zodat mijn geld opgaat aan jou uitkering?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
SP natuurlijk.
"rechts" heeft het land al lang genoeg mogen regeren (en keer op keer een hogere staatsschuld creëeren)
Proest, SP is inderdaad de partij die de staatschuld zsm wil terugdringenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
SP natuurlijk.
"rechts" heeft het land al lang genoeg mogen regeren (en keer op keer een hogere staatsschuld creëeren)
http://www.socialevraagst(...)l-een-geluksmachine/quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:00 schreef robin007bond het volgende:
VVD, omdat ik het individu als uitgangspunt neem en niet het collectief.
De overheid moet mensen zo min mogelijk in de weg staan bij het pad naar succes. De overheid is geen geluksmachine die het geluk van ieder bevordert. Geluk zit in mensen zelf.
Ok, zal ik doen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:03 schreef dawg het volgende:
[..]
http://www.socialevraagst(...)l-een-geluksmachine/
lees dit eens.
.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:03 schreef dawg het volgende:
[..]
http://www.socialevraagst(...)l-een-geluksmachine/
lees dit eens.
?quote:Premier Rutte liet bij zijn aantreden weten dat wat hem betreft de overheid geen geluksmachine is.
Je bedoeld die 20cent die naar een willekeurige uitkering gaat?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:00 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
zodat mijn geld opgaat aan jou uitkering?
VVD of course
Wat is je punt?quote:
het tegenspreken dat de overheid geen geluksmachine is natuurlijk. maar als je gewoon een paar minuten de tijd had genomen en het artikel even gelezen had, was deze uitleg overbodig geweest.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wat is je punt?
Ik kan ook wel teksten plaatsen maar je doel uitleggen is wel zo handig... anders ben je straks allemaal teksten voor niks aan het lezen.
Tegenspreken?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:12 schreef dawg het volgende:
[..]
het tegenspreken dat de overheid geen geluksmachine is natuurlijk. maar als je gewoon een paar minuten de tijd had genomen en het artikel even gelezen had, was deze uitleg overbodig geweest.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:17 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Tegenspreken?
Volgens mij quote je diegene die ook zegt dat de overheid geen geluksmachine is?
Dus het artikel zegt precies hetzelfde wat diegene zegt...
Ja als iedereen maar ruk raak artikelen hier gaat plaatsen zonder enige inleiding/doel uitleg zie ik niet in wat de meerwaarde daarvan is.
Dat is niks anders dan spammen.
oki, jij bent niet serieus te nemen. ga eerst maar eens leren lezen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:17 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Tegenspreken?
Volgens mij quote je diegene die ook zegt dat de overheid geen geluksmachine is?
Dus het artikel zegt precies hetzelfde wat diegene zegt...
Ja als iedereen maar ruk raak artikelen hier gaat plaatsen zonder enige inleiding/doel uitleg zie ik niet in wat de meerwaarde daarvan is.
Dat is niks anders dan spammen.
Ok dan zegt hij het dus verkeerd en weet hij zelf niet waar de artikel over gaatquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het artikel beweert juist het tegendeel. Dat de overheid in zekere zin ook bijdraagt aan het geluk van mensen.
nee, jij leest gewoon niet goed. voor de 2e keer, extreem vermoeiend dus ik ga niet meer op je in.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:23 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ok dan zegt hij het dus verkeerd en weet hij zelf niet waar de artikel over gaat
Top.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:24 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, jij leest gewoon niet goed. voor de 2e keer, extreem vermoeiend dus ik ga niet meer op je in.
Enige juiste reactie tot nu toe.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
Geen van beide, het is even grote bagger.
En de SP werkt toe naar een totalitaire staat waar we allemaal in hetzelfde lopen en allemaal hetzelfde verdienen, net genoeg om hard van te kunnen werken voor vadertje staat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:31 schreef Wespensteek het volgende:
SP omdat de VVD langzaam toewerkt of in elk geval meewerkt aan een politieke economische europese unie waarin Nederland niets meer te zeggen heeft over de eigen begroting.
Dat slaat nergens op.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En de SP werkt toe naar een totalitaire staat waar we allemaal in hetzelfde lopen en allemaal hetzelfde verdienen, net genoeg om hard van te kunnen werken voor vadertje staat.
het meeste van die kant slaat nergens op. Wespensteek. En Rutte en de Jager geven het grote voorbeeld, met leugens en onwaarheden.quote:
ja, geloof lekker in de communistische propaganda hoor. Die partij zal nooit zijn roots verloochenen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:55 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
het meeste van die kant slaat nergens op. Wespensteek. En Rutte en de Jager geven het grote voorbeeld, met leugens en onwaarheden.
Of course, want die 40 000 nieuwe banen is ook niks geworden, de werkeloosjheid is alleen maar gestegen. En zoveel geld gaat er niet op aan uitkeringen, het wordt steeds meer handje ophouden met de VVD. En levensbehoeften van de voedselbanken zijn allemaal vrjjwillige giften en worden door vrijwilligers opgezet en gerund. En dat zijn over het algemeen geen VVD ers.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:00 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
zodat mijn geld opgaat aan jou uitkering?
VVD of course
Allemachtig. Ben je nu aan het trollen, of ben je gewoon niet slimmer?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:59 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
En zoveel geld gaat er niet op aan uitkeringen, want de voedselbanken zijn allemaal vrjjwillige giften en worden door vrijwilligers opgezet en gerund. En dat zijn over het algemeen geen VVD ers.
Had het net iets gewijzigd. De bijstand is niet genoeg, om in je levensbehoeften te voorzien. De voedselbanken zijn noodzakelijk, nog even en we krijgen weer de gaarkeukens terug ,met de VVD.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:05 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Allemachtig. Ben je nu aan het trollen, of ben je gewoon niet slimmer?
"Er gaat niet veel geld naar uitkeringen, want voedselbanken zijn vrijwillige giften." Dat zijn gewoon twee aparte dingen, die niks met elkaar te maken hebben. Zo kan ik er nog wel eentje "er gaat niet veel geld naar Europa, want ik kocht mijn pizza in Milaan van mijn eigen geld"
Als ze die kant opgaan verliezen ze meteen weer stemmen. Het gaat om wat ze nu willen en niet om waar jij bang voor bent dat ze willen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, geloof lekker in de communistische propaganda hoor. Die partij zal nooit zijn roots verloochenen.
"van die kant" is al een mooi staaltje indoctrinatie.
Nederland heeft een super goed systeem voor mensen die het slechter hebben of geen baan enz. als je het vergelijkt met andere landen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:11 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
Had het net iets gewijzigd. De bijstand is niet genoeg, om in je levensbehoeften te voorzien. De voedselbanken zijn noodzakelijk, nog even en we krijgen weer de gaarkeukens terug ,met de VVD.
Dat goeie systeem wordt afgebroken door de VVD. Met de VVD wordt het zeker handje ophouden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nederland heeft een super goed systeem voor mensen die het slechter hebben of geen baan enz. als je het vergelijkt met andere landen.
De bijstand hoort ook geen pretje te zijn en moet er alleen zijn om te overleven.
Voedselbanken zijn zoals je zelf al zegt vrijwillig.. dat maakt dus niet uit op welke partij je stemt.
Ja? wat hebben ze in deze 2 jaar afgebroken aan het systeem?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:23 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
Dat goeie systeem wordt afgebroken door de VVD. Met de VVD wordt het zeker handje ophouden.
Het NIBUD is van mening dat de bijstand genoeg is om in je levensbehoeften te voorzien. En gezien de redenen dat mensen bij de voedselbank terecht komen (problematische schulden, plotselinge teruggang in inkomsten, wachttijden bij aanvraag uitkering) heeft dat weinig met het niveau van de bijstand te maken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:11 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
Had het net iets gewijzigd. De bijstand is niet genoeg, om in je levensbehoeften te voorzien. De voedselbanken zijn noodzakelijk, nog even en we krijgen weer de gaarkeukens terug ,met de VVD.
Laat eens 1 verkiezingsplan van de SP zien die de staatsschuld lager uit liet komen dan de betreffende regeringsakkoorden?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
SP natuurlijk.
Wat doe je dan bij de VVD?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:00 schreef robin007bond het volgende:
VVD, omdat ik het individu als uitgangspunt neem en niet het collectief.
De overheid moet mensen zo min mogelijk in de weg staan bij het pad naar succes. De overheid is geen geluksmachine die het geluk van ieder bevordert. Geluk zit in mensen zelf.
De overheid moet wel randvoorwaarden stellen om de markt goed te laten functioneren. Infrastructuur en onderwijs zijn uitgaven waar een zekere ROI op zit.quote:
Ik dacht dat je het individu als uitgangspunt nam.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De overheid moet wel randvoorwaarden stellen om de markt goed te laten functioneren. Infrastructuur en onderwijs zijn uitgaven waar een zekere ROI op zit.
Neem ik nog steeds.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het individu als uitgangspunt nam.
Op de libertarische partij stemen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |