Ninja-editquote:
Ja. Mens erger je niet spelenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:31 schreef JJH het volgende:
En onder de douche kan ook nog veel meer dan alleen neuken.
Klopt, ik vind het onhandigquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:31 schreef JJH het volgende:
En onder de douche kan ook nog veel meer dan alleen neuken.
Hoeft nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Meh nu voel ik me raar omdat ik er niet zoveel mee heb![]()
Jij hebt weer andere dingenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ieder zijn ding! Ik sta zelf ook liever alleen onder de douche hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ga jij eens douchen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Doe mij maar beiden schoongedoucht en dan eerst uitgebreidt insmeren met bodylotion beetje massage erbij en zo opbouwen
Nog een voor jou dan:quote:
Ik wil dat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog een voor jou dan:
[ afbeelding ]
Gisteren nogquote:
Haiquote:
Damnquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog een voor jou dan:
[ afbeelding ]
Lekkah.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haiik kan nu zeggen dat ik in.duitsland heb gereden hihi...
Ik mag nog steeds nie naar de nurburg
Boodschapjes gedaan, gegeten en straks lekker zwemmen![]()
Samen douchen.... Dat is lang geledenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog een voor jou dan:
[ afbeelding ]
Je kan op vakantie niet samen douchen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Samen douchen.... Dat is lang geleden
Nu wil ik naar huis
Soms zijn er zelfs mafketels die het gebied rondom de ring als racebaan gebruiken, jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekkah.
En waarom niet, is ook gewoon al een leuk dagje uit. Altijd dikke auto's en zat te zien, ook als je niet zelf de ring over gaat.
Daarvoor hoef je niet perse dicht bij de ring in de buurt te zijn...quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Soms zijn er zelfs mafketels die het gebied rondom de ring als racebaan gebruiken, ja.
Ja ik wil zelf de ring opquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekkah.
En waarom niet, is ook gewoon al een leuk dagje uit. Altijd dikke auto's en zat te zien, ook als je niet zelf de ring over gaat.
Klopt. Maar hun aantal neemt toe, naar mate je dichter bij bent.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet perse dicht bij de ring in de buurt te zijn...
Nee er is een bad, wel een douche maar dat staat raar in bad en de douche zelf vasthoudenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan op vakantie niet samen douchen?
Oh op die manier, nee dat vind ik zelf ook niksquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee er is een bad, wel een douche maar dat staat raar in bad en de douche zelf vasthouden
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik wil zelf de ring op
Dan ben ik helemaal een stoere chick
Geloof ik direct.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Maar hun aantal neemt toe, naar mate je dichter bij bent.
Me wantz staat zooo stoerquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:52 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan mag je deze achterop plakken.
Ja en het bad ookquote:
Zet je die van te voren even uit de auto samen me je manquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Me wantz staat zooo stoer
Maarja met kinderen mag nie he
Nee? Dat wist ik niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Me wantz staat zooo stoer
Maarja met kinderen mag nie he
Kinderen alleen latenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zet je die van te voren even uit de auto samen me je man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |