SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stinho is terug hoor
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Die corners van Feyenoord![]()
![]()
Laatste keer dat een corner dr inging was tegen Vitesse volgens mij, via de bovenarm van Guidetti![]()
![]()
Volledige opstelling: Tyton, Hutchinson, Marcelo, Bouma, Willems, Bommel, Toivonen, Strootman, Lens, Matavz en Mertens![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:58 schreef tompsv18 het volgende:
Volledige opstelling: Tyton, Hutchinson, Marcelo, Bouma, Willems, Bommel, Toivonen, Strootman, Lens, Matavz en Mertens![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:58 schreef tompsv18 het volgende:
![]()
Lens dus weer op rechts..quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:58 schreef tompsv18 het volgende:
Geen Narsingh?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:58 schreef tompsv18 het volgende:
Zonder Douglas hadden we nu 5-0 achter gestaan jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:58 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
geniet er nog even van .. dit is Douglas laatste wedstrijd voor Twente?
En sowieso, komt een verdediger van Man City deze kant op.![]()
Ze willen Matavz duidelijk verkopen.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
In het bijzonder de verdedigingquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kunnen Bommel en Strootman daar niet bij?![]()
![]()
Dit dusquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze willen Matavz duidelijk verkopen.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja die waren vooral vorige week zo slecht.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kunnen Bommel en Strootman daar niet bij?![]()
Janmaat in de spits
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
was meer een vraag.. is het zeker dat ie weggaat?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zonder Douglas hadden we nu 5-0 achter gestaan ja
En sowieso, komt een verdediger van Man City deze kant op.![]()
Narsingh op de bankquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:58 schreef tompsv18 het volgende:
Volledige opstelling: Tyton, Hutchinson, Marcelo, Bouma, Willems, Bommel, Toivonen, Strootman, Lens, Matavz en MertensJuist in dit soort uitwedstrijden kan je hem goed gebruiken.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Om Maher te kunnen halen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze willen Matavz duidelijk verkopen.![]()
![]()
Neejoh. Die deed het wel goed tegen Zeta, best logisch dat hij mag blijven staan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze willen Matavz duidelijk verkopen.![]()
De een zegt dat hij al weg is, de ander zegt dat nog niemand concreet is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:00 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
was meer een vraag.. is het zeker dat ie weggaat?
Ik wacht wel af, komt wel goed.![]()
Dat zie ik nog gebeuren ook.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
COMPETITIEVERVALSING, PEC STELDE NARSINGH GISTER AL OP EN 2 WEDSTRIJDEN IN 2 DAGEN MAG NIETquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
KAPITAALVERNIETIGING TEN TOP!1!1!![]()
![]()
PSV op de counter...quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die kun je in uitwedstrijden beter gebruiken dan in thuiswedstrijden idd.![]()
Dat, plus Narsingh heeft een goede voorzet waar Matavz gebruik van kan maken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die kun je in uitwedstrijden beter gebruiken dan in thuiswedstrijden idd.
Dit itt Lens die altijd naar binnen trekt![]()
![]()
Je snapt het.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gisteren wou je nog Matavz in de basis. Wil je Lens eruit halen ofzo?![]()
Heeft Heracles al een aanval gehad?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
ik tel 0,0 kans voor Heracles tot nu toequote:Op zondag 26 augustus 2012 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Heeft Heracles al een aanval gehad?![]()
Tellen halve ook?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Heeft Heracles al een aanval gehad?![]()
Heb je gelijk in. Maar Lens speelt wel goed dit seizoen hoor, scoorde tot nu toe ook in iedere wedstrijd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat, plus Narsingh heeft een goede voorzet waar Matavz gebruik van kan maken.
Dit itt Lens die altijd naar binnen trekt![]()
neequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
iedereen is in de Eftelingquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het Willem II stadion nog beter. Het hele stadion lijkt zowat leeg.![]()
Zelfde probleem wat Ajax gisteren had?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het Willem II stadion nog beter. Het hele stadion lijkt zowat leeg.
Dat wel ja, maar áls je Matavz in de spits zet dan moet je Lens er gewoon uithalen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar Lens speelt wel goed dit seizoen hoor, scoorde tot nu toe ook in iedere wedstrijd.
Zeker nu hij gewend is om in de spits te spelen is het raar om hem nu opeens weer als rechtsbuiten te gebruiken.![]()
Waarom had jij ook al weer zo'n hekel aan Willem II ik weet dat je met een groep tijdens hun degradatie ook al de polonaise liep.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het Willem II stadion nog beter. Het hele stadion lijkt zowat leeg.Beter je best doen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zelfde probleem wat Ajax gisteren had?![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zelfde probleem wat Ajax gisteren had?![]()
![]()
Ben met je eens.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar áls je Matavz in de spits zet dan moet je Lens er gewoon uithalen.
Zeker nu hij gewend is om in de spits te spelen is het raar om hem nu opeens weer als rechtsbuiten te gebruiken."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Als je dit niet begrijpt dan is je moeder een hoer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar áls je Matavz in de spits zet dan moet je Lens er gewoon uithalen.
Zeker nu hij gewend is om in de spits te spelen is het raar om hem nu opeens weer als rechtsbuiten te gebruiken.![]()
Ik vind het wel jammer dat Narsingh en Matavz nog nooit samen hebben gespeeld. In de voorbereiding volgens mij 45 minuten in totaal, dat had Dick wel wat vaker uit mogen proberen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huhquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan je ook wat anders posten?
Mensen die altijd zeiken om de Strootman fappers..
Wat bedoel je swa?![]()
Owja, dalijk even doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan je ook wat anders posten?
Mensen die altijd zeiken om de Strootman fappers..![]()
![]()
Wie heeft er eigenlijk gescoord dan bij Feye?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Heracles gaat met 3 verdedigers spelen![]()
Je post nu al een keer of 5 achter elkaar: Lekker Janmaatquote:
Snap ik niks van. Narsingh heeft een goede voorzet en Matavz is een afmaker.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat Narsingh en Matavz nog nooit samen hebben gespeeld. In de voorbereiding volgens mij 45 minuten in totaal, dat had Dick wel wat vaker uit mogen proberen.
Lens moet het van diepe passes hebben ipv voorzetten.![]()
Begreep ik ook niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat Narsingh en Matavz nog nooit samen hebben gespeeld. In de voorbereiding volgens mij 45 minuten in totaal, dat had Dick wel wat vaker uit mogen proberen.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Neehoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je post nu al een keer of 5 achter elkaar: Lekker Janmaat![]()
Janmaatquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wie heeft er eigenlijk gescoord dan bij Feye?![]()
Op een speler geilen is kwajongen? Zo!quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
maar inderdaad logisch om je tot een niveau te verlagen wat jij dramatisch vindt.![]()
Koenders, volgens mij. Net gewisseld en bij een close-up zag je dat het been behoorlijk open ligt. Schijnbaar gaat het om een bestaande wondquote:![]()
vorige topic ook nogquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Bony legt hem keurig terug zegt de commentator.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
twitter:PSVStats twitterde op zondag 26-08-2012 om 14:59:59PSV is al 190 minuten zonder doelpunt in de Euroborg. Laatste PSV-goal kwam van Danny Koevermans (30 aug 2009, 0-2) #gropsv reageer retweet
twitter:PSVStats twitterde op zondag 26-08-2012 om 15:00:51Na die 0-2 (in 80ste minuut) bleef PSV in de 2 daaropvolgende seizoenen droog staan bij FC Groningen: 0-0 en 3-0. #gropsv reageer retweet
Manjaat ken ik niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Manjaat is dan ook de beste rechtsback van Nederland.![]()
Oh ik zag t net ja. Ik loop iets achter met mn stream.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Koenders, volgens mij. Net gewisseld en bij een close-up zag je dat het been behoorlijk open ligt. Schijnbaar gaat het om een bestaande wond![]()
![]()
Danny Koevermansquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef mrstylo het volgende:
twitter:PSVStats twitterde op zondag 26-08-2012 om 14:59:59PSV is al 190 minuten zonder doelpunt in de Euroborg. Laatste PSV-goal kwam van Danny Koevermans (30 aug 2009, 0-2) #gropsv reageer retweet
twitter:PSVStats twitterde op zondag 26-08-2012 om 15:00:51Na die 0-2 (in 80ste minuut) bleef PSV in de 2 daaropvolgende seizoenen droog staan bij FC Groningen: 0-0 en 3-0. #gropsv reageer retweet
![]()
![]()
Tuurlijk, hij speelt immers bij Feyenoord.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Manjaat is dan ook de beste rechtsback van Nederland.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Koenders, volgens mij. Net gewisseld en bij een close-up zag je dat het been behoorlijk open ligt. Schijnbaar gaat het om een bestaande wond
als de wond niet bestaat ligt het been niet open![]()
Komt zodadelijk dan wat meer uitleg van de commentatorquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik zag t net ja. Ik loop iets achter met mn stream.![]()
![]()
Immers speelt daar ook ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij speelt immers bij Feyenoord.![]()
Is dus geen resultaat van vandaagquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als de wond niet bestaat ligt het been niet open![]()
![]()
JanmaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je Immers goed na kunt doen heb je wat in je mars hé. Janmaatquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij speelt immers bij Feyenoord.Beste acteur
![]()
Dat hoorde ik idd toen ik aan t typen was.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Komt zodadelijk dan wat meer uitleg van de commentator![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:09 schreef onlogisch het volgende:
JanmaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:09 schreef onlogisch het volgende:
JanmaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KwajongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wie nu danquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:09 schreef TwenteFC het volgende:
Hebben we een keer een brede selectie en meteen krijgen we blessure na blessure.![]()
Wordt dan ook lastig als je geen spits bent.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jupiler league misschien, maar zelfs daar twijfel ik over![]()
Jij vindt Van der Wiel beter spelen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig, je hebt nog wel enig realiteitsbesef.![]()
janssen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse voor door meneer Cokesnuiver![]()
![]()
Wim Kieftquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse voor door meneer Cokesnuiver
Ik vind Van der Wiel een betere rechtsback, ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij vindt Van der Wiel beter spelen?![]()
Babos
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
En dan sturen ze een goede (atm ook veel scorend 6 goals in 4 wedstrijden oid) vleugelspits naar Denenmarken..quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:09 schreef TwenteFC het volgende:
Hebben we een keer een brede selectie en meteen krijgen we blessure na blessure.![]()
![]()
Dat is wat overdrevenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Dan is je moeder een hoerquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind Van der Wiel een betere rechtsback, ja.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse voor door meneer CokesnuiverJanssen speelde gisteren toch nog voor Ajax?
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse voor door meneer Cokesnuiver
Ja?
Hoe ik hier aan kom? Gewoon googlen op Yuri van Gelder.![]()
![]()
![]()
Die is niet goed, sterker nog dramatisch wat meer over het niveau in Denemarken zegt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan sturen ze een goede (atm ook veel scorend 6 goals in 4 wedstrijden oid) vleugelspits naar Denenmarken..![]()
IMMEERSS EINDELIJK
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Alle tering wat een penalty
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Hij gaat misschien weer bijtekenen hoorde ik?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij vindt Van der Wiel beter spelen?
Wel grappig om te lezen dat ie eerst loopt te verkondigen dat ie absoluut een stapje hoger wil en niet bij gaat tekenen. En wanneer er 0 interesse blijkt licht ie de optie tot bij tekenen maar weer![]()
![]()
PINGEL
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
lekkerrr“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Fer heb ik ook in mijn voetbalmanager.
Ohohoh, Fer
Paultjuh,quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:14 schreef Paul het volgende:
HAHAHAH FAAAAAAAAAAAL FEYENOORD HAHAHAHAHH![]()
Meh, ik zie PSV wel winnen vandaag.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:13 schreef Syntix het volgende:
Twente en Fey winnen dus wel. PSV dan maar eraan vanmiddag![]()
UTREG!quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:14 schreef Paul het volgende:
HAHAHAHAH FEYENOOOOOORD HAHAHOAOHAOHAOHOHHOOHOHOHOHIIIHHIHIHHIHHI![]()
Ach, met 2 min vertraging is het ook wel te volgenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd voor Eredivisie Live Drizzt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:14 schreef Paul het volgende:
HAHAHAHAH FEYENOOOOOORD HAHAHOAOHAOHAOHOHHOOHOHOHOHIIIHHIHIHHIHHI![]()
![]()
Die commentator moet eens op cursus met zijn " volgens de regels is dit rood "quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Laatste keer dat iemand een Panenka probeerde bij Twente kostte ons dat het kampioenschapPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Godverdomme wissel die gast
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Tadic -1!!!!Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Kut Cisse..“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
moet je alleen niet teveel naar dit topic kijken want dan weet je al wat er gebeurtquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, met 2 min vertraging is het ook wel te volgen![]()
Volgens mij wel 10. Je kent me toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet? Kan je een post terughalen waar hij dit gezegd heeft aub?![]()
Waarom moet je me daar nou aan herrinerenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1-1 tegen PEC.
Zeker weten. HE-LE-MAAL TE GEK
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
-2 maar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:15 schreef GGMM het volgende:
Geel Tadic. Dat is natuurlijk niet goed voor m'n manager
7 punten nu.![]()
Nogal ja, wat een dramaqueen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die commentator moet eens op cursus met zijn " volgens de regels is dit rood "![]()
Doe maar niet. Hij heeft het zo vaak benoemd dat het topic dan in 1 post vol zit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet? Kan je een post terughalen waar hij dit gezegd heeft aub?![]()
Omdat het kan, Paul.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom moet je me daar nou aan herrineren![]()
Wie pakt er dan ook Tadic.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:15 schreef GGMM het volgende:
Geel Tadic. Dat is natuurlijk niet goed voor m'n manager![]()
![]()
![]()
He, Tadic geel
http://eredivisielive.nl/(...)ingen---psv-3-0.htmlquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Leo kwam vorig jaar ook al klaar toen Suk scoorde
![]()
![]()
Doe HIER Evert ten Napel na #8quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DIE DEKSELSE SUK, TIEN KARAATSGOUDWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zag dat fragment gisteren toevallig. Volgens mij denkt Leo daar nog steeds aan als hij z'n vrouw bevredigt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Leo kwam vorig jaar ook al klaar toen Suk scoorde![]()
PSV en Twente wilden hem ook, maar gelukkig wonnen zij met bieden.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zag dat fragment gisteren toevallig. Volgens mij denkt Leo daar nog steeds aan als hij z'n vrouw bevredigt.![]()
![]()
![]()
faalprogamma?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
kom laten we hem vanaf nu sisi noemen, omdat dat in een faalprogramma per ongeluk is gezegd![]()
![]()
ga je mond spoelen met 100 procent alcohol jij![]()
Dan doen we inderdaad ja. Geen kwaad woord over baas bossie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
kom laten we hem vanaf nu sisi noemen, omdat dat in een faalprogramma per ongeluk is gezegdMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:
Dat doen we al toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
kom laten we hem vanaf nu sisi noemen, omdat dat in een faalprogramma per ongeluk is gezegd![]()
![]()
Hier, een Sana voor je post.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik het wel. Ik had Sana moeten nemen idd.![]()
![]()
je mag wel vaker positieve filmpjes over FCG postenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/(...)ingen---psv-3-0.html
SUK SUK, 3-0. HAHAHAHAHA♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Sisse, niet sisiquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
snapt de grap niet.quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik had er al 3 gemaakt als ik in de spits voor Cissé had gestaanMet een peuk in mijn bek voetbal ik nog beter dan Cisse
![]()
Geile pijplippenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier, een Sana voor je post.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat. Juist van Geo had ik dit gecalimero niet verwacht.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waardan? Hier in dit topic toch niet?![]()
Is PSV'ers eigen, krijg je er heel moeilijk uitquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat. Juist van Geo had ik dit gecalimero niet verwacht.![]()
![]()
Heb je je pikkie al in de hand?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga hier wel naar kijken, kut voetbal allemaal.![]()
Beter dan Barcelona, geen grap. Dit is in 3 passen daar waar Barcelona eerst 30x op het middenveld moet rondspelen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
rimboe negers bedoel je ?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:20 schreef Typisch het volgende:
Ook echt met 3 verdedigers spelen tegen 2 uber snelle rimboe sprinters.Bosz.
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Ik zie het liever in 1 keer inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter dan Barcelona geen grap. Dit is in 3 passen daar waar Barcelona eerst 30x op het middenveld moet rondspelen.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
JJvG heeft het verkeerde merk aan, vindt de geluidsman niet leuk
Héérlijke goal welquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik vond het op zn minst apart jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:20 schreef Typisch het volgende:
Ook echt met 3 verdedigers spelen tegen 2 uber snelle rimboe sprinters.Bosz.
![]()
![]()
Wie zegt dat hij het commentaar doet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:23 schreef Paul het volgende:
ik ben zo zenuwachtig voor Evert ten Napel![]()
Lekker man en Koeman is zo slim om dan Immers gewoon wat door te schuiven, zodat ze 1 op 1 staan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik vond het op zn minst apart ja![]()
Ze hebben er maar 5 he. En de andere 4 zijn nu geweestquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij het commentaar doet?
Oja ook Reitsma is er nog![]()
Zie het alweer gebeuren![]()
Groningen laatste wedstrijden pauper, maar winnen wel vandaag, en daarna verliezen ze weer 3 wedstrijden.![]()
Bij de eerste speelronde deed Evert helemaal geen commentaar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze hebben er maar 5 he. En de andere 4 zijn nu geweest
Maar ik hoop het![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij het commentaar doet?dat zeiden jullie
En dat ligt natuurlijk niet aan PSVquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groningen laatste wedstrijden pauper, maar winnen wel vandaag, en daarna verliezen ze weer 3 wedstrijden.![]()
![]()
Zo schattig dat je zo zenuwachtig bentquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groningen laatste wedstrijden pauper, maar winnen wel vandaag, en daarna verliezen ze weer 3 wedstrijden.
PSV wint vandaag, dat zei ik toch?![]()
Hoop doet levenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
Zenuwachtig?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo schattig dat je zo zenuwachtig bent
1-3 no worries.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo schattig dat je zo zenuwachtig bent
Scheidsrechter, wind, aftershave van de tegenstander, alles behalve PSVquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
En dat ligt natuurlijk niet aan PSV
Forum Opties Forumhop: Hop naar: