Kost geld, Feyenoord heeft 0 euro transfersom voor een spits beschikbaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 04:01 schreef Smoofie het volgende:
Waarom heeft Feyenoord niet die Danny Hoesen gehaa;d
Lukaku is niet gelukt.quote:’Kans op spits Feyenoord klein’
Technisch-directeur Martin van Geel van Feyenoord gooit nog niet de handdoek in de ring op zoek naar een spits voor de club, maar acht de kans klein dat Feyenoord zich voor de deadline nog weet te versterken.
„Een tiental haalbare spitsen missen de kwaliteit en van de zes gewilde aanvallers zijn er inmiddels drie (Dirk Kuyt, Luc Castaignos, Romelu Lukaku, red.) afgevallen en zijn de overige drie of te duur of willen ze liever niet naar Feyenoord. Helemaal opgeven, doe ik pas op 31 augustus omdat onder druk alles vloeibaar wordt, maar ik denk dat we het de eerste seizoenshelft met deze selectie moeten doen.”
Overigens scoorde Feyenoord gisteren zonder spits in de opstelling tweemaal en brak middenvelder Lex Immers na zes officiële wedstrijden eindelijk de ban.
We hebben al een matig eerstedivisiespelertje in de vorm van Fernandez.quote:Op maandag 27 augustus 2012 04:01 schreef Smoofie het volgende:
Waarom heeft Feyenoord niet die Danny Hoesen gehaa;d
Ik betrap me erop dat ik hoop dat hij binnenkort weer een keer door het lint gaat zodat we iig een wedstrijd of 5 van hem verlost zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben al een matig eerstedivisiespelertje in de vorm van Fernandez.
Waarheid.quote:Borst wordt kotsmisselijk van Kuyt: 'Hij heeft al 20 miljoen'
Dirk Kuyt verkoos deze zomer een langer verblijf in het buitenland boven een terugkeer bij Feyenoord. De 32-jarige spits tekende bij Fenerbahçe, waar hij succesvolle eerste weken kende. Hugo Borst kan geen begrip opbrengen voor de keuze van de Katwijker.
Vooral het feit dat Kuyt altijd heeft geroepen terug naar De Kuip te komen, steekt Rotterdammer Borst. 'Feyenoord heeft op dit moment zó'n behoefte aan een spits als Dirk Kuyt', zegt de Sparta-supporter bij Giel Beelen op radiozender 3FM.
'Maar hij kiest voor een avontuur in Turkije waar hij een godsvermogen verdient', gaat Borst verder. 'Terwijl die jongen al een miljoen of twintig op zijn bankrekening heeft staan.'
'Als je dan altijd hebt gezegd dat je terugkomt, maar als puntje bij paaltje komt er toch kiest om een jaarsalaris van 3,5 miljoen bij Fenerbahçe in je zak te steken... Tja, van die situaties word ik echt kotsmisselijk.'
Ik zou exact hetzelfde doen. Jij niet natuurlijk, jij zou gewoon voor 20.000 euro per jaar gaan werken bij een werkgever ipv 66.000 euro.quote:
Borstquote:
Je kunt de situatie van iemand die al riant multimiljonair en dus financieel onafhankelijk is, natuurlijk niet vergelijken met een minimumloner die anderhalf keer modaal kan gaan verdienen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou exact hetzelfde doen. Jij niet natuurlijk, jij zou gewoon voor 20.000 euro per jaar gaan werken bij een werkgever ipv 66.000 euro.
Waarom niet? Het is relatief.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt de situatie van iemand die al riant multimiljonair is, en dus financieel onafhankelijk, natuurlijk niet vergelijken met iemand met eenminimumloon die anderhalf keer modaal kan gaan verdienen.
Sterker nog: als Kuyt niet al lang en breed binnen was, had ook bij Feyenoord niemand het hem kwalijk genomen als hij zijn financiële toekomst eerst veilig zou stellen bij een andere club.
Als je niet ziet dat het verschil tussen 15 of 20 miljoen op de bank van een totaal andere orde is dan het verschil tussen 20 en 60k per jaar verdienen, dan kan ik het ook niet aan je uitleggen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is relatief.
Het uitgave patroon van Kuyt zal ook niet van een uitkeringstrekker zijn.
Nu draai ik het verschil terug :quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat het verschil tussen 15 of 20 miljoen op de bank van een totaal andere orde is dan het verschil tussen 20 en 60k per jaar verdienen, dan kan ik het ook niet aan je uitleggen.
Maar goed, Borst haalt oude koeien uit de sloot. Het blijft alleen steken omdat Feyenoord zo overduidelijk een goede spits nodig heeft. Zo zonde dat het daarom een heel zwaar seizoen dreigt te gaan worden.
Zeker. En het gemak waarmee een Kongolo gisteren speelde geeft ook veel vertrouwen. Je hebt met Martins Indi, De Vrij, Mathijsen en Kongolo gewoon vier zeer sterke verdedigers. En ook spelers met een goede mentaliteit, die van elkaar willen leren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:22 schreef Caland het volgende:
Feyenoord kan terugvallen op een uitstekende organisatie. Denk dat dat heel zwaar nog wel gaat meevallen, of je moet verwachten dat we titelkandidaat zijn ofzo.
Met steeds weer andere inkomensplaatjes ga je mij echt niet overtuigen dat geld de doorslag moet geven als je al zoveel miljoenen op de bank hebt als Kuyt en zo vaak de mond vol had over terugkeren in De Kuip.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu draai ik het verschil terug :
Je bent een modaal verdiener, en je hebt door een erfenis van je pa 270.000 euro gekregen. Je verdient nog steeds zo'n 20.000 euro per jaar. Rentenieren zal niet gaan van die 270k hé.
Nu kan je ergens gaan werken voor 20k per jaar, of je kan ergens gaan werken voor 66k per jaar.
Ik snap niet dat je niet in ziet dat het allemaal relatief is en dat Kuyt in feite niks te verwijten valt.
Sterker nog, hij zegt nog steeds dat ie uiteindelijk graag terugkeert naar Feyenoord.
Dat Feyenoord en de supporters nu zeggen : Ja dag geldwolf je hoeft bij ons niet te komen afbouwen is natuurlijk weer de andere kant van het verhaal
Het gaat erom dat hij altijd heeft gezegd dat hij terug wilde komen, maar nu het puntje bij paaltje komt gaat hij toch liever zijn zakken vullen in shoarmaland. Zijn goed recht natuurlijk maar dan had je niet al die jaren moeten roepen dat je terug wil keren bij Feyenoord.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu draai ik het verschil terug :
Je bent een modaal verdiener, en je hebt door een erfenis van je pa 270.000 euro gekregen. Je verdient nog steeds zo'n 20.000 euro per jaar. Rentenieren zal niet gaan van die 270k hé.
Nu kan je ergens gaan werken voor 20k per jaar, of je kan ergens gaan werken voor 66k per jaar.
Ik snap niet dat je niet in ziet dat het allemaal relatief is en dat Kuyt in feite niks te verwijten valt.
Sterker nog, hij zegt nog steeds dat ie uiteindelijk graag terugkeert naar Feyenoord.
Dat Feyenoord en de supporters nu zeggen : Ja dag geldwolf je hoeft bij ons niet te komen afbouwen is natuurlijk weer de andere kant van het verhaal
Whoa, Lukaku was echt meesterlijk geweest. Als dat was gelukt had ik ter plekke weer een ssc gekocht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 05:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lukaku is niet gelukt.Van Geel heeft echt iedereen gepolst dus.
En balvast, vooral met z'n rug naar het doel, dat zag je ook wel heel goed tegen hercules.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is fysiek juist wel sterk, liet hij vandaag zien. Hij is juist wel snel, laat hij ook altijd zien. Heeft alleen geen passeer beweging en kan niet scoren.
Cisse is verdedigend heel erg nuttig, loopt altijd met zijn man mee en wint altijd directe duels!
Successupporter !quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:35 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Whoa, Lukaku was echt meesterlijk geweest. Als dat was gelukt had ik ter plekke weer een ssc gekocht.
[..]
Meh, drie keer zoveel verdienen is 3 keer zo veel verdienen. Dat doet iedereen. Kun je hypocriet over doen, maar zo is het leven.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Met steeds weer andere inkomensplaatjes ga je mij echt niet overtuigen dat geld de doorslag moet geven als je al zoveel miljoenen op de bank hebt als Kuyt en zo vaak de mond vol had over terugkeren in De Kuip.
En ook bij Feyenoord zou hij nog minimaal een keer of 30 meer gaan verdienen dan de gemiddelde Nederlander. 't Is niet dat hij moest in gaan teren op z'n spaarcentjes.
Toch vond Kuyt nog meer geld belangrijker. Dat is zijn goed recht, maar respect verdient hij er bij mij niet mee.
Open-doeleninschieter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |