Komt helemaal goed dus.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ja sowieso een klein puntje, het is erg machtig. Als je an speculaas gek bent lust je dit ook
quote:
Dat is handig, dan kan ik het een paar dagen van tevoren maken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh en je kunt het gewoon invriezen
Batterijen vervangenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:08 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, mijn muis wilt niet meer scrollen....
Oh. USB-aansluiting checkenquote:
Iddquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is handig, dan kan ik het een paar dagen van tevoren maken.
Ik denk dat het te maken heeft met de draadjes... Hij is een keer gesoldeerd omdat mijn pa het leuk vond hem door te knippen 2jaar geleden.quote:
muhahaha jij had niet door dat ik zo rechts en zwart wit wasquote:
Hoeft ook nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
muhahaha jij had niet door dat ik zo rechts en zwart wit waswij zullen nooit hetzelfde stemmen
Hahaha.. dus het zwembad was wel open?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
Hooooiiiiiii de teing, dat zwembad bij het park was zooooo koud, heb een kwartier in de sauna gezeten en verder op zo'n ligbed gelegen...
Straks pannekoeken bakken
Mij ook totaal niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:18 schreef Fera het volgende:
Zou politieke voorkeur jullie in de weg staan bij partnerkeuze?Mij eigenlijk totaal niet, ik vind vaak de discussies wel leuk, vooral als je best ver van elkaar verwijderd bent.
Als ze partij van de dieren stemt is het afgelopen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:18 schreef Fera het volgende:
Zou politieke voorkeur jullie in de weg staan bij partnerkeuze?Mij eigenlijk totaal niet, ik vind vaak de discussies wel leuk, vooral als je best ver van elkaar verwijderd bent.
Haha mij zal dat niet eens boeien, maar ik moet geen vegatariër of veganist in huis hebben..quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ze partij van de dieren stemt is het afgelopen.
Waarom?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ze partij van de dieren stemt is het afgelopen.
Ook zoiets. Waarom niet? Tenzij je jou verbiedt vlees te eten. Maar als jij je gang kan gaan is het toch prima?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:19 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha mij zal dat niet eens boeien, maar ik moet geen vegatariër of veganist in huis hebben..
Zoek je ruzie? Ik kan best een dierenhippie zijn.quote:
Nee, of het moet heel extreem zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:18 schreef Fera het volgende:
Rawawarrawrwrrrrrrrr!quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoek je ruzie? Ik kan best een dierenhippie zijn.
Dit was bij het park zelf niet in.stadkyllquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:18 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hahaha.. dus het zwembad was wel open?
Is ook wel lullig. Maar toch moet je zoiets wel opzij kunnen zetten. Ik ben zelf vegatariër geweest, maar ik heb niemand er ooit echt mee lastig gevallen. Het was altijd 'mijn' ding, ik ben daarin niet een soort Jehova's getuige of zo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, of het moet heel extreem zijn.
Ik denk dat ik toleranter ben aangaande de politieke keuze van mijn partner dan in veel gevallen andersom het geval is. Vrij lullig als je vriendje er voor pleit alle subsidies en voordelen af te schaffen die jouw beroepsgroep ten goede komt.
Nee, ik wil samen lekker biefstuk nuttigen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook zoiets. Waarom niet? Tenzij je jou verbiedt vlees te eten. Maar als jij je gang kan gaan is het toch prima?
Okee!quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit was bij het park zelf niet in.stadkyll
Niet grommen naar de baas!quote:
Waarom per se samen? Doe je het alleen is er meer voor jezelf.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:24 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nee, ik wil samen lekker biefstuk nuttigen.
Dat maakt toch niet uit als jij lekker aan een biefstukje zit en zij aan zo'n vega burgerquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:24 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nee, ik wil samen lekker biefstuk nuttigen.
Nee, precies. Dat is het “goeie” soort.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook wel lullig. Maar toch moet je zoiets wel opzij kunnen zetten. Ik ben zelf vegatariër geweest, maar ik heb niemand er ooit echt mee lastig gevallen. Het was altijd 'mijn' ding, ik ben daarin niet een soort Jehova's getuige of zo.
Ohquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:19 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha mij zal dat niet eens boeien, maar ik moet geen vegatariër of veganist in huis hebben..
Lekker boeiend. Zelfde met politieke partijen. Mijn vriend stemde PVV de vorige keer, ook geen reden tot ruzie of zo. Mijn ex trouwens ook. Ik als rooie rakker heb toch iets met rechtse mannen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, precies. Dat is het “goeie” soort.
Je hebt ook vegetariërs die je met een blik als een oorwurm aan blijven kijken als je en lapje vlees naar binnen schuift.
Ditquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit als jij lekker aan een biefstukje zit en zij aan zo'n vega burger
Pvv stemmen is dan wel weer een uiterste hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Zelfde met politieke partijen. Mijn vriend stemde PVV de vorige keer, ook geen reden tot ruzie of zo. Mijn ex trouwens ook. Ik als rooie rakker heb toch iets met rechtse mannen.
Grappig genoeg is hij er wel vanaf gestapt. Maar het maakte hem niet een minder leuk persoon. Tenzij iemand een gore racist is, dat zou echt een dealbreaker zijn ...quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pvv stemmen is dan wel weer een uiterste hoor.
Dan zou ik toch een ander beeld van mijn partner krijgen denk ik
En dan? Als ze toch verder Oke is en lief en het klikt.... Wat maakt het dan uitquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pvv stemmen is dan wel weer een uiterste hoor.
Dan zou ik toch een ander beeld van mijn partner krijgen denk ik
Dan wel ja, maar het kan mij verder geen hol schelen wat iemand gaat stemmenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Grappig genoeg is hij er wel vanaf gestapt. Maar het maakte hem niet een minder leuk persoon. Tenzij iemand een gore racist is, dat zou echt een dealbreaker zijn ...
Dat gaat me inderdaad wat ver. Toch je oude UI maar weer terug?quote:
Precies. Moet je lekker zelf weten, toch? En zoals ik net zei, discussie tussen twee verschillende meningen is vaak wel leuk en interessant.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan wel ja, maar het kan mij verder geen hol schelen wat iemand gaat stemmen
Ik weet niet eens hoe dat smaaktquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
Biefstukmet champignonnetjes nomzzzz
Precies...quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan wel ja, maar het kan mij verder geen hol schelen wat iemand gaat stemmen
Woar?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
Biefstukmet champignonnetjes nomzzzz
Niks, maar ik zou wel heel benieuwd zijn naar de reden dat ze op de pvv stemt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dan? Als ze toch verder Oke is en lief en het klikt.... Wat maakt het dan uit
De gril is nog niet klaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies...
Hoe was/is de spekkoek?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat gaat me inderdaad wat ver. Toch je oude UI mijn nieuwe UI maar weer terug?
Wat jij wil.quote:
Lieve neo-nazi.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat jij wil.Wie is dat eigenlijk, op je UI?
En nu?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heel slecht... Echt heel slecht.
Okiquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2e keer ik las het wel maar ik zit niet bepaald in de buurt
Moet ik het nu alsnog kijken?quote:
mindfucksquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ik hou van mindfucks.. Ik ga wel downloaden thx.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |