Gudde zal trots zijn op hem. "Alles komt goed"quote:
Kanker eens op, aids-user.quote:
Indi wordt alleen maar beter, Mathijsen niet. Indi maakt over 3 wedstrijden alweer minder fouten en bij Mathijsen worden dit er meer en meer en meer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Mathijsen minder fouten maakt dan Indi over een heel seizoen gezien, daarom lijkt hij mij in ieder geval een betere keuze voor nu. Indi op back kan prima, leert hij ook opkomen en mee voetballen.
Dan zal er toch een kern van waarheid inzitten of niet?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:02 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Dat is al de 40-45e keer dat je dit tegen mij zegt
Het zal wel terecht zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:02 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
quote:
Je ebnt ook gewoon een aids userquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:02 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Indi wordt alleen maar beter, Mathijsen niet. Indi maakt over 3 wedstrijden alweer minder fouten en bij Mathijsen worden dit er meer en meer en meer.
Yup, BMI had rugdekking moeten verlenen, maar helaas.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:10 schreef PIETR het volgende:
Schei is uit over Mathijsen. Gewoon een drama. Zet hem nog paar wedstrijdjes in de basis en de rest zal dit ook beamen.
Ja maar hij heeft zoveel ervaring!!!!EINz! Nou poehpoeh, dat bleek wel tegen Heerenveen.
Twee zelfsquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:49 schreef Muto het volgende::
Ha! We hebben een nieuwe speler om lekker op te kankeren.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:16 schreef Caland het volgende:
Ik blijf gewoon doorgaan met mijn kruistocht jegens Schaken hoor.
Ik zou als Koeman zijnde serieus overwegen om 4-4-2 met Schaken en Manu te spelen. Al lijkt het dat het gedrag van Manu niet altijd even goed is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:33 schreef Merkie het volgende:
Achahbar en Manu weer gescoord voor Jong Feyenoord...
QFTquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:49 schreef Caland het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)t-reuzenstappen.html![]()
![]()
Held.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:49 schreef Caland het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)t-reuzenstappen.html![]()
![]()
Nelom kan niet verdedigen. Niet zonder 100 balcontacten iig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wedstrijden dat Nelom heeft gespeeld vind ik hem niet slecht spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |