Ninja-editquote:
Ja. Mens erger je niet spelenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:31 schreef JJH het volgende:
En onder de douche kan ook nog veel meer dan alleen neuken.
Klopt, ik vind het onhandigquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:31 schreef JJH het volgende:
En onder de douche kan ook nog veel meer dan alleen neuken.
Hoeft nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Meh nu voel ik me raar omdat ik er niet zoveel mee heb![]()
Jij hebt weer andere dingenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ieder zijn ding! Ik sta zelf ook liever alleen onder de douche hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ga jij eens douchen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Doe mij maar beiden schoongedoucht en dan eerst uitgebreidt insmeren met bodylotion beetje massage erbij en zo opbouwen
Nog een voor jou dan:quote:
Ik wil dat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog een voor jou dan:
[ afbeelding ]
Gisteren nogquote:
Haiquote:
Damnquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog een voor jou dan:
[ afbeelding ]
Lekkah.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haiik kan nu zeggen dat ik in.duitsland heb gereden hihi...
Ik mag nog steeds nie naar de nurburg
Boodschapjes gedaan, gegeten en straks lekker zwemmen![]()
Samen douchen.... Dat is lang geledenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog een voor jou dan:
[ afbeelding ]
Je kan op vakantie niet samen douchen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Samen douchen.... Dat is lang geleden
Nu wil ik naar huis
Soms zijn er zelfs mafketels die het gebied rondom de ring als racebaan gebruiken, jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekkah.
En waarom niet, is ook gewoon al een leuk dagje uit. Altijd dikke auto's en zat te zien, ook als je niet zelf de ring over gaat.
Daarvoor hoef je niet perse dicht bij de ring in de buurt te zijn...quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Soms zijn er zelfs mafketels die het gebied rondom de ring als racebaan gebruiken, ja.
Ja ik wil zelf de ring opquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekkah.
En waarom niet, is ook gewoon al een leuk dagje uit. Altijd dikke auto's en zat te zien, ook als je niet zelf de ring over gaat.
Klopt. Maar hun aantal neemt toe, naar mate je dichter bij bent.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet perse dicht bij de ring in de buurt te zijn...
Nee er is een bad, wel een douche maar dat staat raar in bad en de douche zelf vasthoudenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan op vakantie niet samen douchen?
Oh op die manier, nee dat vind ik zelf ook niksquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee er is een bad, wel een douche maar dat staat raar in bad en de douche zelf vasthouden
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik wil zelf de ring op
Dan ben ik helemaal een stoere chick
Geloof ik direct.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Maar hun aantal neemt toe, naar mate je dichter bij bent.
Me wantz staat zooo stoerquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:52 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan mag je deze achterop plakken.
Ja en het bad ookquote:
Zet je die van te voren even uit de auto samen me je manquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Me wantz staat zooo stoer
Maarja met kinderen mag nie he
Nee? Dat wist ik niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Me wantz staat zooo stoer
Maarja met kinderen mag nie he
Kinderen alleen latenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zet je die van te voren even uit de auto samen me je man
Jongens, wacht hier maar even samen met papa.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zet je die van te voren even uit de auto samen me je man
Inderdaadquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Jongens, wacht hier maar even samen met papa.
Mama is met tien minuutjes terug.
Restecp trouwens als je dat flikt, onder de 10min.
En als je dan nog een keer probeert in een auto op de voorstoel seks te hebben, krijg je dat onhandige gevoel van het begin weer terugquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
de meeste seks is in het begin onhandig, tot je ingespeeld bent op elkaar
Wij wij wel een keer samen een weekendje naar de Ring toe.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook niet alleen dus jammer de bammer...
Geklungelde seks
Ga ik mee met de motorquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij wij wel een keer samen een weekendje naar de Ring toe.
tofquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij wij wel een keer samen een weekendje naar de Ring toe.
Een TGVquote:
Ik heb maar een 500cc'tje hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vrees het.
Ik ben trouwens ff de deur uit, tot later.
niet in huis.. en idd zo ff op balkon staan ofzoquote:
JJH naar AH2go laten gaan. Goed planquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet in huis.. en idd zo ff op balkon staan ofzo
Ok, het is mogelijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:13 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Over kleine ruimtes gesproken.
Die heb ik nou nog nooit geprobeerdquote:
Zet 'm op je to-do listquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die heb ik nou nog nooit geprobeerd.
Creatief met kleine ruimtes... Dat kanquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:13 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik eerst een kleine douche vinden zoals die op de fotoquote:
bij het idee alleen al schiet alles in de kramp!! Zo lenig ben ik nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:13 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
dit dusquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
bij het idee alleen al schiet alles in de kramp!! Zo lenig ben ik niet
Niet zo moeilijk, ga een nacht in een cheap ass hotel zittenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moet ik eerst een kleine douche vinden zoals die op de foto.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, ga een nacht in een cheap ass hotel zittenEn als je een grote douche hebt kun je nog steeds zo min mogelijk ruimte in beslag nemen
desnoods ga je lekker in de kledingkast zitten met zn 2enquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, ga een nacht in een cheap ass hotel zittenEn als je een grote douche hebt kun je nog steeds zo min mogelijk ruimte in beslag nemen
Maar in een grote douche kan je een vrouw niet zo dubbelvouwen waarbij ze met haar voeten tegen de muur leunt en haar rug bijna tegen de andere kant.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat had ik nog niet gezien. Het is dan nog steeds wel mogelijk, maar dat ligt er dus aan hoe je douche eruit zietquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar in een grote douche kan je een vrouw niet zo dubbelvouwen waarbij ze met haar voeten tegen de muur leunt en haar rug bijna tegen de andere kant.
Het kan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat had ik nog niet gezien. Het is dan nog steeds wel mogelijk, maar dat ligt er dus aan hoe je douche eruit zietSmal en lang kan nog steeds, breed en wat minder lang wordt lastig
Will doquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok, laat maar weten of het gelukt is
Nooit gedaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoe denken de mannen in dit topic eigenlijk over seks als de rode vlag uithangt ?
Nooit van gehoord zelfs.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoe denken de mannen in dit topic eigenlijk over seks als de rode vlag uithangt ?
Geen probleem. Tenzij het vervelend is voor haar (dag 1/2).quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
een bed met bloedvlekken dus, been there done thatquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm zo erg heb ik het nog nooit gehadquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:31 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
een bed met bloedvlekken dus, been there done that
ik dus wel... Ach zij zat er meer mee dan ikquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm zo erg heb ik het nog nooit gehad
Singles hebben dan ook seks voor de lekker en niet om de persoon er om heen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Het valt mij vaak op dat mannen die in een relatie zitten er geen probleem mee hebben singles roepen vaak gelijk van hell no en ranzig dit dat
Ooit een keer een t-shirt met bloedvlekkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:31 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
een bed met bloedvlekken dus, been there done that
dan heeft de wasmachine eer van zijn werkquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ooit een keer een t-shirt met bloedvlekken.
Daar zeg ik toch ook niks overquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:34 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, nouja.. ik zeg het tenminste eerlijk
Hij stond te springen van plezierquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:35 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dan heeft de wasmachine eer van zijn werk
mijn toenmalige FB ook, NOT! hahaquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij stond te springen van plezier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:40 schreef schrikbarend het volgende:
omdat ie zo leuk isWhahahaha... xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lees ik ja.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:40 schreef schrikbarend het volgende:
omdat ie zo leuk isHeheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahaha die is ook mooi! IK HAD NOG ZO GEZEGD GEEN BOMMETJE!!quote:
En dan vervolgens dit:quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:45 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
hahaha die is ook mooi! IK HAD NOG ZO GEZEGD GEEN BOMMETJE!!
schandaligquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
Het zwembad is geslossen gofferdorie....
Ahwquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
Je mag best in ons privé zwembad komen zwemmen, hoor..quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben juist dan vaak bloedgeilquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn lief bevaart de rode zee niet, heb er zelf ook geen behoefte aan dan ..
Hehe, leuke woordspelingquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben juist dan vaak bloedgeil
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Maar schatje ik zit nu in Duitslandquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:51 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Je mag best in ons privé zwembad komen zwemmen, hoor..
Soms zijn de kleedhokjes nog wel open is mijn ervaringquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lezen is moeilijk
Dicht gesloten als in : je kan er niet in
Wat maakt het uit of het donker is of niet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
Regen en kou.. Donker huis.. En dan de geur van spekkoek
die ene week heb ik rust! En dan doel ik echt puur op mijn eigen lijf, heb een hoig libido, maar die verdwijnt in die ene weekquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk triest... Dat tokkie BN'ers zogezegd.... Zoveel aandacht krijgen van het nederlandse volk.quote:
Omdat knusquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Soms zijn de kleedhokjes nog wel open is mijn ervaring
[..]
Wat maakt het uit of het donker is of niet?
Overigens moet je me spekkoek eens voeren want ik ken het niet
klein jaloersje? much?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk triest... Dat tokkie BN'ers zogezegd.... Zoveel aandacht krijgen van het nederlandse volk.
Wat is er nou zo bijzonder aan die grietjes dan?...Ik heb verdomme meer talent.
Ik doe niet aan jaloesie, ik hoef niet te schoonspringen, echt niet.quote:
Sowieso zijn al die bekende-NL-programma's 'quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk triest... Dat tokkie BN'ers zogezegd.... Zoveel aandacht krijgen van het nederlandse volk.
Wat is er nou zo bijzonder aan die grietjes dan?...Ik heb verdomme meer talent.
Als jij voor zo'n klusje een paar duizend euro mag bijschrijven, draaf je meteen op in je speedoquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan jaloesie, ik hoef niet te schoonspringen, echt niet.![]()
Tis meer, het betekent niks voor het land, maar we noemen het wel iconen oid, en het volk gaat daar lekker in mee.
Voelt enorm hersendood voor mij aan tbh.
Uiteraard, maar ik vind het dan niet iets minder achterlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jij voor zo'n klusje een paar duizend euro mag bijschrijven, draaf je meteen op in je speedo.
heerlijk! Regen, wind, gordijnen dicht tv aan, lekker op de bank!quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
Regen en kou.. Donker huis.. En dan de geur van spekkoek
Wat maak je vanavond voor me schat?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
heerlijk! Regen, wind, gordijnen dicht tv aan, lekker op de bank!![]()
Jammer dat het mijn beurt is om te koken..
Zonder speedo ook hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jij voor zo'n klusje een paar duizend euro mag bijschrijven, draaf je meteen op in je speedo.
Ik vind het ook onzin, vooral omdat ze anderhalf uur televisie gevuld krijgen om 5 keer een sprong van een paar seconden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik vind het dan niet iets minder achterlijk.
stokbroodje met sla, pikante kip en satèsausquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat maak je vanavond voor me schat?
Kom je helpe ?quote:
Waar woon je ook weer schat?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
stokbroodje met sla, pikante kip en satèsaus
Ahquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
En weer op de terug weg
Stommmm hoere zwembad
Oja, dat wist ik eigenlijk wel..quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar schatje ik zit nu in Duitsland
Ik kijk wel even voor je. Moment.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ok verbinding werkt niet mee dus ik.google straks wel verder
Geen leuk zwembad in de buurt te vinden volgens de tomtom...
Meh
Liefquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:19 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik kijk wel even voor je. Moment.
Ik kan ook niets vinden..quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ok verbinding werkt niet mee dus ik.google straks wel verder
Geen leuk zwembad in de buurt te vinden volgens de tomtom...
Meh
Ik weet dat er 1 nog in oberhambach zit maar das nu dan anderhalf uur rijden en uhm nee....quote:
Dit is 8 minuutjes rijdenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet dat er 1 nog in oberhambach zit maar das nu dan anderhalf uur rijden en uhm nee....geen optie
Wel met tong, he.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doet mond op mond, reanimatie dit dat.
haha uhm ik eet vanavond samen met mn vriend if you don't mind!quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, dat is wel te doen
Tot vanavond?
volgens mij is dat eenbuitenbadquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:24 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Dit is 8 minuutjes rijden
Is dit iets? :
Freibad Wirfttalmeer informatie
De plaatsbepaling op de kaart is bij benadering.
Landalstrasse 1
54589 Stadtkyll, Germany
06597 2557
I do mindquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
haha uhm ik eet vanavond samen met mn vriend if you don't mind!
Onze zondagen zijn redelijk heilig door drukte door de week.
Het heeft ook een binnenbadje, alleen is dat niet supergroot.. Naja.. ik weet het dan ook niet meer, sorry.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij is dat eenbuitenbad
De watte?quote:
Nee, VVD natuurlijkquote:
Nee, weet ik niet. Wat is er goed/bijzonder aan die partij?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Liberaal democratische partij natuurlijk, je weet wel.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
Geeft, evengoed bedankt voor het zoeken
De voorman is dit jaar ook een persoon met inhoud.. Dus je zou het kunnen doen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:37 schreef Grijsbaard het volgende:
Vind de piratenpartij anders wel spannend klinken..
Ze zijn liberaal.. Waar de vvd dat dus NIET is... (vvd is hypocriet door zichzelf liberaal te noemen)quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, weet ik niet. Wat is er goed/bijzonder aan die partij?
Haha heb echt nog geen idee.. Vanaf vanavond ga ik maar eens weer tv kijken denk ikquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De voorman is dit jaar ook een persoon met inhoud.. Dus je zou het kunnen doen.
Of D66quote:
Die voorman gaat ook meelullen op FOK... Ergens een uurtje oid... Weet niet wanneer maar wel binnenkort.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:51 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha heb echt nog geen idee.. Vanaf vanavond ga ik maar eens weer tv kijken denk ik
Ja, klopt! Dat had ik gelezen!quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die voorman gaat ook meelullen op FOK... Ergens een uurtje oid... Weet niet wanneer maar wel binnenkort.
D66 wordt toch niet groot genoeg om de radicalere ideetjes ten uitvoering te brengen...quote:
ah daar komt mijn nickname dus vandaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
D66 wordt toch niet groot genoeg om de radicalere ideetjes ten uitvoering te brengen...
VVD stemmen dan ben je gewoon gek naar mijn mening, al is het alleen al om die kwal van een rutte: ''doe zelf normaal man! Sjongejonge!''
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ah daar komt mijn nickname dus vandaandoe ik hem wel recht aan
Als je kijkt waar rutte het mee moest doen dan heeft hij het helemaal niet gek gedaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Als rutte weg is neem ik vvd wellicht wel weer serieus.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als je kijkt waar rutte het mee moest doen dan heeft hij het helemaal niet gek gedaan.
daarnaast stem ik op de partij die het meeste overeenkomt met mijn mening en idealen en als ik dan de partijleider niet leuk vind veranderd dat niets aan mijn stemgedrag
Bij mij staan de tegenpolen naast elkaar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:58 schreef Grijsbaard het volgende:
omfg.. Heb net de stemwijzer ingevuld en daar kwam SGP uit. xD
Haha.. bij mij staan de VVD en de Piratenpartij op gedeelde tweede plek.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij mij staan de tegenpolen naast elkaar.
Okee, op die manier. Ik kijk aanstaande weken dat allemaal wel op de tv. Ben erg benieuwd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
Wat ik je aanraad is om te kijken bij de uitleg die de partijen geven bij hun standpunt...
SP en d66 hebben betere ideeen naar mijn mening dan de andere partijen.
SP zou ik overigens nimmer nooit stemmen, maar ik hoop wel op een coalitie d66 SP.
Wanneer is er wat op tv dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:01 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Okee, op die manier. Ik kijk aanstaande weken dat allemaal wel op de tv. Ben erg benieuwd.
Niks mis met Rutte.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
D66 wordt toch niet groot genoeg om de radicalere ideetjes ten uitvoering te brengen...
VVD stemmen dan ben je gewoon gek naar mijn mening, al is het alleen al om die kwal van een rutte: ''doe zelf normaal man! Sjongejonge!''
O immer leuk... 50+ ftw!quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Dat "zendtijd voor politieke partijen".
Ik vind vvd nogmaals niet liberaal... Alles behalve eerlijk gezegd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niks mis met Rutte.
Plus dat ik natuurlijk een walgelijke rechtse liberaal ben, die voor meer marktwerking in de zorg is, vind dat toptarieven voor de rijken onzin zijn, niet hou van veel belastingen en graag een hoop minder door de overheid zie uitvoeren.
Oh, ze mogen zeker wat liberaler, maar we hebben niets in het rechterbovenhoekje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind vvd nogmaals niet liberaal... Alles behalve eerlijk gezegd.
Tevens heeft de piratenpartij een punt dat dat hele patenten gedoe bij leveranciers van pillen zorgt voor hoge prijzen... Maar geen idee of je daar als land uberhaupt iets aan kunt doen.
Lol.... ik zie wel.. Zullen gerust nog wel avonden komen bij pauw en witteman enzo..quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O immer leuk... 50+ ftw!
Zielige opa'tjes die doen alsof ze bestolen worden, geweldig, top vermaak..
Volgens mij hobbelt vvd gewoon gezellig mee met dat soort ongein....quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, ze mogen zeker wat liberaler, maar we hebben niets in het rechterbovenhoekje.
D-je-organen-zijn-van-ons-66 is ook niet liberaal, om nog maar niet te spreken van de forenzentaks.
[ afbeelding ]
Rechterbovenhoekje: Liberaal democratische partij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, ze mogen zeker wat liberaler, maar we hebben niets in het rechterbovenhoekje.
D-je-organen-zijn-van-ons-66 is ook niet liberaal, om nog maar niet te spreken van de forenzentaks.
[ afbeelding ]
Die gaan geen zetels halen, dus bedankt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rechterbovenhoekje: Liberaal democratische partij.
Zoek maar op.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die gaan geen zetels halen, dus bedankt.
Ik ga ook niet op de Libertarische Partij stemmen.
Knetter had het erover dat het gaat om de ideeen en niet om de voorman...quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef Fera het volgende:
LDP klinkt wel interessant, misschien iets over opzoeken. De Piratenpartij lijkt me niet serieus genoeg, lijkt me een stel anarchisten, maar ook daar zou ik wat meer over moeten lezen.
Eigenlijk vind ik politiek niet zo geweldig interessant.
Ik kijk niet echt naar de voorman, maar ook de manier waarop ze zich presenteren. Maar ergens is de voorman wel belangrijk, ik kon me dood ergeren aan Cohen, die stond altijd te stuntelen. Ik had altijd wel te doen met de man, maar volgens mij was hij ontzettend slecht voorbereid.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Knetter had het erover dat het gaat om de ideeen en niet om de voorman...
Maar ehm... De voorman zegt genoeg over de personen in de partij lijkt me, anders zou een persoon niet aangesteld worden als voorman...
De voorman van de piratenpartij is nu wel goed... Slimme vent.... Goed idee voor handen wat er echt anders moet.... Ik zou hem wel een kans geven... Maar het blijft hoe dan ook een tegengas partij, net als partij van de dieren, en daar heb ik eigenlijk iets op tegen... Hoewel het bij de piratenpartij wellicht wel echt nodig is dat ze toch een stemmetje krijgen in het politieke bestel.
Beetje one-issue.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Ook mijn excuus om er niet op te stemmen.
Piratenpartij?
Cohen had altijd tijd nodig om zich te bedenken.....quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kijk niet echt naar de voorman, maar ook de manier waarop ze zich presenteren. Maar ergens is de voorman wel belangrijk, ik kon me dood ergeren aan Cohen, die stond altijd te stuntelen. Ik had altijd wel te doen met de man, maar volgens mij was hij ontzettend slecht voorbereid.
Ik vond ze 2 jaar geleden ook nog klachtwaardig maar die voorman at this moment is wel indrukwekkend... Die wil ik wel in de 2e kamer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Beetje one-issue.
En zelfs dat issue werken ze niet goed uit, want ze hadden een paar duizend e-mail adressen verspreid.
Hij leek me verder wel een aardige, goeie vent, maar hij presenteerde zichzelf heel slecht. Hij had het veel beter kunnen doen, denk ik.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Cohen had altijd tijd nodig om zich te bedenken.....
Ik had hem liever als premier gezien dan rutte, cohen is een stuk volwassener dan die jonge puber...
Maarja de politiek ging hem wel ff wat te snel ja
Het gaat niet om aardig vinden nogmaals...quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoef iemand niet aardig te vinden om te vinden dat ze goeie plannen hebben. Politiek moet het land leiden niet met mij uit eten
Hij werd het milieu ingeslingerd als voorman... Dat is niet niks. De meeste hebben jarenlange ervaring in de 2e kamer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij leek me verder wel een aardige, goeie vent, maar hij presenteerde zichzelf heel slecht. Hij had het veel beter kunnen doen, denk ik.
Zou hem goed doen, denk ik. Beetje losgaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat niet om aardig vinden nogmaals...![]()
Ik zou best een pilletje met premier rutte slikken om los te gaan op dance valley hoor, vind het allemaal prima, maar mijn stem krijgt die niet.
Klopt, maar daar had hij zelf wel mee ingestemd. Als hij gedacht had het niet aan te kunnen, had hij het niet moeten doen. Maar ik snap wel dat je zo'n kans aangrijpt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij werd het milieu ingeslingerd als voorman... Dat is niet niks. De meeste hebben jarenlange ervaring in de 2e kamer.
Hij was op dance valley....quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou hem goed doen, denk ik. Beetje losgaan.Politici zijn ook maar mensen.
Niets voor mij, bak herrie. En doe jij aan pilletjes?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij was op dance valley....Ik ook overigens.
1 jaar geleden.
Neuh, wel eens gedaan though, maar voor de premier wil ik het nog wel een keer doen hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Niets voor mij, bak herrie. En doe jij aan pilletjes?
Tuurlijk. 5 per dag minimaal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Niets voor mij, bak herrie. En doe jij aan pilletjes?
XTC? Ik ben zelf heel anti-drugs. Alleen een jointje zou ik nog wel eens willen proberen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, wel eens gedaan though, maar voor de premier wil ik het nog wel een keer doen hoor.
Plaspilletjes zeker?quote:
maar je geeft aan dat je hem als voormsn niets vindt...Terwijl het gaat om hun ideen en of ze die TOT stand brengen. Rutte heeft dat wel bewezen, tis niet allemaal loze praat Wat bijvoorbeeld marijnesen of hoe heet hij ook alweer van sp dat wel had paar jaar geleden...grote verhalen en als puntje bij paaltje komt niets uitvoeren. Vvd is voor mij daadkracht. Ze snijden in het geld en Ja we gaan achteruit maar dat doen we bij elk kabinet.. het geld moet ergens vandaan komen, en vvd snijdt iig op plekken waar ik achtersta bijvoorbeeld ontwikkelingshulp.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat niet om aardig vinden nogmaals...![]()
Ik zou best een pilletje met premier rutte slikken om los te gaan op dance valley hoor, vind het allemaal prima, maar mijn stem krijgt die niet.
Daar hoor ik verschillende meningen over.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha nee, k slik nooit pilletjes en geloof me, aan blowen is nix aan!
Ja, ik ook.. maar heb het zo'n 10 x geprobeerd en zit nu nog steeds op het effect te wachten..quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar hoor ik verschillende meningen over.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
XTC? Ik ben zelf heel anti-drugs. Alleen een jointje zou ik nog wel eens willen proberen.Voor Rutte zou ik niks willen doen, wat een lullo.
Dat laatste idd, daar mogen ze wel mee stoppen. Nederland komt op alle plekken geld tekort en dan zou je het gaan weggeven aan Afrika.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar je geeft aan dat je hem als voormsn niets vindt...Terwijl het gaat om hun ideen en of ze die TOT stand brengen. Rutte heeft dat wel bewezen, tis niet allemaal loze praat Wat bijvoorbeeld marijnesen of hoe heet hij ook alweer van sp dat wel had paar jaar geleden...grote verhalen en als puntje bij paaltje komt niets uitvoeren. Vvd is voor mij daadkracht. Ze snijden in het geld en Ja we gaan achteruit maar dat doen we bij elk kabinet.. het geld moet ergens vandaan komen, en vvd snijdt iig op plekken waar ik achtersta bijvoorbeeld ontwikkelingshulp.
De meeste drugs maken je lichaam kapot. Ik heb het verder niet nodig, ben hartstikke happy en hyper zonder. Ik zou zelfs zonder alcohol kunnen. Dus ik heb niet echt de behoefte eraan te beginnen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind de hele maatschappij geindonctrineerd als de tifus als het gaat om drugs....
Mensen weten er niks van maar hebben er allemaal een oordeel over...
Ik denk niet dat een partij met zo een voorman tot veel in staat is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar je geeft aan dat je hem als voormsn niets vindt...Terwijl het gaat om hun ideen en of ze die TOT stand brengen. Rutte heeft dat wel bewezen, tis niet allemaal loze praat Wat bijvoorbeeld marijnesen of hoe heet hij ook alweer van sp dat wel had paar jaar geleden...grote verhalen en als puntje bij paaltje komt niets uitvoeren. Vvd is voor mij daadkracht. Ze snijden in het geld en Ja we gaan achteruit maar dat doen we bij elk kabinet.. het geld moet ergens vandaan komen, en vvd snijdt iig op plekken waar ik achtersta bijvoorbeeld ontwikkelingshulp.
Krijg steeds meer sympathie voor balkie...quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:36 schreef Royco1 het volgende:
Ik kijk altijd wat ze voor interesses hebben en dan stem ik.
Balkenende was voor feyenoord en een formule 1 fan, dus vond ik mijn stem wel waard.
Inhoudelijk zijn ze toch allemaal waardeloos
Ist zo?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:37 schreef Fera het volgende:
[..]
De meeste drugs maken je lichaam kapot. Ik heb het verder niet nodig, ben hartstikke happy en hyper zonder. Ik zou zelfs zonder alcohol kunnen. Dus ik heb niet echt de behoefte eraan te beginnen.
Mee eens.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg steeds meer sympathie voor balkie...
Hij was een goede premier vind ik.
Ik wilde eerst kijken welke het lekkerst was, maar ze zijn allemaal lelijk. Dus nu weet ik het nog niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:36 schreef Royco1 het volgende:
Ik kijk altijd wat ze voor interesses hebben en dan stem ik.
Balkenende was voor feyenoord en een formule 1 fan, dus vond ik mijn stem wel waard.
Inhoudelijk zijn ze toch allemaal waardeloos
de linkse partijen roepen vooral dat er geld bij zorg, onderwijs en zielige landjes moet.. als er iemand de kop boven water weet te houden dan vertrouw ik meer op een ondernemerspartij dan een bomen knuffel partij of een jan moraal middenman in een rijtjeshuis. En Nieuwe partijen moeten zich eerst bewijzen aan mequote:Op zondag 26 augustus 2012 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat laatste idd, daar mogen ze wel mee stoppen. Nederland komt op alle plekken geld tekort en dan zou je het gaan weggeven aan Afrika.
Ik vind dat er inderdaad wel mooiere mensen ons land mogen vertegenwoordigen jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde eerst kijken welke het lekkerst was, maar ze zijn allemaal lelijk. Dus nu weet ik het nog niet.
Incidenteel, maar niet iedereen kan incidenteel drugs gebruiken. Ik hoef niet echt per se drugs te ervaren, ik ben niet zo'n YOLO persoon. Als het over ervaringen gaat, dan ga ik liever een wereldreis maken of zo. Of seks hebben op de Mount Everest. Natural high.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ist zo?
Ik denk dat incidenteel gebruik verwaarloosbaar is op een mensenleven.. Ik vind de ervaring uberhaupt ook wat waard. En uiteraard... Als ontsnappingsmiddel is het niet goed, maar dat is bij alles zo... Ook bij alcohol waar we hypocriet mee omgaan omdat er veel geld bij gemoeid is.
afgelopen jaar niet opgelet dus.. miss een idee om de politiek niet alleen tijdens het stemmen te volgenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een partij met zo een voorman tot veel in staat is.
Die moeten allemaal even persoonlijk op gesprek komen bij je?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de linkse partijen roepen vooral dat er geld bij zorg, onderwijs en zielige landjes moet.. als er iemand de kop boven water weet te houden dan vertrouw ik meer op een ondernemerspartij dan een bomen knuffel partij of een jan moraal middenman in een rijtjeshuis. En Nieuwe partijen moeten zich eerst bewijzen aan me
Premier bos?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde eerst kijken welke het lekkerst was, maar ze zijn allemaal lelijk. Dus nu weet ik het nog niet.
Dat vind ik wel een nadeel aan links, hoewel ik verder erg links ben.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de linkse partijen roepen vooral dat er geld bij zorg, onderwijs en zielige landjes moet.. als er iemand de kop boven water weet te houden dan vertrouw ik meer op een ondernemerspartij dan een bomen knuffel partij of een jan moraal middenman in een rijtjeshuis. En Nieuwe partijen moeten zich eerst bewijzen aan me
Nee, niet mijn type.quote:
De rekensom over onderwijs heeft d66 vaak genoeg geopperd... Iedere euro die je in onderwijs investesteerd komt er driedubbel uit..quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kan het mishebben, maar volgens mij heeft de sp het nooit tot de coalitie weten te schoppen, en het is verdomd lastig regeren vanuit de oppositie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dus toen het puntje bij paaltje kwam, voerde hij niets uitquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan het mishebben, maar volgens mij heeft de sp het nooit tot de coalitie weten te schoppen, en het is verdomd lastig regeren vanuit de oppositie.
Nou vertel... Laat wat horen..quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
afgelopen jaar niet opgelet dus.. miss een idee om de politiek niet alleen tijdens het stemmen te volgen
En de zorg. Ik hoor via mijn moeder (verpleegkundige) zoveel verhalen over het tekort aan personeel en bezuinigingen, dat baart me wel zorgen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De rekensom over onderwijs heeft d66 vaak genoeg geopperd... Iedere euro die je in onderwijs investesteerd komt er driedubbel uit..
Wat doen we, op onderwijs bezuinigen...
Omdat hij niet kon.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus toen het puntje bij paaltje kwam, voerde hij niets uit.
en we komen mensen tekort op de vlakken van praktijk.. de stratenmakers,bouwvakkers etc... Nee laat Iedereen doorleren voor vakken waar geen tekort is waardoor ze werkloos na de studie zijn dus geld van de overheid vragen en de tekorten in werkgebied vullen met polen. Klinkt goed !quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De rekensom over onderwijs heeft d66 vaak genoeg geopperd... Iedere euro die je in onderwijs investesteerd komt er driedubbel uit..
Wat doen we, op onderwijs bezuinigen...
Is dat een pik?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:13 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, een vetrol.quote:
Ik zie geen piemel.quote:
Deegsnoeperquote:
Wat is spekkoek? Klinkt heel lekker.quote:
schuld van nederland is kleiner geld naar ontwikkelingslanden is minder, asielzoekersbeleidt onder de loep. Vvd is bezig geweest met het voor starters makkelijker te maken...quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou vertel... Laat wat horen..
We rijden 130.... Het kabinet is gevallen... We hebben een langstudeerboete...
Dat soort dingen schieten mij te binnen...
Hypotheekrente aftrek blijven we vanaf.... Zorg is nog steeds verpaupert en willen we duurder hebben... Ok verder?
Eerlijk gezegd halen we technici uit het buitenland...quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en we komen mensen tekort op de vlakken van praktijk.. de stratenmakers,bouwvakkers etc... Nee laat Iedereen doorleren voor vakken waar geen tekort is waardoor ze werkloos na de studie zijn dus geld van de overheid vragen en de tekorten in werkgebied vullen met polen. Klinkt goed !
Geloof ik niet in... Overheid heeft sowieso meer uitgegeven dan het binnen kreeg afgelopen jaren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schuld van nederland is kleiner geld naar ontwikkelingslanden is minder, asielzoekersbeleidt onder de loep. Vvd is bezig geweest met het voor starters makkelijker te maken...
Looks yummy. Ben jij ook een indo?quote:
de mbo opleidingen voor zorg zijn ook niet meer zo vol.. praktijkgerichte opleidingen zijn niet zo in trek, studenten leren door TOT hun 28e waarna er geen werk voor ze isquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:44 schreef Fera het volgende:
[..]
En de zorg. Ik hoor via mijn moeder (verpleegkundige) zoveel verhalen over het tekort aan personeel en bezuinigingen, dat baart me wel zorgen.
Is ook zo, maar ik denk dat het imago er ook wel mee te maken heeft. Hard werken, weinig verdienen. Veel studenten zijn ook wel op geld gefocust met het kiezen van een beroep.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de mbo opleidingen voor zorg zijn ook niet meer zo vol.. praktijkgerichte opleidingen zijn niet zo in trek, studenten leren door TOT hun 28e waarna er geen werk voor ze is
We hebben ook de indruk niks te kunnen zonder diploma.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de mbo opleidingen voor zorg zijn ook niet meer zo vol.. praktijkgerichte opleidingen zijn niet zo in trek, studenten leren door TOT hun 28e waarna er geen werk voor ze is
Lol neequote:
Dat is geen dagje vrijquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lol nee
Ja is erg lekker.. Maar neem maar de dag vrij als je er maken wilt .. Ik ben al een uur bezig
Nee dat hebben vooral de werkgeversquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We hebben ook de indruk niks te kunnen zonder diploma.
Misschien ga ik het wel proberen, voor mijn verjaardag of zo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lol nee
Ja is erg lekker.. Maar neem maar de dag vrij als je er maken wilt .. Ik ben al een uur bezig
Ik ben nog lang niet klaar hoorquote:
Jeetje, dan mag je wel een flinke koek maken.quote:
Zeker doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien ga ik het wel proberen, voor mijn verjaardag of zo.
Holy hell, dus een klein stukje per persoon.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeker doenmijn vriendin smeekt me altijd om het te maken, maar het is kei ongezond.. Er gaat namelijk al 375 gram roomboter in
Voor een bakblik van 25cm doorsnede
Je maakt geen punt maar een rondje van 25 cm doorsnedequote:Op zondag 26 augustus 2012 15:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jeetje, dan mag je wel een flinke koek maken.
Zonde als het zoveel tijd kost voor een klein puntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |