Cherique?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:29 schreef Morera het volgende:
Hoi, ik begin dit jaar met rechtsgeleerdheid aan de Erasmus universiteit in Rotterdam.
Ik heb wat vragen en hoop dat iemand mij daar antwoord op kan/wil geven![]()
1. Maakt het uit welk wettenbundel je hebt? Via de studievereniging JFR kan ik de Vermande Wettenbundel krijgen.
2. Heb je iets aan " Wetteksten voor het HEAO" ? Heb ik niet aangeschaft, maar van iemand gekregen die er niets meer mee doet.
3. Ik heb vrijdag de machtiging op de post gedaan en wacht nu op de eerste afschrijving van collegegeld en helaas ook langstudeerboete, is er bij jullie al wat afgeschreven?
4. Zijn hier meer mensen die mee gaan met het JFR introductieweekend? Of die lid zijn van de vereniging?
5. Hoeveel dagen/tijd per week ben je ongeveer kwijt aan werkgroepen en verplichtingen met medestudenten?
Alvast bedankt
Ik heb letterlijk ieder tentamen een half uur over, zelfs als ik mezelf forceer rustig aan te doen. Er zijn wel veel mensen in mijn omgeving die altijd te weinig tijd hebben, maar ik snap daar echt niets van. Als ik de pen met mijn tenen vast zou pakken en met mijn voeten boven tafel zou schrijven redde ik het nog.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:52 schreef Paxcon het volgende:
Komen jullie eigenlijk vaak in tijdnood tijdens tentamens?
oh nee je klonk even als iemand die ik kendequote:
Haha het werkt weer geweldig allemaal zo te zien :,)quote:
Je moet kijken bij 'mijn opleidingen' of zo. Daar staat dat jouw opleiding 'Rechten 2012-2013' is en dat je dus bent ingeschreven. De rest kan idd niet helemaal kloppen en is niet interessantquote:
Ik ben dus ook daadwerkelijk nog niet ingeschrevenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je moet kijken bij 'mijn opleidingen' of zo. Daar staat dat jouw opleiding 'Rechten 2012-2013' is en dat je dus bent ingeschreven. De rest kan idd niet helemaal kloppen en is niet interessant
Nee bijna nooit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:52 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk niet. Zaterdag had ik nog 20 minuten over van de 3 uur, en toen had ik ook echt wel alle tijd genomen voor de vragen en alle antwoorden nog eens doorgelopen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:52 schreef Paxcon het volgende:
check je mailquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:07 schreef Tchock het volgende:
http://www.student.uva.nl(...)D3E-B8CD87EDB8E9504E Kijk ik nou verkeerd, of ligt het aan de UvA?Er staat ''De formulieren voor het eerste blok (sem 1) worden op dinsdag 28 augustus om 13.00 uur geplaatst.'' en ik kan ze niet vinden
Ik wil inschrijven
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zag het inderdaad netToch bedankt
Ik mag niet kiezen hequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:27 schreef Yreal het volgende:
[..]werkgroep z voor goederenrecht he , denk aan mijn belofte
BAMquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:25 schreef Yreal het volgende:
3 keer is scheepsrecht, op de valreep nog een 7 binnen getikt voor CIP![]()
Ik zou nu zelfs de bsa norm hebben gehaald, niet dat ik dat hoef, maar toch
Feli!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:25 schreef Yreal het volgende:
3 keer is scheepsrecht, op de valreep nog een 7 binnen getikt voor CIP![]()
Ik zou nu zelfs de bsa norm hebben gehaald, niet dat ik dat hoef, maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |