PSV heeft deze zomer alleen Narsingh gehaald voor geldquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat zou wel het meest logisch zijn ja.
PSV heeft de beste selectie van de hele eredivisie omdat die maar miljoenen blijven uitgeven en Groningen heeft een hele matige ploeg.
Onder normale omstandigheden wint PSV met drie goals verschil.
okequote:Op zondag 26 augustus 2012 16:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft de beste selectie van de hele eredivisie omdat die maar miljoenen blijven uitgeven en Groningen heeft een hele matige ploeg.
Je kan het ook zienquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:24 schreef JanCees het volgende:
Je kan wel horen dat Clasie z'n praktijkschool niet heeft afgemaakt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Koeman moet het wel intern houden, beetje Immers roepen.
Beste selectie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gelukkig is hij wel een fantastische voetballer die meer zal bereiken dan jijquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:24 schreef JanCees het volgende:
Je kan wel horen dat Clasie z'n praktijkschool niet heeft afgemaakt.
Ja maar ze hadden eigenlijk vorig seizoen al de beste selectie samen met Ajax.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
PSV heeft deze zomer alleen Narsingh gehaald voor geld
PSV is Isakson kwijt en Fredjequote:Op zondag 26 augustus 2012 16:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar ze hadden eigenlijk vorig seizoen al de beste selectie samen met Ajax.
Echter Ajax is Vertonghen en Anita kwijt (wellicht ook Jansen) en PSV heeft Narsingh erbij.
Vorig seizoen de beste selectie samen met Ajax.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar ze hadden eigenlijk vorig seizoen al de beste selectie samen met Ajax.
Echter Ajax is Vertonghen en Anita kwijt (wellicht ook Jansen) en PSV heeft Narsingh erbij.
quote:
Na een tijdje saai of nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja boeien, al wint Twente alles met 1-0
Dat heeft de selectie alleen maar sterker gemaaktquote:
Moeten we je nu gaan uitleggen hoe voetbal werkt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus ze hebben een betere doelsaldo...
Doelsaldo is ook belangrijk hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moeten we je nu gaan uitleggen hoe voetbal werkt?
Wat is je probleem?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hij is PSV fan, lijkt me dus geen overbodige luxequote:Op zondag 26 augustus 2012 16:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet als je zelf alles wintquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doelsaldo is ook belangrijk hoor.
idd leg het maar even uit want ik snap het niet dat je kampioen kan worden met 9 punten?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Haha Paul.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef Paul het volgende:
THEO REITSMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat een lulquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Weer valse informatie van Paul in een live topic, TR gedaan. Dag dag.
quote:
Een grotere anticlimax is niet denkbaar. Mijn god, stuur die man eens met pensioen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef GGMM het volgende:
Haha, denk je dat je Evert krijgt is het Reisma![]()
HELEMAAL NIET IK VROEG WIE ER VERSLAG DEED KUTLUL JE MOET ME NIET ZO ZITTEN TE JENNEN EN UIT TE DAGEN IK KAN ER GEWOON NIET MEER TEGENquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Weer valse informatie van Paul in een live topic, TR gedaan. Dag dag.
Ook ginne Locadia.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:29 schreef Paul het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET IK VROEG WIE ER VERSLAG DEED KUTLUL JE MOET ME NIET ZO ZITTEN TE JENNEN EN UIT TE DAGEN IK KAN ER GEWOON NIET MEER TEGEN!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:30 schreef GGMM het volgende:
Reisma deed ook het commentaar bij de Eerste Wereldoorlog.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Guzubuyuk
Alleen dan met puntjes erop.
dood aan de partij voor de arbeidquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:29 schreef Paul het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET IK VROEG WIE ER VERSLAG DEED KUTLUL JE MOET ME NIET ZO ZITTEN TE JENNEN EN UIT TE DAGEN IK KAN ER GEWOON NIET MEER TEGEN!!!!!!!!!!!!
Komt door de regen, hij neemt vocht op als een sponsquote:
Je moeder is wel een feeder of niet? Als ik die kop van je zie lijkt dat wel zo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:30 schreef Paul het volgende:
Jullie pesten mij altijd, ik ga het zeggen tegen m'n moeder
Ben je opeens voor Groningen?quote:
Hou opquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je moeder is wel een feeder of niet? Als ik die kop van je zie lijkt dat wel zo.
Tegen NACquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul, tegen wie moet Utrecht volgende week? Zeg 't eens
NAC uit? Dat wordt genieten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Tegen NAChoezo
wat ga je me nou weer pesten?
Avondje Nac verliest dat tuig sowiesoquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Tegen NAChoezo
hhmmm 89ste minuut bij 0-4 voor en dan direct rood.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:34 schreef RvLaak het volgende:
In welke minuut pakt vBommel zijn (domme) gele kaart?
Terecht dat hij dat denkt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:36 schreef RvLaak het volgende:
Willems denkt "wat die Immers kan, kan ik ook"
Snel je smerige post verwijderen he.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Tegen NAChoezo
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snel je smerige post verwijderen he.
Wat een modskillsquote:
...wowquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeefuik heeft een blessure. Vast gestikt in een stukje hamburger
Scherp ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeefuik heeft een blessure. Vast gestikt in een stukje hamvisburger
Ik kan datquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snel je smerige post verwijderen he.
Je bent niet echt in vorm vandaag..quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |