SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stinho is terug hoor
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Die corners van Feyenoord![]()
![]()
Laatste keer dat een corner dr inging was tegen Vitesse volgens mij, via de bovenarm van Guidetti![]()
![]()
Volledige opstelling: Tyton, Hutchinson, Marcelo, Bouma, Willems, Bommel, Toivonen, Strootman, Lens, Matavz en Mertens![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:58 schreef tompsv18 het volgende:
Volledige opstelling: Tyton, Hutchinson, Marcelo, Bouma, Willems, Bommel, Toivonen, Strootman, Lens, Matavz en Mertens![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:58 schreef tompsv18 het volgende:
![]()
Lens dus weer op rechts..quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:58 schreef tompsv18 het volgende:
Geen Narsingh?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:58 schreef tompsv18 het volgende:
Zonder Douglas hadden we nu 5-0 achter gestaan jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:58 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
geniet er nog even van .. dit is Douglas laatste wedstrijd voor Twente?
En sowieso, komt een verdediger van Man City deze kant op.![]()
Ze willen Matavz duidelijk verkopen.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
In het bijzonder de verdedigingquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kunnen Bommel en Strootman daar niet bij?![]()
![]()
Dit dusquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze willen Matavz duidelijk verkopen.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Ja die waren vooral vorige week zo slecht.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kunnen Bommel en Strootman daar niet bij?![]()
Janmaat in de spits
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
was meer een vraag.. is het zeker dat ie weggaat?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zonder Douglas hadden we nu 5-0 achter gestaan ja
En sowieso, komt een verdediger van Man City deze kant op.![]()
Narsingh op de bankquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:58 schreef tompsv18 het volgende:
Volledige opstelling: Tyton, Hutchinson, Marcelo, Bouma, Willems, Bommel, Toivonen, Strootman, Lens, Matavz en MertensJuist in dit soort uitwedstrijden kan je hem goed gebruiken.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Om Maher te kunnen halen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze willen Matavz duidelijk verkopen.![]()
![]()
Neejoh. Die deed het wel goed tegen Zeta, best logisch dat hij mag blijven staan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze willen Matavz duidelijk verkopen.![]()
De een zegt dat hij al weg is, de ander zegt dat nog niemand concreet is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:00 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
was meer een vraag.. is het zeker dat ie weggaat?
Ik wacht wel af, komt wel goed.![]()
Dat zie ik nog gebeuren ook.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
COMPETITIEVERVALSING, PEC STELDE NARSINGH GISTER AL OP EN 2 WEDSTRIJDEN IN 2 DAGEN MAG NIETquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
KAPITAALVERNIETIGING TEN TOP!1!1!![]()
![]()
PSV op de counter...quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die kun je in uitwedstrijden beter gebruiken dan in thuiswedstrijden idd.![]()
Dat, plus Narsingh heeft een goede voorzet waar Matavz gebruik van kan maken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die kun je in uitwedstrijden beter gebruiken dan in thuiswedstrijden idd.
Dit itt Lens die altijd naar binnen trekt![]()
![]()
Je snapt het.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gisteren wou je nog Matavz in de basis. Wil je Lens eruit halen ofzo?![]()
Heeft Heracles al een aanval gehad?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |