moet je alleen niet teveel naar dit topic kijken want dan weet je al wat er gebeurtquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, met 2 min vertraging is het ook wel te volgen
Volgens mij wel 10. Je kent me toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet? Kan je een post terughalen waar hij dit gezegd heeft aub?
Waarom moet je me daar nou aan herrinerenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1-1 tegen PEC.
Zeker weten. HE-LE-MAAL TE GEK
-2 maar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:15 schreef GGMM het volgende:
Geel Tadic. Dat is natuurlijk niet goed voor m'n manager
Nogal ja, wat een dramaqueen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die commentator moet eens op cursus met zijn " volgens de regels is dit rood "
Doe maar niet. Hij heeft het zo vaak benoemd dat het topic dan in 1 post vol zit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet? Kan je een post terughalen waar hij dit gezegd heeft aub?
Omdat het kan, Paul.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom moet je me daar nou aan herrineren
Wie pakt er dan ook Tadic.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:15 schreef GGMM het volgende:
Geel Tadic. Dat is natuurlijk niet goed voor m'n manager
Ja, nu weet ik het wel. Ik had Sana moeten nemen idd.quote:
http://eredivisielive.nl/(...)ingen---psv-3-0.htmlquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Leo kwam vorig jaar ook al klaar toen Suk scoorde
Doe HIER Evert ten Napel na #8quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DIE DEKSELSE SUK, TIEN KARAATSGOUD
Zag dat fragment gisteren toevallig. Volgens mij denkt Leo daar nog steeds aan als hij z'n vrouw bevredigt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Leo kwam vorig jaar ook al klaar toen Suk scoorde
PSV en Twente wilden hem ook, maar gelukkig wonnen zij met bieden.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zag dat fragment gisteren toevallig. Volgens mij denkt Leo daar nog steeds aan als hij z'n vrouw bevredigt.
faalprogamma?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
kom laten we hem vanaf nu sisi noemen, omdat dat in een faalprogramma per ongeluk is gezegd
Dan doen we inderdaad ja. Geen kwaad woord over baas bossie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
kom laten we hem vanaf nu sisi noemen, omdat dat in een faalprogramma per ongeluk is gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |