abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 augustus 2012 @ 04:11:23 #201
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116056243
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 04:04 schreef Smoofie het volgende:
Hij is beter dan sissy
Ok.

Gefeliciteerd ermee dan.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_116056246
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 04:01 schreef Smoofie het volgende:
Waarom heeft Feyenoord niet die Danny Hoesen gehaa;d
Kost geld, Feyenoord heeft 0 euro transfersom voor een spits beschikbaar.
pi_116056418
quote:
’Kans op spits Feyenoord klein’

Technisch-directeur Martin van Geel van Feyenoord gooit nog niet de handdoek in de ring op zoek naar een spits voor de club, maar acht de kans klein dat Feyenoord zich voor de deadline nog weet te versterken.

„Een tiental haalbare spitsen missen de kwaliteit en van de zes gewilde aanvallers zijn er inmiddels drie (Dirk Kuyt, Luc Castaignos, Romelu Lukaku, red.) afgevallen en zijn de overige drie of te duur of willen ze liever niet naar Feyenoord. Helemaal opgeven, doe ik pas op 31 augustus omdat onder druk alles vloeibaar wordt, maar ik denk dat we het de eerste seizoenshelft met deze selectie moeten doen.”

Overigens scoorde Feyenoord gisteren zonder spits in de opstelling tweemaal en brak middenvelder Lex Immers na zes officiële wedstrijden eindelijk de ban.
Lukaku is niet gelukt. :D Van Geel heeft echt iedereen gepolst dus.
  maandag 27 augustus 2012 @ 07:51:42 #204
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_116056793
Opzich zouden we helemaal geen spits nodig hebben als we geen ultieme prutsers voorin hadden lopen. Ze hoeven niet eens veel te scoren/kunnen, alleen een bal normaal kunnen aannemen en niet struikelen over de eigen voeten ;(.
2000 light years from home
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:59:39 #205
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_116061588
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 04:01 schreef Smoofie het volgende:
Waarom heeft Feyenoord niet die Danny Hoesen gehaa;d
We hebben al een matig eerstedivisiespelertje in de vorm van Fernandez. ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116061629
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:59 schreef Caland het volgende:

[..]

We hebben al een matig eerstedivisiespelertje in de vorm van Fernandez. ;(
Ik betrap me erop dat ik hoop dat hij binnenkort weer een keer door het lint gaat zodat we iig een wedstrijd of 5 van hem verlost zijn :'(
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:02:18 #207
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_116061658
Als we Lukaku hadden gehad had je wel een beest voorin lopen zeg.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 27 augustus 2012 @ 12:02:31 #208
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_116061668
quote:
Borst wordt kotsmisselijk van Kuyt: 'Hij heeft al 20 miljoen'

Dirk Kuyt verkoos deze zomer een langer verblijf in het buitenland boven een terugkeer bij Feyenoord. De 32-jarige spits tekende bij Fenerbahçe, waar hij succesvolle eerste weken kende. Hugo Borst kan geen begrip opbrengen voor de keuze van de Katwijker.

Vooral het feit dat Kuyt altijd heeft geroepen terug naar De Kuip te komen, steekt Rotterdammer Borst. 'Feyenoord heeft op dit moment zó'n behoefte aan een spits als Dirk Kuyt', zegt de Sparta-supporter bij Giel Beelen op radiozender 3FM.

'Maar hij kiest voor een avontuur in Turkije waar hij een godsvermogen verdient', gaat Borst verder. 'Terwijl die jongen al een miljoen of twintig op zijn bankrekening heeft staan.'

'Als je dan altijd hebt gezegd dat je terugkomt, maar als puntje bij paaltje komt er toch kiest om een jaarsalaris van 3,5 miljoen bij Fenerbahçe in je zak te steken... Tja, van die situaties word ik echt kotsmisselijk.'
Waarheid.
  Moderator maandag 27 augustus 2012 @ 12:04:26 #209
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116061728
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:02 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Waarheid.
Ik zou exact hetzelfde doen. Jij niet natuurlijk, jij zou gewoon voor 20.000 euro per jaar gaan werken bij een werkgever ipv 66.000 euro.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_116061743
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:02 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Waarheid.
Borst :') Als supporter snap ik je afkeer tegen Kuijt maar dit is gewoon hypocriet maar oh zo makkelijk scoren. Borst de man die supergrappige Unibet filmpjes maakt voor het geld.
  Moderator maandag 27 augustus 2012 @ 12:15:52 #211
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_116062130
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik zou exact hetzelfde doen. Jij niet natuurlijk, jij zou gewoon voor 20.000 euro per jaar gaan werken bij een werkgever ipv 66.000 euro.
Je kunt de situatie van iemand die al riant multimiljonair en dus financieel onafhankelijk is, natuurlijk niet vergelijken met een minimumloner die anderhalf keer modaal kan gaan verdienen.

Sterker nog: als Kuyt niet al lang en breed binnen was, had ook bij Feyenoord niemand het hem kwalijk genomen als hij zijn financiële toekomst eerst veilig zou stellen bij een andere club.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  Moderator maandag 27 augustus 2012 @ 12:16:51 #212
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116062161
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Je kunt de situatie van iemand die al riant multimiljonair is, en dus financieel onafhankelijk, natuurlijk niet vergelijken met iemand met eenminimumloon die anderhalf keer modaal kan gaan verdienen.

Sterker nog: als Kuyt niet al lang en breed binnen was, had ook bij Feyenoord niemand het hem kwalijk genomen als hij zijn financiële toekomst eerst veilig zou stellen bij een andere club.
Waarom niet? Het is relatief.

Het uitgave patroon van Kuyt zal ook niet van een uitkeringstrekker zijn.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 27 augustus 2012 @ 12:20:01 #213
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_116062242
quote:
15s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:16 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waarom niet? Het is relatief.

Het uitgave patroon van Kuyt zal ook niet van een uitkeringstrekker zijn.
Als je niet ziet dat het verschil tussen 15 of 20 miljoen op de bank van een totaal andere orde is dan het verschil tussen 20 en 60k per jaar verdienen, dan kan ik het ook niet aan je uitleggen.

Maar goed, Borst haalt oude koeien uit de sloot. Het blijft alleen steken omdat Feyenoord zo overduidelijk een goede spits nodig heeft. Zo zonde dat het daarom een heel zwaar seizoen dreigt te gaan worden.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:22:17 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_116062303
Feyenoord kan terugvallen op een uitstekende organisatie. Denk dat dat heel zwaar nog wel gaat meevallen, of je moet verwachten dat we titelkandidaat zijn ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 27 augustus 2012 @ 12:23:21 #215
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116062335
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Als je niet ziet dat het verschil tussen 15 of 20 miljoen op de bank van een totaal andere orde is dan het verschil tussen 20 en 60k per jaar verdienen, dan kan ik het ook niet aan je uitleggen.

Maar goed, Borst haalt oude koeien uit de sloot. Het blijft alleen steken omdat Feyenoord zo overduidelijk een goede spits nodig heeft. Zo zonde dat het daarom een heel zwaar seizoen dreigt te gaan worden.
Nu draai ik het verschil terug :

Je bent een modaal verdiener, en je hebt door een erfenis van je pa 270.000 euro gekregen. Je verdient nog steeds zo'n 20.000 euro per jaar. Rentenieren zal niet gaan van die 270k hé.

Nu kan je ergens gaan werken voor 20k per jaar, of je kan ergens gaan werken voor 66k per jaar.

Ik snap niet dat je niet in ziet dat het allemaal relatief is en dat Kuyt in feite niks te verwijten valt.
Sterker nog, hij zegt nog steeds dat ie uiteindelijk graag terugkeert naar Feyenoord.

Dat Feyenoord en de supporters nu zeggen : Ja dag geldwolf je hoeft bij ons niet te komen afbouwen is natuurlijk weer de andere kant van het verhaal :)
4045
onlogisch
pi_116062354
Als Kuijt in het verleden gewoon zijn demagogische mond had gehouden was er nu geen haan geweest die er naar kraaide.
Ik schrok me rot zojuist op ad.nl http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)t-Van-der-Wiel.dhtml
Gelukkig ging het om de grote broer. _O-
pi_116062450
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:22 schreef Caland het volgende:
Feyenoord kan terugvallen op een uitstekende organisatie. Denk dat dat heel zwaar nog wel gaat meevallen, of je moet verwachten dat we titelkandidaat zijn ofzo.
Zeker. En het gemak waarmee een Kongolo gisteren speelde geeft ook veel vertrouwen. Je hebt met Martins Indi, De Vrij, Mathijsen en Kongolo gewoon vier zeer sterke verdedigers. En ook spelers met een goede mentaliteit, die van elkaar willen leren.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Moderator maandag 27 augustus 2012 @ 12:32:02 #218
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_116062560
quote:
15s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je bent een modaal verdiener, en je hebt door een erfenis van je pa 270.000 euro gekregen. Je verdient nog steeds zo'n 20.000 euro per jaar. Rentenieren zal niet gaan van die 270k hé.

Nu kan je ergens gaan werken voor 20k per jaar, of je kan ergens gaan werken voor 66k per jaar.

Ik snap niet dat je niet in ziet dat het allemaal relatief is en dat Kuyt in feite niks te verwijten valt.
Sterker nog, hij zegt nog steeds dat ie uiteindelijk graag terugkeert naar Feyenoord.

Dat Feyenoord en de supporters nu zeggen : Ja dag geldwolf je hoeft bij ons niet te komen afbouwen is natuurlijk weer de andere kant van het verhaal :)
Met steeds weer andere inkomensplaatjes ga je mij echt niet overtuigen dat geld de doorslag moet geven als je al zoveel miljoenen op de bank hebt als Kuyt en zo vaak de mond vol had over terugkeren in De Kuip.
En ook bij Feyenoord zou hij nog minimaal een keer of 30 meer gaan verdienen dan de gemiddelde Nederlander. 't Is niet dat hij moest in gaan teren op z'n spaarcentjes.
Toch vond Kuyt nog meer geld belangrijker. Dat is zijn goed recht, maar respect verdient hij er bij mij niet mee.
pi_116062601
quote:
15s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het gaat erom dat hij altijd heeft gezegd dat hij terug wilde komen, maar nu het puntje bij paaltje komt gaat hij toch liever zijn zakken vullen in shoarmaland. Zijn goed recht natuurlijk maar dan had je niet al die jaren moeten roepen dat je terug wil keren bij Feyenoord.
* Verwijderd *
pi_116062680
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 05:41 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Lukaku is niet gelukt. :D Van Geel heeft echt iedereen gepolst dus.
Whoa, Lukaku was echt meesterlijk geweest. Als dat was gelukt had ik ter plekke weer een ssc gekocht.

quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2012 01:56 schreef vandermar het volgende:

[..]

Hij is fysiek juist wel sterk, liet hij vandaag zien. Hij is juist wel snel, laat hij ook altijd zien. Heeft alleen geen passeer beweging en kan niet scoren.

Cisse is verdedigend heel erg nuttig, loopt altijd met zijn man mee en wint altijd directe duels!
En balvast, vooral met z'n rug naar het doel, dat zag je ook wel heel goed tegen hercules.
pi_116062714
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:35 schreef Celeritas het volgende:

[..]

Whoa, Lukaku was echt meesterlijk geweest. Als dat was gelukt had ik ter plekke weer een ssc gekocht.

[..]

Successupporter ! })
pi_116062744
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Met steeds weer andere inkomensplaatjes ga je mij echt niet overtuigen dat geld de doorslag moet geven als je al zoveel miljoenen op de bank hebt als Kuyt en zo vaak de mond vol had over terugkeren in De Kuip.
En ook bij Feyenoord zou hij nog minimaal een keer of 30 meer gaan verdienen dan de gemiddelde Nederlander. 't Is niet dat hij moest in gaan teren op z'n spaarcentjes.
Toch vond Kuyt nog meer geld belangrijker. Dat is zijn goed recht, maar respect verdient hij er bij mij niet mee.
Meh, drie keer zoveel verdienen is 3 keer zo veel verdienen. Dat doet iedereen. Kun je hypocriet over doen, maar zo is het leven.
pi_116062772
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:36 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Successupporter ! })
Open-doeleninschieter.

Ik bekijk het meestal per wedstrijd, zeker aangezien ik niet elk weekend kan.
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:38:50 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_116062782

Wat schattig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116062920
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:38 schreef Celeritas het volgende:

[..]

Open-doeleninschieter.

Die zouden we bij Feyenoord moeten hebben ;) .

Maar ik geef je groot gelijk hoor dat je geen scc neemt als je er niet altijd gebruik van maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')