Peter Gabriel gek. So, het beste album ooit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:54 schreef Ties02 het volgende:
heeft hij ook een album van The Smiths als z'n UI?
I challenge that.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Peter Gabriel gek. So, het beste album ooit.
Heb gisteren de deluxe-reissue besteld.
Gewoon als rechtsgebied..niet als een bepaald vakquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:52 schreef Ties02 het volgende:
Is dat Goedenrecht C.S. waar jullie het over hebben?
ah oke, ja ik vind dat ook wel leukquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:04 schreef H-D het volgende:
[..]
Gewoon als rechtsgebied..niet als een bepaald vak
Goedzo! Een man met smaak!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
ah oke, ja ik vind dat ook wel leuk
Kom je wel doorheenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:09 schreef Ties02 het volgende:
Belasting daarentegen vind ik zo verschrikkelijk, jammer dat het verplicht is
moet je geen fiscaal gaan doen hequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:09 schreef Ties02 het volgende:
Belasting daarentegen vind ik zo verschrikkelijk, jammer dat het verplicht is
Ah joh, ik heb geen vakken of boekenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:27 schreef Ties02 het volgende:
Morgen klappers nabestellen, hopelijk heb ik ze wel op tijd
ik zweer het je , jij krijgt echt wel een plek. Desnoods werkgroepvervangend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah joh, ik heb geen vakken of boeken
Dat wil ik dus nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zweer het je , jij krijgt echt wel een plek. Desnoods werkgroepvervangend.
heb je wel eens werkgroepvervangend gedaan? Niks mis meequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wil ik dus nietEn ik weet wel dat het mijn eigen schuld is, maar dit gezeur met de UvA helpt in elk geval niet.
Je hoeft niet meteen met kusjes te gaan strooien hr, hoe leuk/opwindend ik het ook vind dat je Notarieel doetquote:
(no homo)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:36 schreef H-D het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen met kusjes te gaan strooien hr, hoe leuk/opwindend ik het ook vind dat je Notarieel doet
Maar je vind erfrecht enzo dus wel leuk?
Dat was ook de reden dat ik Notarieel gekozen heb maar je moet wel enige affiniteit hebben met erfrecht, huwelijksvermogensrecht enzo. Anders kom je er echt niet doorheen:Pquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
(no homo)
Vermogensrecht/goederenrecht vond ik erg leuk eerste jaar. Personen en familie recht hebben we niet erg veel van meegekregen eigenlijk.
Vond PFE redelijk nikszeggend.. weinig vakken waarin je zoveel uit je wetboek kon overschrijven zonder zelf iets te hoeven construerenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
(no homo)
Vermogensrecht/goederenrecht vond ik erg leuk eerste jaar. Personen en familie recht hebben we niet erg veel van meegekregen eigenlijk.
Ja klopt, ik had op het tentamen burgerlijk recht 1 ook een vraag over echtscheidingsrecht en had dat deel echt nauwelijks voorbereid maar kon redelijk goed improviseren d.m.v. wetboekquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vond PFE redelijk nikszeggend.. weinig vakken waarin je zoveel uit je wetboek kon overschrijven zonder zelf iets te hoeven construeren
Dat is wel anders als je wat verder gaat dan een inleiding.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vond PFE redelijk nikszeggend.. weinig vakken waarin je zoveel uit je wetboek kon overschrijven zonder zelf iets te hoeven construeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |