SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Arsenal speelt goed, maar afmaken gaat echt slecht."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Bekend verhaal helaas.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:51 schreef mrstylo het volgende:
Arsenal speelt goed, maar afmaken gaat echt slecht.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.![]()
Wat is Cazorla toch een prachtige aankoop van Arsenal.
Ik moest er net ook om lachen ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:56 schreef anusmega het volgende:
Die aller-laaste .gif is trouwens geweldig.
Dat die blanke ook zijn buik laat zien.!
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Die acties van Gervinho lopen altijd uit op een achterbal.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Nogal. Schiet gewoon eens. Mijn hemel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Crouch vs Mertesacker, battle of the tallest![]()
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:57 schreef mrstylo het volgende:
Wat is Cazorla toch een prachtige aankoop van Arsenal.![]()
![]()
Doelpogingen van Gervinho moeten verboden worden.
Haha, vroeg ik me ook al af, iets met "Arteta, the best goal scorer vs Manchester"quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Wat een verschrikkelijk neukploeg is dat Arsenal zeg, blij dat van Persie weg is.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dan zat ik er aardig naast
Eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:43 schreef Fok-it het volgende:
Wat een verschrikkelijk neukploeg is dat Arsenal zeg, blij dat van Persie weg is.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Niet de enige.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:48 schreef alors het volgende:
Pff ik word wel een beetje depressief van Arsenal hoor...![]()
Leuk die Cazorla maar daar red je het niet mee. Giroud is een dramaquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:51 schreef alors het volgende:
Cazorla is wel echt een lichtpuntje, hadden ze die vorig jaar maar gehad.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nogal. Wat een treurnis.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:48 schreef alors het volgende:
Pff ik word wel een beetje depressief van Arsenal hoor...Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Podolski valt me ook tegen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk die Cazorla maar daar red je het niet mee. Giroud is een drama"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Eigenlijk is het een redelijke schande dat 8 jaar na het tijdperk Pires/Vieira/Henry over is van die mooie club.
Mooie poging Giroud trouwens.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Voor de Gerv en Podolski?quote:
Nu moet het gaan komen
Zegt genoeg over Wenger dat hij mensen als Gervinho![]()
telkens maar weer het vertrouwen geeft en Chamberlain zo vaak op de bank houdt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dit wordt nog wat als ze tegen de Engelse toppers moeten spelen.!!
Stoke fans: "He would've scored that, he would've scored thaaaat... Robin van Persie, he would've scored that"![]()
![]()
Gelijk pit met die Walcott.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ziet ernaar uit dat Arsenal nog steeds ongeslagen blijft.
Reina, Kelly, Johnson, Coates, Skrtel, Lucas, Allen, Gerrard, Borini, Suarez, Sterling.
Hart, Kolo, Kompany (C), Zabaleta, Milner, Kolarov, De Jong, Yaya, Nasri, Balotelli, Tevez
Zin in!![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:07 schreef Zero17 het volgende:
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.![]()
Sad but truequote:Op zondag 26 augustus 2012 16:03 schreef Monopoly_Man het volgende:
Stoke fans: "He would've scored that, he would've scored thaaaat... Robin van Persie, he would've scored that"![]()
Netjes, ben benieuwd naar Boriniquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:07 schreef duncannn het volgende:
Reina, Kelly, Johnson, Coates, Skrtel, Lucas, Allen, Gerrard, Borini, Suarez, Sterling.
Hart, Kolo, Kompany (C), Zabaleta, Milner, Kolarov, De Jong, Yaya, Nasri, Balotelli, Tevez
Zin in!.
Net als in 2003/2004, waar maken we ons zorgen overquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:07 schreef Zero17 het volgende:
Argh, wat is die Giroud toch log zeg.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ongeslagen met 38 punten en een doelsaldo van 0 voor, 0 tegen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:09 schreef Maraten het volgende:
[..]
Net als in 2003/2004, waar maken we ons zorgen over![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:14 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Ongeslagen met 38 punten en een doelsaldo van 0 voor, 0 tegen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:09 schreef Monopoly_Man het volgende:
Deze al langsgekomen?
[ afbeelding ]
Stoke speelt ook wel echt als een natte krant hoor.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik word ook echt moet van dat te late gewissel van Wenger.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Dat commentaar: 'Decent start of the season for Arsenal; 2 clean sheets.'![]()
Ja iddquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:20 schreef Zero17 het volgende:
know'm sayin?
word? word.![]()
Waar kijken jullie?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:20 schreef Zero17 het volgende:
Goede basisquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:20 schreef Zero17 het volgende:
Nu nog de vraag of dat het komt door de tegenstanders of doordat het zo goed staat
![]()
Firstrowsports.euquote:
Oh oke. Ik keek gewoon op Sport1.quote:
Commentaar op Sport1 is best goed."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
YOU NEVER WALKK ALONE“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Go City! alleen voor men geldnormaal zou ik Liverpool zeggen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
beter dan NL commentaar want dat is echt ronduitquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:20 schreef Zero17 het volgende:
^340823492
![]()
Stream met Engels commentaar
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
quote:Groenendijk wegzappen al ben ik inderdaad teleurgesteld dat Kieft het co-commentaar niet doet
![]()
![]()
Vergeet Roy Makaay, Marc van hintum en John de Wolf niet!quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Groenendijk wegzappen al ben ik inderdaad teleurgesteld dat Kieft het co-commentaar niet doet
![]()
Alle tering hoe krijg je die bal nog op de goal.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Zit niet bij de selectie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:30 schreef alors het volgende:
Weet iemand toevallig of Aissaidi op de bank zit?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
en Aad de Mosquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet Roy Makaay, Marc van hintum en John de Wolf niet!Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."![]()
Zag je aankomen natuurlijk.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Liverpool werd ook steeds sterker de laatste minuten. Spelen best aardig voetbal + leuk om wat jonge talenten erin te zien (eindelijk)quote:![]()
Mooi man, volgens LdL staat Liverpool voor tegen Manchester Unitedtwee vliegen in 1 klap
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:37 schreef TLC het volgende:
Mooi man, volgens LdL staat Liverpool voor tegen Manchester Unitedtwee vliegen in 1 klap
Mancini is gewoon een kut trainer. Contract tot 2015 ook nog.
Hoe speelt City nu?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
slechtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Mooie vrije trap idd
Leuk dat Suarez scoort
Maar Liverpool
Watquote:
Kijk jij voetbal?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zoals alle vrouwenquote:
Beetje juichen wanneer andere juichen enzoOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Precies. Alhoewel ik zat laatst met mijn vriendin Patricia in het stadion bij Ajax-AZ en wij vet juichen, maar toen was er helemaal geen goal...quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zoals alle vrouwen
Beetje juichen wanneer andere juichen enzoknow'm sayin?
word? word.![]()
Ik ken die 2 dames, en geen enkele heet Patriciaquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:34 schreef alors het volgende:
[..]
Precies. Alhoewel ik zat laatst met mijn vriendin Patricia in het stadion bij Ajax-AZ en wij vet juichen, maar toen was er helemaal geen goal...Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Homo's maar maakt niet uit hoor, Arsenal is dan ook weinig soeps tot nu toequote:Op zondag 26 augustus 2012 18:34 schreef alors het volgende:
[..]
Precies. Alhoewel ik zat laatst met mijn vriendin Patricia in het stadion bij Ajax-AZ en wij vet juichen, maar toen was er helemaal geen goal...![]()
![]()
Oh jammer, Anita dan? of Kelly?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ken die 2 dames, en geen enkele heet Patriciaknow'm sayin?
word? word.![]()
Nee, en neequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Je aanmoediging werkte een beetje averechts volgens mij.![]()
johquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Je aanmoediging werkte een beetje averechts volgens mij.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
City.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft Derksen eigenlijk voorspeld?![]()
quote:quote:FC Groningen - PSV = PSV![]()
NEC - FC Twente = Twente![]()
Heracles - Feyenoord = Heracles![]()
AZ - sc heerenveen = AZ![]()
Liverpool - Manchester City = Manchester City
Chelsea - Newcastle = Chelsea![]()
![]()
Dit inderdaadquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Weglopen voordat de bal erin ligt.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:54 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Dit inderdaadAls voetballer weet je natuurlijk al of de bal het mandje ingaat
![]()
Steve, goed te zien dat je mod bent.quote:
Het is toch wel in VBL hoop ik?Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
vbl iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:49 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Steve, goed te zien dat je mod bent.
Het is toch wel in VBL hoop ik?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Manchester United moet het naar verwachting zo'n twee maanden doen zonder steraanvaller Wayne Rooney. Hij raakte zaterdag lelijk geblesseerd in de wedstrijd tegen Fulham.
Medici van de Engelse club zijn geschokt over de vleeswond die Rooney opliep. Zijn dijspier is tot op zijn bot verwond, er moesten tien hechtingen aan te pas komen om de boel dicht te maken.
Rooney mist volgens The Sun zeker veertien wedstrijden, waarvan twee duels met het nationale team. De blessure komt slecht uit, zeker nu Manchester United in de persoon van Robin van Persie een geduchte concurrent voor de spitspositie heeft gekocht.En dan niet neervallen maar gewoon blijven huppelen en vragen om verzorging.
![]()
West-Ham na 2 munuten al op voorsprong tegen Fulham
Die zijn lekker bezig als promovendus.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hahaha Die spoiler van Drogba is echt geweldig, al wel 20 x naar gekeken en blijf erom lachen hahahaha![]()
Opstelling Spurs
24 Brad Friedel
5 Jan Vertonghen
7 Aaron Lennon
11 Gareth Bale
13 William Gallas
18 Jermain Defoe
22 Gylfi Sigurdsson
28 Kyle Walker
29 Jake Livermore
30 Raniere Sandro
32 Benoit Assou-Ekotto![]()
dat vraag je nu al voor de 10e keer, misschien moet je zelf gaan zoekenquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:03 schreef HulkHeld het volgende:
Iemand filmpje van Droga vs speler van Bolton voor mij?![]()
Dat vraag ik idd voor de 10e keer omdat niemand er antwoord op geefquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat vraag je nu al voor de 10e keer, misschien moet je zelf gaan zoekendaarbij komt dat ik al gezocht heb en hem niet heb kunnen vinden anders zou ik het niet vragen, wel?
![]()
Is alweer achterhaald.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Zit Tottenham - Norwich te kijken, maar Tottenham weer er nog niet veel van te maken.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Voor alle Swansea fappers: ze staan 0-1 achter tegen Sunderland.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Voor alle Swansea haters: ze staan 1-1 tegen Sunderland.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
![]()
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Is het al bekend wat Taylor heeft? Zag er niet best uit.. moest aan het zuurstof.Feyenoord Rotterdam![]()
Die gozer van swansea die door kopt gaat roepen om buitenspel.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Voorsprong voor Norwich was niet onverdiend geweest.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:48 schreef duncannn het volgende:
Spurs matig. Veel te langzaam en te doorzichtig.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Mooi doelpunt, bij zijn debuut.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
En zoveel scoort hij nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Mooi doelpunt, bij zijn debuut.![]()
![]()
FT Tottenham Norwich 1-1
Huddlestone krijgt nog rood in de laatste minuten.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Wat een slecht begin van de Spurs zeg“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ben benieuwd. Zo City - QPR
Manchester City
Joe Hart
Pablo Zabaleta
Joleon Lescott
Vincent Kompany
Aleksandar Kolarov
Samir Nasri
Yaya Touré
Jack Rodwell
David Silva
Edin Džeko
Carlos Tévez
Queens Park Rangers
Robert Green
José Bosingwa
Ryan Nelsen
Anton Ferdinand
Fábio
Shaun Wright-Phillips
Esteban Granero
Alejandro Faurlin
Park Ji-Sung
Bobby Zamora![]()
Lijkt me niet dat hun degraderen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:32 schreef Gramulanion het volgende:
Zou mooi zijn als QPR gewoon degradeert.staat echt een goed elftal.
Ze hebben een best goed team, maar al dat kopenquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:32 schreef Gramulanion het volgende:
Zou mooi zijn als QPR gewoon degradeert.
Zelf heb ik ook hiet zoveel met Norwich.Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Omdat Norwich te weinig koopt en je houdt niet van uitersten?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:42 schreef Maraten het volgende:
[..]
Ze hebben een best goed team, maar al dat kopen
Zelf heb ik ook hiet zoveel met Norwich.![]()
Nee, is gewoon niet een club die mij zo trekt, puur gevoelquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat Norwich te weinig koopt en je houdt niet van uitersten?
Ik houd ook niet van clubs met oliesjeikjes enzoOp vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
0-5 verliezen van Swansea.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hun degraderen.staat echt een goed elftal.
![]()
![]()
Ja en bij Swansea staat een goed `en'' een op elkaar ingespeeld elftal.quote:
Ik snap je reactie daarom ook niet echt, vind je een eenmalige 5-0 verlies een criteria om degradatieklant te zijn? Arsenal verloor verleden jaar met 8-2 van UnitedFeyenoord met 10-0 van PSV, komt weleens voor.
Dat behoorlijk slecht speelt voor al die aankopenquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hun degraderen.staat echt een goed elftal.
all your heroes are whores![]()
Zijn allebei uitwedstrijden, en PSV en United zijn topploegen Swansea is een goeie ploeg maar geen topclub. En ik zeg niet dat ze gaan degraderen, hoop het alleen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en bij Swansea staat een goed `en'' een op elkaar ingespeeld elftal.
Ik snap je reactie daarom ook niet echt, vind je een eenmalige 5-0 verlies een criteria om degradatieklant te zijn? Arsenal verloor verleden jaar met 8-2 van UnitedFeyenoord met 10-0 van PSV, komt weleens voor.
![]()
grappig man.... Ryo Miyaichi maakte vandaag zijn eerste speelminuutjes bij Wigan, mocht maar 10 minuutjes meedoen... kijk op goal.com, staat ie meteen als 'man of the match' aangegeven door de fans![]()
![]()
Heb helaas de samenvatting niet kunnen zien, maar hopelijk dat ik morgenochtend nog even MOTD kan meekrijgen...![]()
![]()
Heb MOTD gezien maar geloof niet dat hij in de samenvatting voor is gekomen.quote:Op zondag 2 september 2012 02:28 schreef Yi-Long het volgende:
grappig man.... Ryo Miyaichi maakte vandaag zijn eerste speelminuutjes bij Wigan, mocht maar 10 minuutjes meedoen... kijk op goal.com, staat ie meteen als 'man of the match' aangegeven door de fans![]()
![]()
Heb helaas de samenvatting niet kunnen zien, maar hopelijk dat ik morgenochtend nog even MOTD kan meekrijgen...Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ah thanksquote:Op zondag 2 september 2012 02:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Heb MOTD gezien maar geloof niet dat hij in de samenvatting voor is gekomen.Maar goed dat ik er niet speciaal voor uit bed ben gekomen
![]()
![]()
Arsenal: Mannone, Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Cazorla, Arteta, Diaby, Oxlade-Chamberlain, Giroud, Podolski.
Subs: Koscielny, Martinez, Santos, Ramsey, Coquelin, Gervinho, Walcott.![]()
Liverpool: Reina, Johnson, Skrtel, Agger, Enrique, Allen, Sahin, Gerrard, Sterling, Borini, Suarez.
Subs: Jones, Carragher, Shelvey, Downing, Henderson, Kelly, Coates.![]()
Dit is toch lachwekkend.quote:Op zondag 2 september 2012 13:36 schreef Banaanensuiker het volgende:
Arsenal: Mannone, Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Cazorla, Arteta, Diaby, Oxlade-Chamberlain, Giroud, Podolski.
Subs: Koscielny, Martinez, Santos, Ramsey, Coquelin, Gervinho, Walcott.![]()
![]()
Nuri Sahin in de basisquote:Op zondag 2 september 2012 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Liverpool: Reina, Johnson, Skrtel, Agger, Enrique, Allen, Sahin, Gerrard, Sterling, Borini, Suarez.
Subs: Jones, Carragher, Shelvey, Downing, Henderson, Kelly, Coates.![]()
Ik ben benieuwd.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 2 september 2012 13:42 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Nuri Sahin in de basis![]()
Ik ben benieuwd.![]()
Bank van liverpool geen echte aanvallende opties...Had iig wel een aanvaller op de bank willen zienquote:Oussama Assaidi is not match fit yet due to poor pre-season. He's playing in reserves match on Monday to gain fitness.![]()
![]()
Assaidi heeft toch gewoon meegedaan bij Heerenveen?quote:Op zondag 2 september 2012 13:50 schreef duncannn het volgende:
Bank van liverpool geen echte aanvallende opties...
[..]
Had iig wel een aanvaller op de bank willen zienMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Als ik het zo zie heeft Liverpool eindelijk weer een coach die wel snapt hoe voetbal werkt
Ze spelen helemaal niet slecht![]()
Nee idd, ze speelden vorige week ook al erg leuk en dat was nog zonder Sahin.quote:Op zondag 2 september 2012 14:47 schreef NLGooner het volgende:
Als ik het zo zie heeft Liverpool eindelijk weer een coach die wel snapt hoe voetbal werkt
Ze spelen helemaal niet slechtknow'm sayin?
word? word.![]()
Ik vind het bijna sneu voor Cazorla dat hij in dit team moet spelen. Had hem graag met Song, RVP, Sahin zien spelen, dan was Arsenal echt een sterk team geweest. Zo'n gemiste kans...know'm sayin?
word? word.![]()
Yes!!!Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Dit maakt de fouten bij Arsenal achterin een beetje goed.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Ik liep een paar minuten geleden nog op hem te zeiken, maar
Idd zeg.. Wenger moet ook hebben gedacht "dit team wordt te sterk, snel iemand verkopen"quote:Op zondag 2 september 2012 14:51 schreef alors het volgende:
Ik vind het bijna sneu voor Cazorla dat hij in dit team moet spelen. Had hem graag met Song, RVP, Sahin zien spelen, dan was Arsenal echt een sterk team geweest. Zo'n gemiste kans...![]()
![]()
ikzeihetikzeihetikzeihetquote:Op zondag 2 september 2012 15:04 schreef Maraten het volgende:
Ik liep een paar minuten geleden nog op hem te zeiken, maarOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Sterling is trouwens ook een prima spelertje.
Ja, maar het blijft toch ook zonde om Theo op de bank te zettenquote:
Grote kans.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
quote:Op zondag 2 september 2012 15:08 schreef Maraten het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft toch ook zonde om Theo op de bank te zetten
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Giroud is een echte goaltjesdief.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Godver Giroud zeg
Pff die Giroud. Volgens mij kan ie ook echt alleen met de kop scoren.
Ik zag een video van hem met zijn doelpunten in de Franse competitie, waren allemaal met de kop.
Is dus gewoon een Chamakh 2.![]()
Die inzet van Manonne was wel goed trouwens, iedereen keek al een andere kant op terwijl het spel gewoon doorging.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Inderdaad, goede redding.quote:Op zondag 2 september 2012 15:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Die inzet van Manonne was wel goed trouwens, iedereen keek al een andere kant op terwijl het spel gewoon doorging.
Diaby valt me positief op. Mertesacker en Jenkinson erg wisselvallig.![]()
Affluiten voor de rust?quote:Op zondag 2 september 2012 15:16 schreef NLGooner het volgende:
WaarachtigWebb met een goede beslissing
quote:dan zelfs 2 goede beslissingen. Dacht ff dat we goed weg waren gekomen bij de niet gegeven penalty maar het viel mee
![]()
Nog steeds geen tegendoelpunt, invincible seizoen dit.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
mooie aftrap arsenal doet dus ook al aan matchfixingOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Michael Owen keert mogelijk terug bij Liverpool. Volgens het Amerikaanse ESPN hebben de Reds de 32-jarige spits op het oog als stand-in voor Luis Suarez. Liverpool zou zijn aandacht verlegd hebben naar de clubloze Owen na een teleurstellend verlopen slot van de transferperiode.
Liverpool liet Andy Carroll op huurbasis vertrekken naar West Ham United, maar slaagde er niet in een vervanger te strikken. Ondanks hevige speculaties kwamen Daniel Sturridge en Clint Dempsey niet naar Anfield Road.
De ervaren Owen zou uitkomst kunnen bieden. Hij zit zonder club nadat hij afgelopen zomer bij Manchester United vertrok en kan zodoende buiten de transferperiode aangetrokken worden.
Een terugkeer zou de cirkel voor Owen rond maken. Hij doorliep de jeugdopleiding van Liverpool en kende tussen 1996 en 2004 succesvolle jaren in de hoofdmacht. Owen werd vervolgens verkocht aan Real Madrid en belandde via Newcastle United uiteindelijk in 2009 bij Manchester.
Owen gaf zaterdag op Twitter toe met enkele clubs in gesprek te zijn. "Natuurlijk kan ik je niet vertellen met wie, maar ik heb al een idee waar ik naartoe zal gaan. Hoewel je natuurlijk nooit weet wie zich nog meer in de strijd kan mengen."
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Zou mooi zijn voor de supporters, de club en Owen. Kortom voor iedereen dus
Nou ik denk eigenlijk dat ze daar niet zo op hem zitten te wachten.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Als stand-in voor Suarez mss, ze zitten nu een beetje dun in de spitsen zonder Carrollquote:Op zondag 2 september 2012 15:41 schreef Dos37 het volgende:
Nou ik denk eigenlijk dat ze daar niet zo op hem zitten te wachten.Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Dit leek me toch echt een penalty.
Webb
kanskanskansOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Arteta.
http://www.henkeningrid.org/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: