SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sana scoorde tegen Nec 2xquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Kanker?quote:
U serieus?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
uhuquote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Bouma.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:14 schreef BBQ-MEISTER het volgende:
Wie gaat er scoren voor Groningen dan?![]()
Schöne?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:14 schreef BBQ-MEISTER het volgende:
Wie gaat er scoren voor Groningen dan?
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2012 16:15:23 ]![]()
Doe het gewoon nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zeefuik en Bacunaquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:14 schreef BBQ-MEISTER het volgende:
Wie gaat er scoren voor Groningen dan?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
okequote:Op zondag 26 augustus 2012 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik schreef te makkelijk omdat ik het niet deed
Waarschijnlijk 3 man van Groningenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Jesis, Twente, wat is dit ineens voor een gepruts?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Willemsquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is echt ongelofelijk..
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Fernandez moet 15 makenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:17 schreef RvLaak het volgende:
Klote Fernandez
Geef hem dan af... Lamlul![]()
En inZanity.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fernandez. Spits van niks, wie riep er ook alweer dat hij 15 á 20 goals ging maken, Pizzageit.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jesis, Twente, wat is dit ineens voor een gepruts?Begint te regenen, gin zin meer.
![]()
Wtf man? Ik weet dat je achterlijk bent, maar probeer de onzin die je over dit forum uitspuwt wat in te dammen. Die enige die Fernandez goed vond was InZanityquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fernandez. Spits van niks, wie riep er ook alweer dat hij 15 á 20 goals ging maken, Pizzageit.![]()
![]()
![]()
Nou ja iig 3 puntjes![]()
![]()
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Had 0-8 moeten staan met fatsoenlijke afmakers
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wat een wanprestatie van Twente die tweede helft.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Als Feyenoord ook dit soort wedstrijden winnend afsluit kunnen ze wel heel ver komen dit seizoen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kusje!quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wtf man? Ik weet dat je achterlijk bent, maar probeer de onzin die je over dit forum uitspuwt wat in te dammen. Die enige die Fernandez goed vond was InZanity![]()
Was Clasie vorig jaar ook al zo irritant naar scheidsrechter met zijn constante gezeik en gescheld? Het valt me nu pas echt op na eerder Sparta Praag al.![]()
Zal ik je zo laten zienquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je die zooi nou al gepost de afgelopen dagen?![]()
![]()
Boelikin?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
De NOS kan Bulykin nog steeds niet normaal spellen.![]()
Boelikinquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
De NOS kan Bulykin nog steeds niet normaal spellen.![]()
verdiendquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord verdient gewonnen maar jezus maak de kansen toch eens af man![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:19 schreef Dos37 het volgende:
Wat een wanprestatie van Twente die tweede helft.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Gewoon Armenteros halen, dat is tenminste een echte killer in de 16quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord verdient gewonnen maar jezus maak de kansen toch eens af man![]()
![]()
Dan zal het een stuk rustiger worden in dit topic.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:22 schreef BBQ-MEISTER het volgende:
Zul je zien dat PSV straks na 30 minuten 0-3 voor staat, valt geen pijl meer op te trekken.![]()
Die schiet er ook geen inquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon Armenteros halen, dat is tenminste een echte killer in de 16
Feyenoord Rotterdam![]()
Cuz they’re raping everybody out herequote:Op zondag 26 augustus 2012 16:22 schreef Doublepain het volgende:
HET GAAT BEGINNEN!!! HIDE YOUR KIDS HIDE YOUR WIFE!!![]()
Hij heeft wel het niveau van Feyenoord ja... Missen voor open doelquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon Armenteros halen, dat is tenminste een echte killer in de 16![]()
![]()
Dat zou wel het meest logisch zijn ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:22 schreef BBQ-MEISTER het volgende:
Zul je zien dat PSV straks na 30 minuten 0-3 voor staat, valt geen pijl meer op te trekken.
PSV heeft de beste selectie van de hele eredivisie omdat die maar miljoenen blijven uitgeven en Groningen heeft een hele matige ploeg.
Onder normale omstandigheden wint PSV met drie goals verschil.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft deze zomer alleen Narsingh gehaald voor geldquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat zou wel het meest logisch zijn ja.
PSV heeft de beste selectie van de hele eredivisie omdat die maar miljoenen blijven uitgeven en Groningen heeft een hele matige ploeg.
Onder normale omstandigheden wint PSV met drie goals verschil.![]()
okequote:Op zondag 26 augustus 2012 16:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan het ook zienquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:24 schreef JanCees het volgende:
Je kan wel horen dat Clasie z'n praktijkschool niet heeft afgemaakt.
ba dum tss![]()
Ik vind dat helemaal niks dat geneuzel van Twente in de 2e helft.
Ze hadden ook gewoon normaal kunnen blijven spelen, was het waarschijnlijk 4-1 of beter geworden. McClaren is misschien wel effectief, maar het is niet om aan te gluren.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Koeman moet het wel intern houden, beetje Immers roepen.![]()
![]()
Beste selectie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gelukkig is hij wel een fantastische voetballer die meer zal bereiken dan jijquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:24 schreef JanCees het volgende:
Je kan wel horen dat Clasie z'n praktijkschool niet heeft afgemaakt.![]()
![]()
Ja maar ze hadden eigenlijk vorig seizoen al de beste selectie samen met Ajax.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
PSV heeft deze zomer alleen Narsingh gehaald voor geld
Echter Ajax is Vertonghen en Anita kwijt (wellicht ook Jansen) en PSV heeft Narsingh erbij.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV is Isakson kwijt en Fredjequote:Op zondag 26 augustus 2012 16:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar ze hadden eigenlijk vorig seizoen al de beste selectie samen met Ajax.
Echter Ajax is Vertonghen en Anita kwijt (wellicht ook Jansen) en PSV heeft Narsingh erbij.![]()
Vorig seizoen de beste selectie samen met Ajax.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar ze hadden eigenlijk vorig seizoen al de beste selectie samen met Ajax.
Echter Ajax is Vertonghen en Anita kwijt (wellicht ook Jansen) en PSV heeft Narsingh erbij.![]()
![]()
![]()
quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Na een tijdje saai of nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja boeien, al wint Twente alles met 1-0![]()
Dat heeft de selectie alleen maar sterker gemaaktquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Moeten we je nu gaan uitleggen hoe voetbal werkt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus ze hebben een betere doelsaldo...![]()
Doelsaldo is ook belangrijk hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moeten we je nu gaan uitleggen hoe voetbal werkt?![]()
Wat is je probleem?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moeten we je nu gaan uitleggen hoe voetbal werkt?Ik zeg alleen dat ajax een betere doelsaldo heeft.
![]()
Hij is PSV fan, lijkt me dus geen overbodige luxequote:Op zondag 26 augustus 2012 16:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
![]()
Niet als je zelf alles wintquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doelsaldo is ook belangrijk hoor.![]()
![]()
idd leg het maar even uit want ik snap het niet dat je kampioen kan worden met 9 punten?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
THEO REITSMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Haha Paul.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef Paul het volgende:
THEO REITSMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
wat een lulquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Weer valse informatie van Paul in een live topic, TR gedaan. Dag dag.![]()
![]()
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Komaaaaan
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Een grotere anticlimax is niet denkbaar. Mijn god, stuur die man eens met pensioen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef GGMM het volgende:
Haha, denk je dat je Evert krijgt is het Reisma
know'm sayin?
word? word.![]()
HELEMAAL NIET IK VROEG WIE ER VERSLAG DEED KUTLUL JE MOET ME NIET ZO ZITTEN TE JENNEN EN UIT TE DAGEN IK KAN ER GEWOON NIET MEER TEGENquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Weer valse informatie van Paul in een live topic, TR gedaan. Dag dag.!!!!!!!!!!!!
Ook ginne Locadia.quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:29 schreef Paul het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET IK VROEG WIE ER VERSLAG DEED KUTLUL JE MOET ME NIET ZO ZITTEN TE JENNEN EN UIT TE DAGEN IK KAN ER GEWOON NIET MEER TEGEN!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:30 schreef GGMM het volgende:
Reisma deed ook het commentaar bij de Eerste Wereldoorlog.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Guzubuyuk
Alleen dan met puntjes erop.
know'm sayin?
word? word.![]()
dood aan de partij voor de arbeidquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:29 schreef Paul het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET IK VROEG WIE ER VERSLAG DEED KUTLUL JE MOET ME NIET ZO ZITTEN TE JENNEN EN UIT TE DAGEN IK KAN ER GEWOON NIET MEER TEGEN!!!!!!!!!!!!
![]()
Hou gewoon je kop.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Komt door de regen, hij neemt vocht op als een sponsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Je moeder is wel een feeder of niet? Als ik die kop van je zie lijkt dat wel zo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:30 schreef Paul het volgende:
Jullie pesten mij altijd, ik ga het zeggen tegen m'n moeder![]()
Ben je opeens voor Groningen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Hou opquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je moeder is wel een feeder of niet? Als ik die kop van je zie lijkt dat wel zo.
RooodIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Geniale bal van Strootbaas
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Tegen NACquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul, tegen wie moet Utrecht volgende week? Zeg 't eenshoezo
wat ga je me nou weer pesten?
Strootman
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC uit? Dat wordt genieten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Tegen NAChoezo
![]()
Avondje Nac verliest dat tuig sowiesoquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Tegen NAChoezo
![]()
hhmmm 89ste minuut bij 0-4 voor en dan direct rood.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:34 schreef RvLaak het volgende:
In welke minuut pakt vBommel zijn (domme) gele kaart?![]()
Terecht dat hij dat denkt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:36 schreef RvLaak het volgende:
Willems denkt "wat die Immers kan, kan ik ook""It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Snel je smerige post verwijderen he.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Tegen NAChoezo
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snel je smerige post verwijderen he.
Wat een modskillsquote:
...wowquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeefuik heeft een blessure. Vast gestikt in een stukje hamburger![]()
Scherp ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeefuik heeft een blessure. Vast gestikt in een stukje hamburgerIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeefuik heeft een blessure. Vast gestikt in een stukje hamvisburgerOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan datquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snel je smerige post verwijderen he.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je bent niet echt in vorm vandaag..quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeefuik heeft een blessure. Vast gestikt in een stukje hamburger![]()
Bazenactie Willems“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Oeee, zag er goed uit
Nu al meer schoten op goal gehad dan vorig jaar de hele wedstrijd
komt de 0-1 nog wel johquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:41 schreef GGMM het volgende:
Kan nooit lang goed gaan dit voor Groningen.![]()
Dat bedoel ik, laat mij dan tenminste Mertens nog aanmoedigen voordat ik echt word vernederd door 14 jarigen in een spelletjequote:Op zondag 26 augustus 2012 16:41 schreef GGMM het volgende:
Kan nooit lang goed gaan dit voor Groningen.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan Groningen geïnspireerd spelend naar de 3-1![]()
![]()
Bouma wil nog een keer scorenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:42 schreef Gramulanion het volgende:
Bouma je moet de andere kant op man.
Nou voorui.. nee sorry, dit kan gewoon echt nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, laat mij dan tenminste Mertens nog aanmoedigen voordat ik echt word vernederd door 14 jarigen in een spelletje![]()
![]()
Pieter Vinkman man man, wat floot hij slecht.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Ze vragen 14 miljoen euro voor een speler die nog niet eens de helft waard isquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze vragen 14 miljoen euro voor een speler die nog niet eens de helft waard is, jammer... Ik zie hem graag vertrekken
![]()
Is wel zo hygiënischquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Schoon of vies boeit me niet echt.![]()
![]()
Wie?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, ik ga de rest van de bank volgen.![]()
14? Serieus?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze vragen 14 miljoen euro voor een speler die nog niet eens de helft waard isIk dacht 10.... Nouja hoe dan ook in mijn ogen veel te veel.
![]()
![]()
Dickiequote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dat wel mja ik ben geen hommo dus als hij als nicht bestempelt word boeit t me niet echt of ie nou vies of schoon is.quote:![]()
![]()
ontkenningquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wel mja ik ben geen hommo dus als hij als nicht bestempelt word boeit t me niet echt of ie nou vies of schoon is.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
idd, hij maakt een REAL - BARCA zelfs doodquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
vind het maar saai, maar dat komt door Reitsma![]()
Ik ga Liverpool-City kijkenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
\Ik blijf hier meelezenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Eh, oke.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beeld was allang terug maar toch posten![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Om een of andere reden doe ik altijd een dutje als deze vent commentaar geeftWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ligt gewoon aan dat groningen en psv saaie clubs zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Om een of andere reden doe ik altijd een dutje als deze vent commentaar geeftOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Bij jou staat wekelijks PSV - Groningen op het programma?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ligt gewoon aan dat groningen en psv saaie clubs zijn![]()
Ik zie die 2 wel wekelijks jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Bij jou staat wekelijks PSV - Groningen op het programma?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hier kun je als supporter toch niet wekelijks naar uit kijken, de tering wat saai.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ligt gewoon aan dat groningen en psv saaie clubs zijn![]()
Dat dus. Er zit ook totaal geen creativiteit in. Echt dodelijk saai.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hier kun je als supporter toch niet wekelijks naar uit kijken, de tering wat saai.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hier kun je als supporter toch niet wekelijks naar uit kijken, de tering wat saai.Dan kijk je toch nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Er zit ook totaal geen creativiteit in. Echt dodelijk saai.![]()
![]()
psv had idd beter een clown ofzo kunnen kopen ipv narsingh, iemand die tenminste het publiek een beetje vermaakt![]()
Kan je om 7 uur ook zien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Puntenverlies van PSV wil je toch niet missen.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Puntenverlies van PSV wil je toch niet missen.![]()
![]()
18:20quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik ben benieuwd naar de uitslag.![]()
Veel *SNUIFFF* plezier.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt. Ik schakel naar Kieft over.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |