quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Koenders, volgens mij. Net gewisseld en bij een close-up zag je dat het been behoorlijk open ligt. Schijnbaar gaat het om een bestaande wond
Komt zodadelijk dan wat meer uitleg van de commentatorquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik zag t net ja. Ik loop iets achter met mn stream.
Immers speelt daar ook ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij speelt immers bij Feyenoord.
Is dus geen resultaat van vandaagquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als de wond niet bestaat ligt het been niet open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste spits van Nederland.quote:
Als je Immers goed na kunt doen heb je wat in je mars hé. Janmaatquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij speelt immers bij Feyenoord.
Dat hoorde ik idd toen ik aan t typen was.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Komt zodadelijk dan wat meer uitleg van de commentator
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:09 schreef onlogisch het volgende:
JanmaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:09 schreef onlogisch het volgende:
JanmaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KwajongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie nu danquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:09 schreef TwenteFC het volgende:
Hebben we een keer een brede selectie en meteen krijgen we blessure na blessure.
Wordt dan ook lastig als je geen spits bent.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jupiler league misschien, maar zelfs daar twijfel ik over
Gelukkig, je hebt nog wel enig realiteitsbesef.quote:
Jij vindt Van der Wiel beter spelen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig, je hebt nog wel enig realiteitsbesef.
janssen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse voor door meneer Cokesnuiver
Wim Kieftquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Van der Wiel een betere rechtsback, ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij vindt Van der Wiel beter spelen?
En dan sturen ze een goede (atm ook veel scorend 6 goals in 4 wedstrijden oid) vleugelspits naar Denenmarken..quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:09 schreef TwenteFC het volgende:
Hebben we een keer een brede selectie en meteen krijgen we blessure na blessure.
Dan is je moeder een hoerquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind Van der Wiel een betere rechtsback, ja.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Die is niet goed, sterker nog dramatisch wat meer over het niveau in Denemarken zegt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan sturen ze een goede (atm ook veel scorend 6 goals in 4 wedstrijden oid) vleugelspits naar Denenmarken..
Hij gaat misschien weer bijtekenen hoorde ik?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij vindt Van der Wiel beter spelen?
Paultjuh,quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:14 schreef Paul het volgende:
HAHAHAH FAAAAAAAAAAAL FEYENOORD HAHAHAHAHH
Meh, ik zie PSV wel winnen vandaag.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:13 schreef Syntix het volgende:
Twente en Fey winnen dus wel. PSV dan maar eraan vanmiddag
UTREG!quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:14 schreef Paul het volgende:
HAHAHAHAH FEYENOOOOOORD HAHAHOAOHAOHAOHOHHOOHOHOHOHIIIHHIHIHHIHHI
Ach, met 2 min vertraging is het ook wel te volgenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd voor Eredivisie Live Drizzt.
Ferquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:14 schreef Paul het volgende:
HAHAHAHAH FEYENOOOOOORD HAHAHOAOHAOHAOHOHHOOHOHOHOHIIIHHIHIHHIHHI
Niet? Kan je een post terughalen waar hij dit gezegd heeft aub?quote:
Die commentator moet eens op cursus met zijn " volgens de regels is dit rood "quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |