Gobbel had meer een foute toekomst toch.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:20 schreef Nozem. het volgende:
BMI de nieuwe Van Gobbel?
Inclusief fout verleden
Zeker weten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Gobbel had meer een foute toekomst toch.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon Janmaat - De Vrij - BMI - Nelom en Mathijssen een rol in de kleedkamer.
dure assistent danquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon Janmaat - De Vrij - BMI - Nelom en Mathijssen een rol in de kleedkamer.
Is Joris te traag voorquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel zonde van BMI die is centraal beter als back.
Is een echte killer als het moet. Kan Mathijssen niet beter back gaan spelen.
Ik ben nu al bang voor Mathijssen volgend seizoenquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:31 schreef Muto het volgende:
(De rol van) Mathijsen wordt hier onderschat. Lekker BMI naar de backpositie en een centrum Mathijsen en De Vrij. Volgend seizoen gaat De Vrij toch weg, dan lekker BMI - Mathijsen als centrale duo.
Wat heb je aan ervaring als je die niet gebruikt (of door je gebrek aan voetballende kwaliteiten niet meer in staat bent te gebruiken) ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:41 schreef zoekeenleven het volgende:
wat een bullshit zeg, Mathijssen is gewoon een heel goede verdediger en een brok ervaring die dit team goed gebruiken kan.
Volgens mij trek jij nu voorbarige conclusies.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat heb je aan ervaring als je die niet gebruikt (of door je gebrek aan voetballende kwaliteiten niet meer in staat bent te gebruiken) ?
Dan jij ook als je hem een " heel goede verdediger" en " ervaring die dit team goed gebruiken kan" noemt. Want dat heeft hij nog allerminst laten zien.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Volgens mij trek jij nu voorbarige conclusies.
Ik denk dat Mathijsen minder fouten maakt dan Indi over een heel seizoen gezien, daarom lijkt hij mij in ieder geval een betere keuze voor nu. Indi op back kan prima, leert hij ook opkomen en mee voetballen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan jij ook als je hem een " heel goede verdediger" en " ervaring die dit team goed gebruiken kan" noemt. Want dat heeft hij nog allerminst laten zien.
Maar hij heeft wel veel ervaring, en ik vond hem altijd heel degelijk spelen bij Oranje en HSV. Malaga heb ik niet gevolgd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan jij ook als je hem een " heel goede verdediger" en " ervaring die dit team goed gebruiken kan" noemt. Want dat heeft hij nog allerminst laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |