Komt helemaal goed dus.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ja sowieso een klein puntje, het is erg machtig. Als je an speculaas gek bent lust je dit ook
quote:
Dat is handig, dan kan ik het een paar dagen van tevoren maken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh en je kunt het gewoon invriezen
Batterijen vervangenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:08 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, mijn muis wilt niet meer scrollen....
Oh. USB-aansluiting checkenquote:
Iddquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is handig, dan kan ik het een paar dagen van tevoren maken.
Ik denk dat het te maken heeft met de draadjes... Hij is een keer gesoldeerd omdat mijn pa het leuk vond hem door te knippen 2jaar geleden.quote:
muhahaha jij had niet door dat ik zo rechts en zwart wit wasquote:
Hoeft ook nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
muhahaha jij had niet door dat ik zo rechts en zwart wit waswij zullen nooit hetzelfde stemmen
Hahaha.. dus het zwembad was wel open?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
Hooooiiiiiii de teing, dat zwembad bij het park was zooooo koud, heb een kwartier in de sauna gezeten en verder op zo'n ligbed gelegen...
Straks pannekoeken bakken
Mij ook totaal niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:18 schreef Fera het volgende:
Zou politieke voorkeur jullie in de weg staan bij partnerkeuze?Mij eigenlijk totaal niet, ik vind vaak de discussies wel leuk, vooral als je best ver van elkaar verwijderd bent.
Als ze partij van de dieren stemt is het afgelopen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:18 schreef Fera het volgende:
Zou politieke voorkeur jullie in de weg staan bij partnerkeuze?Mij eigenlijk totaal niet, ik vind vaak de discussies wel leuk, vooral als je best ver van elkaar verwijderd bent.
Haha mij zal dat niet eens boeien, maar ik moet geen vegatariër of veganist in huis hebben..quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ze partij van de dieren stemt is het afgelopen.
Waarom?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ze partij van de dieren stemt is het afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |