemaal goed.
Pak ik me smootie is hij bevroren nou die mocht ik omruilen.
Komt na een tijd me burger rij ik weg zit er een stikker speciaal voor u gemaakt top.
Ik ga ergens staan om me burger op te eten zit er saus op .
Ik weer terug sorry u krijgt een nieuwe .
Ik weer in de rij wachten op me burger na een tijd krijg ik me burger ga op de parkeer plaats staan van de McDonald neem ik een hap krijg ik dat ei niet in stukken gekauwd leek net hard plastic .
Nou die heb ik weggegooid ik ga niet weer in de rij staan en ik kreeg weer geen bon hoe moeilijk kan het allemaal nou zijn .
Gewenste oplossing
Ik mag eigenlijk geen mac meer ik mag geen suikers en gist vandaar ook geen saus maar soms spijbel ik een keer en ga dan 1burger halen en een smootie dan zit ik gelijk aan me taks met suikers dus waarschijnlijk was dit het lot of zo hopen dat het de volgende keer beter gaat dan ben ik al blij. Wou het alleen even kwijt
Te lang niks meer in gepostquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:54 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Waarom zo'n oud topic kicken?
Overigens: die klacht
Wtf. Waarschijnlijk noemen ze dat daar gewoon zo.quote:Dan kom je in een drogisterij, met de vraag, hebben jullie goede scrub voor het gezicht?
Mevrouw wijst 2 producten aan, en wijst gebarend naar de ” Dure en luxe” Laat die maar zitten!
Waarom? Zie ik er uit alsof ik dat niet kan betalen?
Als je haar er op aanspreekt krijg je ” Nee dat heb ik niet gezegd!”.
Jawel, dat heb je wel. Want hoezo dure en luxe? Zo duur is het niet tov die van dove, het is 5 euro duurder?! Kom op zeg!!!!!
Gewenste oplossing
Normaal behandeld worden in DA Drogisterij en Parfumerie Verberne in Den Helder.
FOK!Alert!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:36 schreef MPC60 het volgende:
Merendeel van die shit zijn gewoon fok trolls, dat met die magnetronmaaltijden kan je toch niet serieus nemen man.
Wel aardig dat ze het hebben opgelostquote:Aangezien ik gisteren geen ¤100.000 gewonnen heb, ging ik vandaag weer gewoon verder met mijn normale leven. Boodschappen doen, en Taksi kopen. Uiteraard de blauwe, de rest is schraal.
Hebben zo’n stelletje banjo’s bij de Jumbo de prijs van ¤0,69 naar ¤0,74 verhoogd! Dat loopt met mijn Taksi-consumptie in de honderden euro’s per jaar.
Gewenste oplossing
¤10.000.000 schadevergoeding!
Taksi duurder gemaaktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
FOK!Alert!
[..]
Wel aardig dat ze het hebben opgelost
Ook fijn om te weten om wat voor apparaat het gaat.quote:we hebben 1 1/2 uur gereden met de auto en we kregen geen signaal.
Gewenste oplossing
nieuw apparaat
quote:Ik wil graag een klacht dienen tegen een medewerker van de GVb, in dit geval een buschauffeur.
Op 3 oktober 2012, 15:35 te Amsterdam bij Amstelstation stapte ik in Bus 62 richting de Lelylaan.
Ik stapte middenin van de bus, omdat er een te lange rij stond bij de voordeur. Eenmaal binnen, vertelde de buschauffeur dat ik alleen via de voorste deur kon instappen. Als reactie, zei ik sorry. Hiermee nam de buschauffeur geen genoegen en moest ik volgens hem opnieuw uitstappen en instappen en anders moest ik maar op de volgende bus wachten. Ik stapte uit en stapte opnieuw in. Maar, hij vertelde dat ik niet luisterde en dat hij zelf mag beslissen wie hij wilt meevoeren en wie niet.
Dit vind ik buitengewoon niet kunnen, ik heb destijd een geldige vervoersbewijs en reageerde heel vriendelijk. De buschauffeur is duidelijk racistisch.
Gewenste oplossing
Graag wil ik een reactie van de GVB, en dat er maatregelen moet worden genomen tegen deze onvriendelijke buschauffeur.
Godver die racisme-troefkaart altijdquote:
Is geen troefkaart. Alleen een storing in de discussie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:09 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Godver die racisme-troefkaart altijd
quote:GEachte rtl,Heb zelf last van angsten en paniek aanvallen.Hoe heeft Rene dat gedaan om er weer bovenop te komen,en wat voor mediezijnen heeft hij daar voor gebruikt.gaarne hier over bericht van U.vast hartelijk bedankt voor alle moeite. *naam adres email*
quote:met veel kijk plezier kijken we wekelijks naar de voice of holland .
Helaas kijken we ook weken naar de zelfde kleding van trijntje.
Trijntje is zeer bekwaam maar aan haar styling waaronder de kleding is saai en zelf vervelende om daar wekelijks naar te moeten kijken. Natuurlijk kunnen we een andere zender op zetten ,maar dit is zonder van het programma.
Gewenste oplossing
Trijntje wisselende kleding geven Trijntje kleding geld gevenOf is het jasje van Trijntje soms bedrijfskleding geworden ? Altijd het zelfde jasje aan of worden alle uitzendingen in één dag voor de camera opgenomen
quote:hallo,
ik Heb enkele klachten gedaan op deze web site, maar ik zie op de Fok Forum (forum.fok.nl) dat de mensen ons uit lachen en ook namen van ons publiseren, en lachen om klachten
ik vindt dit zeer vervelent
Gewenste oplossing
dat fok deze berichten verwijdert
Het ging me vooral om die "gewenste oplossing".quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:11 schreef JackLucifer het volgende:
Die klacht over de McMood is overigens wel terecht. Maatje van me had er laatst een besteld en dat ei is idd net plastic en ook bijna transparant.
proberen grappig te doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
dezedan:
klacht:
er lichen allemaal stoepstegels scheef ik val elke dag
Gewenste oplossing
dat al mijn schade wordt vergoed ik ben al 100x van mijn fiets afgevallen en mijn dure kleren van 2 euro!!! bij de wibr a zijn gescheurd. ik wil dat ik minder belasting betaal
Heb je hem ook weerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
dezedan:
klacht:
er lichen allemaal stoepstegels scheef ik val elke dag
Gewenste oplossing
dat al mijn schade wordt vergoed ik ben al 100x van mijn fiets afgevallen en mijn dure kleren van 2 euro!!! bij de wibr a zijn gescheurd. ik wil dat ik minder belasting betaal
Altijd handig, unieke codes delen met anderen.quote:TOEZENDING BIOSCOOP KAARTEN
GAAR PER POST NAAR MIJ TOEZENDEN OMDAT DE WEBSITE NIETR TE BEREIKEN IS
MIJN UNIEKE CODE IS 437h6k654
Gewenste oplossing
STUURT U MIJ DIE KAARTEN MAAR PER POST NAAR *naam adres email*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |