Daar had ik juist weer grote problemen mee. Punt is dat elk jaar er gewoon te weinig boeken zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:32 schreef Monerd het volgende:
Oh ik lees hier al meer klachten over studystore
Ik had ze gewoon moeten bestellen op bol... Dom!!
Of als het kan tweedehands bestellen bij De Slegte.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:32 schreef Monerd het volgende:
Oh ik lees hier al meer klachten over studystore
Ik had ze gewoon moeten bestellen op bol... Dom!!
Heb ik gedaan met sommige ja, die komen ook wel op tijd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Of als het kan tweedehands bestellen bij De Slegte.
Welnee. De eerste 1 a 2 weken houdt men er wel een beetje rekening mee. Probeer de opgaven naar eer en geweten te maken en ga naar de hoorcollege's, dan is er niets aan de hand.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:38 schreef Monerd het volgende:
Hm oke,
Ik zal dus niet een enorme achterstand oplopen straks?
Nee zo erg is het allemaal nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:38 schreef Monerd het volgende:
Hm oke,
Ik zal dus niet een enorme achterstand oplopen straks?
Living on the edge. Hoe is het met de kamerzoektocht?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:20 schreef Tchock het volgende:
Geen nieuwe Kluwers gekocht trouwens. Alleen verplichte boeken en Boom's. Als het niet lukt ga ik later die Kluwer wel halen
Ja, kut. Veel meer kan ik er niet van maken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Living on the edge. Hoe is het met de kamerzoektocht?
Belachelijk dat ze het niet even bezorgen!quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:29 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind het best wel raar dat wanneer je je boeken bij JFV bestelt je het op de introductiedag moet ophalen en allemaal mee moet gaan slepen.
Ja precies.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze het niet even bezorgen!
Heeeee! Niet waar! 8]quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een gejank zeg! Ongemotiveerd zooitje!!
Deze dusquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:08 schreef Monerd het volgende:
Bedankt trouwens voor jullie geruststellingen.
Maar ik ben nog steeds boos op dat pauperbedrijf (hier hoort een boos poppetje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |