In Duitsland is niet meer zon dan in NL, hoor.quote:
Ik was dan ook eigenlijk niet van plan om in Duitsland te gaan wonenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Duitsland is niet meer zon dan in NL, hoor.
Ik vind het een fijn land. Leuke mensen, ook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was dan ook eigenlijk niet van plan om in Duitsland te gaan wonen
veel lekkere dames ook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een fijn land. Leuke mensen, ook.
Mooie dames heb je overalquote:
quote:
Dan is er weer een meer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik ook echt voor naar DL.
Ja tenzij je een ander nationaliteit aanneemt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn paspoort is nog maar een jaar geldig. Moet ik daarna ook aan de vingerafdruk?
Die grijze moet je nemen joh!quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Of de meest linkse of de meest rechtse is van mij
Eerste dagen niet maar daarna welquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die grijze moet je nemen joh!
Maar tof, gaat dat wel goed met nonnenhond?
U wordt een drukke dame dusquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerste dagen niet maar daarna wel
Ben ik al !quote:
Ik geloof dat ik wel de Duitse en Indonesische nationaliteit aan mag nemen. Maar eens kijken dan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja tenzij je een ander nationaliteit aanneemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |