In Duitsland is niet meer zon dan in NL, hoor.quote:
Ik was dan ook eigenlijk niet van plan om in Duitsland te gaan wonenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Duitsland is niet meer zon dan in NL, hoor.
Ik vind het een fijn land. Leuke mensen, ook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was dan ook eigenlijk niet van plan om in Duitsland te gaan wonen
veel lekkere dames ook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een fijn land. Leuke mensen, ook.
Mooie dames heb je overalquote:
quote:
Dan is er weer een meer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik ook echt voor naar DL.
Ja tenzij je een ander nationaliteit aanneemt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn paspoort is nog maar een jaar geldig. Moet ik daarna ook aan de vingerafdruk?
Die grijze moet je nemen joh!quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Of de meest linkse of de meest rechtse is van mij
Eerste dagen niet maar daarna welquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die grijze moet je nemen joh!
Maar tof, gaat dat wel goed met nonnenhond?
U wordt een drukke dame dusquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerste dagen niet maar daarna wel
Ben ik al !quote:
Ik geloof dat ik wel de Duitse en Indonesische nationaliteit aan mag nemen. Maar eens kijken dan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja tenzij je een ander nationaliteit aanneemt.
Dat valt nog mee!quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
U promoveert naar ADHD^10 nu dan denk ik
Voerde je sambal?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:16 schreef Royco1 het volgende:
Ik werd gister aangevallen door een kat uit de buurt.
Terwijl hij eten kreeg van me, ondankbaar beest
Nee ik hoorde wat in de keuken, was er een rode kat de bak aan het schoonlikken.quote:
Je herkende Sheldon niet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik hoorde wat in de keuken, was er een rode kat de bak aan het schoonlikken.
En hij kwam gewoon lief naar me toe, ik geef hem wat kattensnoepjes.
Ik aai hem ook nog heel lief, en hij spinde.
En ineens valt ie aan, klote beest
Zoveel houdt ie nou van jequote:Op zondag 26 augustus 2012 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was Sheldon niet, die lag rustig in de stoel te slapen en keek niet eens op
Hij gaat nog maar 1 keer klokkie rond ipv de gebruikelijke 2 keer?quote:
Er is een kilo verdwenen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij gaat nog maar 1 keer klokkie rond ipv de gebruikelijke 2 keer?
Zeker net naar de wc geweest?quote:
Liefdequote:
Die is nu even met zn ouders aan het kletsen die zijn net terug va vakantie dus ik heb alle tijd voor jouquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet jij dateding niet vervelen ofzo?
KUSJE!!!quote:
Je hebt Joebel ook toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Of de meest linkse of de meest rechtse is van mij
Joebel heb ik vorig jaar weg moeten doen wegens omstandighedenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |