SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Arsenal speelt goed, maar afmaken gaat echt slecht."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Bekend verhaal helaas.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:51 schreef mrstylo het volgende:
Arsenal speelt goed, maar afmaken gaat echt slecht.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.![]()
Wat is Cazorla toch een prachtige aankoop van Arsenal.
Ik moest er net ook om lachen ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:56 schreef anusmega het volgende:
Die aller-laaste .gif is trouwens geweldig.
Dat die blanke ook zijn buik laat zien.!
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Die acties van Gervinho lopen altijd uit op een achterbal.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Nogal. Schiet gewoon eens. Mijn hemel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Crouch vs Mertesacker, battle of the tallest![]()
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:57 schreef mrstylo het volgende:
Wat is Cazorla toch een prachtige aankoop van Arsenal.![]()
![]()
Doelpogingen van Gervinho moeten verboden worden.
Haha, vroeg ik me ook al af, iets met "Arteta, the best goal scorer vs Manchester"quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Wat een verschrikkelijk neukploeg is dat Arsenal zeg, blij dat van Persie weg is.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dan zat ik er aardig naast
Eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:43 schreef Fok-it het volgende:
Wat een verschrikkelijk neukploeg is dat Arsenal zeg, blij dat van Persie weg is.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Niet de enige.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:48 schreef alors het volgende:
Pff ik word wel een beetje depressief van Arsenal hoor...![]()
Leuk die Cazorla maar daar red je het niet mee. Giroud is een dramaquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:51 schreef alors het volgende:
Cazorla is wel echt een lichtpuntje, hadden ze die vorig jaar maar gehad.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nogal. Wat een treurnis.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:48 schreef alors het volgende:
Pff ik word wel een beetje depressief van Arsenal hoor...Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Podolski valt me ook tegen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk die Cazorla maar daar red je het niet mee. Giroud is een drama"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Eigenlijk is het een redelijke schande dat 8 jaar na het tijdperk Pires/Vieira/Henry over is van die mooie club.
Mooie poging Giroud trouwens.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Voor de Gerv en Podolski?quote:
Nu moet het gaan komen
Zegt genoeg over Wenger dat hij mensen als Gervinho![]()
telkens maar weer het vertrouwen geeft en Chamberlain zo vaak op de bank houdt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dit wordt nog wat als ze tegen de Engelse toppers moeten spelen.!!
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Stoke fans: "He would've scored that, he would've scored thaaaat... Robin van Persie, he would've scored that"![]()
![]()
Gelijk pit met die Walcott.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: