Had dat lijk niet in een vriezer gelegen? Of in bevroren grond?quote:Op maandag 17 september 2012 00:51 schreef ejiraM het volgende:
Grappig, mijn broertje kijkt de serie nu ook en de 'drang' die ik hier vervul (praten over de serie, wat er gebeurd is etc.), vervult hij via whatsappjes. Dus ik krijg steeds "Ze rijden nu naar A's kamer!" "Het is nu the Ian thing ipv the Jenna thing" "Ze zijn erachter gekomen dat Jenna kan zien!". Het blijkt dus echt een serie te zijn die 'eruit moet'. En daar heb ik ook wel heel erg last van, ik móet vaak gewoon even hier lezen of posten, om te weten dat ik niet de enige ben die dingen gezien heeft, of ik ze wel goed heb geïnterpreteerd etc.
Hij kwam overigens met een redelijk snuggere opmerking; het themefilmpje zeg maar, is best krom. Ze zijn een lijk aan het opmaken, naar wij aan mogen nemen het lijk van Allison. Maar dat is pas na een jaar gevonden, dus kan er niet meer zo mooi uitzien
Jaja het is een handige jongen, die Toby. Net als A, die's ook al zo creabea. Toeval?!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:41 schreef Burdie het volgende:
Echt, hoe kan Toby A. zijn en duidelijk zo veel om Spencer geven?! Ik kijk nu oude afleveringen terug, en in 2x14 geeft Toby haar een prachtige, handgemaakte schommelstoel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:43 schreef Burdie het volgende:
OMG!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because simple is bad!
Vanavond weer!!quote:CongrAtulations, "Pretty Little Liars" fans -- ABC Family has signed on for a fourth season of your favorite show! ABC Family president Michael Riley announced on Thursday that the show will return for 24 episodes set to air beginning in mid-2013.
That means the schedule looks like this -- we'll see a "Pretty Little Liars" Halloween special on Tuesday, Oct. 23 at 8 p.m. as part of ABC Family's "13 Nights of Halloween" event. Then, the second half of Season 3 will air beginning in January 2013. Now, fans won't have to wait long after Season 3, because Season 4 is set to debut over the summer.
We zijn halverwege 3 en jij denkt al aan 5?!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:59 schreef DanielleM het volgende:
Kijkcijfers zijn erg goed. Als ze dat blijven dan kun je ook nog wel een vijfde seizoen verwachten.
Ik vind het wel leuk nog een seizoen!
Haha! Ik denk dat we in seizoen 5 nog geen klap verder zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
We zijn halverwege 3 en jij denkt al aan 5?!Ik vind het ook nog steeds een vermakelijke serie, maar ik vraag me af of ze in 4 niet naar een eind moeten gaan werken. Vroeg of laat moet het verhaal toch duidelijk worden. En daarnaast is dit hun laatste schooljaar, bijna tijd om Rosewood te verlaten dus (als ze dit jaar doorkomen tenminste, want ze vallen wel bij bosjes daar
![]()
).
Hoe dan ook: morgen een nieuwe ep! Yay!
Dat laatste was wel waardoor we na 5 minuten al wisten dat Garrett degene was die dood zou gaan in deze aflevering.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:08 schreef babette21 het volgende:
Wat heerlijk vaag weer allemaal. Ezra blijft voor mij enorm verdacht. Jenna juist weer een tikkie minder nu blijkt dat zij dacht dat Garrett het gedaan had, waardoor haar eerdere uitspraak waarin ze zo goed als bekende anders opgevat moet worden. En de vader van Aria wil ik helemaal niet als verdachte zien, die man is zo vreselijk saai.
Ik vind het wel mooi hoe elke uitspraak en actie van Toby nu een dubbele laag heeft. Zoals Garrett weg willen houden bij Spencer omdat hij natuurlijk teveel weet.
jawel, ze was alleen eerder hersteld dan ze de wereld deed geloven.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:29 schreef Pvoesss het volgende:
Maar Jenna is nooit blind geweest toch?
Die suggestie wordt in elk geval gewekt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:02 schreef Pvoesss het volgende:
Hoe kom je er bij dat het haar lichaam is?
Dat wilde ik eerst ook zeggen, maar had de post weer weggehaald. Vooral omdat 't kind nog te jong was en als het de tweelingzus van Alison is die dood gevonden is dan is dat spook toch veel te jong/hadden de menselijke resten van een veel jonger gestorven iemand moeten zijn?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:24 schreef ejiraM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anyway, inderdaad dat Ezra opeens in de trein was, was behoorlijk verdacht, maar kan ook zijn om ons op het verkeerde been te zettenWas die meisjesstem bij Aria en de kist niet gewoon Mona? Dat masker lag iig wel onder haar bed.. En dan zal die mannenstem wel Toby geweest zijn?
Dat spookje kan best wel eens de twin van Alison zijn, inderdaadDacht ik ook al aan.. Wat een creepy geval was dat
![]()
En er was nog iets verdachts wat ik wilde zeggen, maar ik weet niet meer watBen in elk geval heel benieuwd van wie dat lichaam was.. Dat van Ali is toch gevonden? Nadat het een jaar zoek is geweest en nog een paar jaar begraven. Ik heb er geen verstand van, maar dat kunnen toch hooguit een paar botten zijn?
Maar het kan toch ook zijn dat je terugkomt in de gedaante waarin jij je het veiligst/prettigst hebt gevoeld? Of dat het zusje van Ali jonger al gestorven is.. Ze kunnen er vast we een mooi verhaal aan breienquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst ook zeggen, maar had de post weer weggehaald. Vooral omdat 't kind nog te jong was en als het de tweelingzus van Alison is die dood gevonden is dan is dat spook toch veel te jong/hadden de menselijke resten van een veel jonger gestorven iemand moeten zijn?
Nee, dit meisje kwam voor in Alisons verhaal, zij werd in het verhaal door haar tweelingzus vermoord.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:41 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Maar het kan toch ook zijn dat je terugkomt in de gedaante waarin jij je het veiligst/prettigst hebt gevoeld? Of dat het zusje van Ali jonger al gestorven is.. Ze kunnen er vast we een mooi verhaal aan breien![]()
Wow Burdie, seriously, dat je dat nog weetWel interessant
Dus een van die kinderen tegen wie Alison dat spookverhaal vertelde?
Oh jeutjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, dit meisje kwam voor in Alisons verhaal, zij werd in het verhaal door haar tweelingzus vermoord.
Ik heb die aflevering recent nog gezien anders had ik het ook niet geweten hoor
Inderdaad....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:48 schreef Kinga het volgende:
Ik erger me altijd DOOD eraan dat ze niet gewoon die maskers van de kop trekken...
Goeie! En waarom maakte Lucas een foto van de bodybag die onder het ijs vandaan kwam?!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:37 schreef Yesse het volgende:
Waarom lieten ze de camera van Lucas zien toen Aria zoek was? In de scene zie je dat Jenna dit ziet. Plus wordt één van de A's die de kist van Aria proberen weg te duwen gestoken met de schroevendraaier. Ik zag geen bloed bij Mona en de mensen die in de 'ondervraag' scene zaten ook niet...
Ja, dat vond ik ook al heel erg vreemdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Goeie! En waarom maakte Lucas een foto van de bodybag die onder het ijs vandaan kwam?!
Wie weet is ze de anderen gaan zoeken terwijl ze al gedrogeerd was.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:32 schreef babette21 het volgende:
Blijft toch ook weer heel knap hoe men iemand willoos (spartelend dan wel gedrogeerd) zo'n hele trein door weet te slepen, zonder dat iemand dat ook maar ziet of raar vindt![]()
Ik kijk vrijwel geen sci-fi maar indien wel, dan sta ik op zich voor alle gekkigheid open, juist omdat het sci-fi is. Deze serie probeert (een soort van) realistisch te zijn dus ja dan zit ik er wel meer bovenop als het raar is. Al roep ik dan eerder "dat kan heul nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ben jij zo iemand die bij sci-fi films roept 'dat kan toch heeeeul niet!?'
Even op het 'dat kan heul niet' verdergaan; dan had er toch de volgende dag een dooie hand uit moeten steken, dat hadden de bouwvakkers toch moeten zien dan? Iig een vreemd gatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:45 schreef babette21 het volgende:
Die hand kan ook een flashback zijn. Alison was toch levend begraven? Misschien wat dit haar laatste poging om uit 't zand te komen...?!
Oja ze was levend begraven. Maar dan nog, lijkt me sterk dat een bouwvakker gewoon beton stort (of waar ze daar ook mee bezig waren) als die een hand uit de grond ziet komenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:45 schreef babette21 het volgende:
Die hand kan ook een flashback zijn. Alison was toch levend begraven? Misschien wat dit haar laatste poging om uit 't zand te komen...?!
Kijk nog eens, het is vers zand dat er ligt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:47 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Even op het 'dat kan heul niet' verdergaan; dan had er toch de volgende dag een dooie hand uit moeten steken, dat hadden de bouwvakkers toch moeten zien dan? Iig een vreemd gat
Dat was ook mijn eerste gedachte, alleen Toby was toch met Caleb op zoek naar Aria?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:24 schreef ejiraM het volgende:
En dan zal die mannenstem wel Toby geweest zijn?
Adam Lambert niet kennen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:23 schreef JDx het volgende:
Nog nooit van gehoord en zie dacht dat ie geschminkt was ofzo, maar zo ziet hij er ook uit in Google images![]()
Maargoed, ik ga even irritant doen, Garret Reynolds was het toch? gArret, schijngevaarlijk, niet officieel gevaarlijk als een A, want geen A op 2e plaats in achternaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |