quote:
Ach, Pechtold. Die loopt ook alweer 7 jaar genuanceerd te doen in de marge. Nee, tijd voor nieuw bloed daar.quote:
ik moest hierom lachenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:27 schreef Tchock het volgende:
Ik heb niets tegen Castricum op zich, ik vind hem alleen zo grappig als een in een ravijn gestorte schoolbus met kansarme weesjes.
Pechtold is een held.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, Pechtold. Die loopt ook alweer 7 jaar genuanceerd te doen in de marge. Nee, tijd voor nieuw bloed daar.
Het zou evt wel stigmatiserend kunnen werken...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb zin om een D66 UI te doen maar weet niet of dat wel done is...
Heldquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:25 schreef Yreal het volgende:
3 keer is scheepsrecht, op de valreep nog een 7 binnen getikt voor CIP![]()
Ik zou nu zelfs de bsa norm hebben gehaald, niet dat ik dat hoef, maar toch
Lekker man, ik heb hem bij de eerste herkansing weer eens niet gehaald en bij 2e herkansing was ik op vakantie. Insolventierecht dan maar doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:25 schreef Yreal het volgende:
3 keer is scheepsrecht, op de valreep nog een 7 binnen getikt voor CIP![]()
Ik zou nu zelfs de bsa norm hebben gehaald, niet dat ik dat hoef, maar toch
goedzo. maar je hoeft insolventierecht niet te doen he ! Ik iig niet volgens mijn 8-8-4 rekenschema.. ga hem wel doen, het alternatief is theorie en onderzoeks methodesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Lekker man, ik heb hem bij de eerste herkansing weer eens niet gehaald en bij 2e herkansing was ik op vakantie. Insolventierecht dan maar doenEU recht wel positief afgerond met een 7.5
In mijn studieplan staat hij al ingeroosterd, dus neem aan dat ik hem dan moet doen. Volgend blok maar 1 vak ivm de 8-8-4 regeling, belabberd slecht geregeld allemaal door de UvA. Al mijn vakken van de voorgaande jaren zitten ook nog in het tweede semester dus waarschijnlijk rond ik mijn bachelor niet in 3 jaar afquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
goedzo. maar je hoeft insolventierecht niet te doen he ! Ik iig niet volgens mijn 8-8-4 rekenschema.. ga hem wel doen, het alternatief is theorie en onderzoeks methodes
Vind hem ook vreemd. Heb ook enkel goederenrecht, omdat strafrecht 2 niet aangeboden wordt dit jaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
In mijn studieplan staat hij al ingeroosterd, dus neem aan dat ik hem dan moet doen. Volgend blok maar 1 vak ivm de 8-8-4 regeling, belabberd slecht geregeld allemaal door de UvA. Al mijn vakken van de voorgaande jaren zitten ook nog in het tweede semester dus waarschijnlijk rond ik mijn bachelor niet in 3 jaar af
Ik werp een autoriteitsargument in de strijd!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:05 schreef H-D het volgende:
Goederenrecht is zoveeeeeeeeel leuker dan belastingrecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grumblgrmbrmrkgrmrgmgnrmrfnakjsdandkasdquote:De formulieren voor het eerste blok (sem 1) worden op dinsdag 28 augustus om 13.00 uur geplaatst.
Helaas zijn de formulieren nog niet beschikbaar. Er wordt gezocht naar een spoedige oplossing. Zodra die oplossing is gevonden zal dit tijdig worden meegedeeld via de mail en Mijn-UvA.
We gaan het zienquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:05 schreef H-D het volgende:
Goederenrecht is zoveeeeeeeeel leuker dan belastingrecht.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik werp een autoriteitsargument in de strijd!Goederenrecht is een van de weinige rechtsgebieden dat ik ècht interessant vind.waar m'n hart sneller van gaat kloppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijf eens van Erik's UI afquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:52 schreef Ties02 het volgende:
Is dat Goedenrecht C.S. waar jullie het over hebben?
Ohnee, dat is hij niet. Ik zou toch zweren dat iemand anders ook Hatful of Hollow als UI heeft...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:54 schreef Ties02 het volgende:
heeft hij ook een album van The Smiths als z'n UI?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |