jep das waar. ach hoort er bij, en gelukkig is het niet vaakquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:30 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, dat krijg je als je familie bent Erwin
quote:
dank je wel, zullen we nodig hebbenquote:
jij ook al?quote:
Ik verwacht een hok vol kirrende wijven. Da's beangstigend.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Erwin is er, word vast wel gezellig.
wat is er in de hout vandaag?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik hoop dat het droog blijft vandaag, voor diegene die naar de hout gaan
Ierse middag dacht ik.quote:
dat word inderdaad engquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik verwacht een hok vol kirrende wijven. Da's beangstigend.
quote:
Klassieker.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:54 schreef DJMO het volgende:
en nee, ik maak geen grapje![]()
m'n vriend is vanmorgen weggegaan, heeft (om te voorkomen dat m'n oudste zou ontsnappen) de deur op slot gedraaid, maar we wisten geen van beiden dat de sleutel niet een de binnenkant op de deur past.
als iemand m'n sleutel zou willen opvangen, en op die manier m'n buitendeur open zou willen maken, zou ik heel erg blij zijn, aangezien m'n vriend pas tegen half zeven vanavond terug is. Hij kan nl ook niet eerder weg van z'n werk
bijna!quote:
quote:
quote:
Ja!quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]![]()
weet je al wat we gaan eten vanavond?
wat gaan we eten?quote:
hai haiquote:
nice.quote:
met chilisaus?quote:
kan ookquote:
zo erg?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:00 schreef DJMO het volgende:
hier waren het rode bieten .. nu eerst de kinderen weer toonbaar krijgen
Kinderen en bieten, wat denk je.quote:
sowieso bietenquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kinderen en bieten, wat denk je.
quote:
dat dusquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kinderen en bieten, wat denk je.
is moeders dan ook geduldig?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
dat dus![]()
maar de douche is geduldig , ze zijn weer schoon en toonbaar
ik kan vaak ongeduldig zijn, maar in zo'n geval douche ik met de kinderen mee, jammer dat het dan een waterballet wodt, dat neem ik maar voor lief, lol hebben we dan wel iigquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
is moeders dan ook geduldig?
lol is goedquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan vaak ongeduldig zijn, maar in zo'n geval douche ik met de kinderen mee, jammer dat het dan een waterballet wodt, dat neem ik maar voor lief, lol hebben we dan wel iig
Wat doe jij in het Alkmaar topicquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:00 schreef DJMO het volgende:
hier waren het rode bieten .. nu eerst de kinderen weer toonbaar krijgen
lol, ik woon hier?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat doe jij in het Alkmaar topic![]()
alleen een echtscheidingquote:Op woensdag 5 september 2012 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lol say whut
Waar?
Wtf did I miss?
wie nog meer danquote:
Ahja scheiden is hipquote:Op woensdag 5 september 2012 19:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
alleen een echtscheidingwoon met de kinderen om de hoek bij winkelcentrum de hoef.
Ik weet precies waar.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lol say whut
Waar?
Wtf did I miss?
jij niet alleenquote:
goed dat je 't zegt, 'k heb nog een tandarts nodig voor de kids. en ja, het k*t met peren voor de kinderen, maar wel beter. ben hier een stuk gelukkuger dan ik ooit was in zuid-holland.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahja scheiden is hip![]()
Nee nou das klote natuurlijk en sip voor de kinderen.
Ik was vandaag nog in Alkmaar... Gezellig bij de tandarts
ahwwwquote:
Bizaaaaarrrrquote:Op woensdag 5 september 2012 19:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
goed dat je 't zegt, 'k heb nog een tandarts nodig voor de kids. en ja, het k*t met peren voor de kinderen, maar wel beter. ben hier een stuk gelukkuger dan ik ooit was in zuid-holland.
Mijn bakkes is nog lamquote:Op woensdag 5 september 2012 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Tandartsen.Gelukkig hoef ik een tijdje niet meer heen.
Veel verbouwd? Voor mij ook zoiets, krijg vanzelf wel een kaartje.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn bakkes is nog lam
Januari weer
wie de schoen past trekke hem aanquote:Op woensdag 5 september 2012 19:08 schreef mouthman het volgende:
[..]
Je struikelt hier over de fok crew..... stinkvolk.....
Neequote:Op woensdag 5 september 2012 19:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Veel verbouwd? Voor mij ook zoiets, krijg vanzelf wel een kaartje.
Ach, als het uiteindelijk maar weer gefikst is toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Needubbele verdoving
Minigaatje maar wel voor 4 kiezen verdoving
Normaal grote bek en ik zou nog liever bevallen .... Schijthekel aan boren en al die meuk
Dan kruip ik het liefst in een hoekje en
Of een wortelkanaalbehandelingquote:Op woensdag 5 september 2012 19:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, als het uiteindelijk maar weer gefikst is toch?
En liever een minigaatje dan kraters.
Wortelkanaalbehandelingen, blech.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of een wortelkanaalbehandeling
Tuurlk ist weer gefixed, alleen duurt lang joh die verdoving
Nee koffievlekken.zijn vervelend, dan maar safe met een rietje....quote:Op woensdag 5 september 2012 19:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bakje eronder en lekker ongegeneerd zitten kwijlen
bijna buurvrouwquote:Op woensdag 5 september 2012 19:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
alleen een echtscheidingwoon met de kinderen om de hoek bij winkelcentrum de hoef.
nooit geprobeerd koffie met een rietje.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee koffievlekken.zijn vervelend, dan maar safe met een rietje....
Jij drinkt geen koffie?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:40 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
nooit geprobeerd koffie met een rietje.
jawelquote:
koffiequote:
Als je nou ff een kwartiertje wacht, dan is ie nog vers als ik komquote:Op woensdag 5 september 2012 19:46 schreef DJMO het volgende:
koffie![]()
strak plan. Ik ga even een pot zetten
toe leet. hij wandelt het filter al door.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als je nou ff een kwartiertje wacht, dan is ie nog vers als ik kom
Oké, dan neem ik wel een flessie wijn meequote:Op woensdag 5 september 2012 19:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
toe leet. hij wandelt het filter al door.![]()
ik zet wel verse voor je als je er bent
quote:
geen last van gehad, alleen toen ik naar de kapper moestquote:Op woensdag 5 september 2012 20:03 schreef Linda94 het volgende:
Ben blij dat die klapkutkermis afgelopen is..
natuurlijk! met jou ook? hoe gaat het eigenlijk met de verkoop?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]lynda alles wel?
[..]
geen last van gehad, alleen toen ik naar de kapper moest
het staat nog steedsquote:Op woensdag 5 september 2012 20:09 schreef lynda het volgende:
[..]
natuurlijk! met jou ook? hoe gaat het eigenlijk met de verkoop?
doe je weinig aan...quote:
kom maar kijkenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:29 schreef lynda het volgende:
in deze tijd helemaal.
En ik de gek wil eigenlijk volgend jaar ergens ook gaan kijken voor een ander huis![]()
aardig wat iddquote:Op woensdag 5 september 2012 20:40 schreef douche-eendje het volgende:
Er staat ook wel erg veel in die flats te koop toch erwin? Iig voor zover ik zie als ik erlangs fiets.
op fundaquote:Op woensdag 5 september 2012 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat helpt ook niet he?
En ik neem aan dat je huis op funda/MP/speurders/fok ook staat?
Spammen op twitterquote:Op woensdag 5 september 2012 20:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
op funda
http://www.funda.nl/koop/(...)5-honthorstlaan-256/
retweet, mensen in je timeline delen je bericht, waardoor hopelijk nog meer mensen het bericht delen etceteraaaaaaaaaaquote:
ik nietquote:
ach... hebben jullie wat te doenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mannen
je moet ook alles uitleggen he?
doodvermoeiend weet jequote:Op woensdag 5 september 2012 21:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ach... hebben jullie wat te doen
geloof ik graag,quote:
ook dat snap ikquote:Op woensdag 5 september 2012 21:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
geloof ik graag,![]()
ik vind mezelf ook wel eens vermoeiend
vind je ook lief hoorquote:
dat weet je inmiddels toch wel?quote:
stiekem wel maar je weet ook hoe vrouwen zijnquote:Op woensdag 5 september 2012 21:12 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat weet je inmiddels toch wel?
ach... doe je weinig aanquote:Op woensdag 5 september 2012 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stiekem wel maar je weet ook hoe vrouwen zijn
bevestiging bevestiging bevestiging
Zo kom je nooit van je huis afquote:Op woensdag 5 september 2012 21:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ach... hebben jullie wat te doen
quote:
Tuurlijk welquote:Op donderdag 6 september 2012 19:08 schreef lynda het volgende:
ze ziet het verschil niet tussen lynda en linda
Luiwammes!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:36 schreef lynda het volgende:
Ik heb zin in cake maar ik heb geen zin om naar de AH te fietsen om eieren te halen..
Mooi. Komen we straks cake bij je eten.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:53 schreef lynda het volgende:
whaha zou wel lachen zijn. Maar ik heb mijn schoenen al aan dus ik kom er wel
naast me wordt gevraagd wat dat voor bak met verf isquote:Op donderdag 6 september 2012 20:41 schreef lynda het volgende:
![]()
Iedereen nu trek in cake
Zo cake staat in de oven
Dacht dat je het tegen mij had schat.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoiken ik jou?
Huuu 2 linda's
Verwarrend!
Erwin
Da's eigenlijk best een strak planquote:Op donderdag 6 september 2012 21:25 schreef lynda het volgende:
nou dan weet je wat jou te doen staat dit weekend hehe. De persoon naast je laten zien hoe je cake maakt ipv kant en klaar koopt uit de winkel
ben bang dat ik dit weekend wat anders te doen hebquote:Op donderdag 6 september 2012 21:25 schreef lynda het volgende:
nou dan weet je wat jou te doen staat dit weekend hehe. De persoon naast je laten zien hoe je cake maakt ipv kant en klaar koopt uit de winkel
Prima, terwijl jij daar dan mee bezig bent ga ik wel cake bakkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
ben bang dat ik dit weekend wat anders te doen hebonder andere gordijnen ophangen in de kinderkamer
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Prima, terwijl jij daar dan mee bezig bent ga ik wel cake bakken
Ik ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
dat wordt cake bakken en gordijnen ophangen dacht ik zo
dat wel!en het is voor een goed doel las ik, de kinderkamer moet ook af natuurlijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voorMaar wel gezellig, samen knutselen.
vanavond komt er in ieder geval ook een mooi speelkleed te liggen van de ikea, die ga ik vanavond ophalen als ik de kinderen bij papa heb gebracht. ze herkennen hun kamer niet meer terug denk ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat wel!en het is voor een goed doel las ik, de kinderkamer moet ook af natuurlijk
dat is altijd leuk, als de kinderen er niet zijn, lekker klussen in de kinderkamer en als ze terugkomen dat ze verrast zijn als het anders isquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
vanavond komt er in ieder geval ook een mooi speelkleed te liggen van de ikea, die ga ik vanavond ophalen als ik de kinderen bij papa heb gebracht. ze herkennen hun kamer niet meer terug denk ik
Oh, da's minder. Mja, rustig aan doen, dan breekt het lijntje nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:21 schreef lynda het volgende:
* lynda is snel moe..
Veel slaap nodig. Nu een kut week helaas![]()
die hard!!!quote:
wat was je van plan om 5 uur in de trein te zitten?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:39 schreef DJMO het volgende:
bweuh, ik mag dadelijk een uurtje of vijf in de trein zitten .. heen en terug.
ben wel blij dat m'n ex er in toegestemd heeft de kinderen op centraal station op te halen, dat scheelt me zeker een uur extra reizen
correctie: 5uur openbaar vervoer .. ruim 2 uur reizen met de kids heen naar rotterdam (is ca 1:40 in de trein), kids droppen, terugweg spullen oppikken op rotterdam centraal, en op den haag laan van nog wat uitstappen om een avondjurk af te geven bij een FOK!ster die morgen naar een bruiloft ofzo moet. en dan mag ik nog door naar alkmaar. mag blij zijn als ik om negen uur terug ben.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:40 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
wat was je van plan om 5 uur in de trein te zitten?
succes!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
correctie: 5uur openbaar vervoer .. ruim 2 uur reizen met de kids heen naar rotterdam (is ca 1:40 in de trein), kids droppen, terugweg spullen oppikken op rotterdam centraal, en op den haag laan van nog wat uitstappen om een avondjurk af te geven bij een FOK!ster die morgen naar een bruiloft ofzo moet. en dan mag ik nog door naar alkmaar. mag blij zijn als ik om negen uur terug ben.
nou ja, ik heb het er (graag) Voor over. ik heb tenslotte bewust gekozen om in alkmaar te gaan wonen; dus dat ik dan de dupe ben van het vele reizen neem ik voor lief.quote:
ik ken het, ik ben geboren en getogen in alphen a/d rijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
nou ja, ik heb het er (graag) Voor over. ik heb tenslotte bewust gekozen om in alkmaar te gaan wonen; dus dat ik dan de dupe ben van het vele reizen neem ik voor lief.
Toen ik voor het eerst in Alkmaar was, voelde ik me direct 'thuis'. Ook al ben ik rotterdamse van geboorte, ik zou daar niet meer kunnen aarden. Geef mijAlkmaar
maar
precies gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Nah gewoon doen. Stoppen is voor watjes
quote:
dank je, ik liet me even gaanquote:
allemaal gelukt?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:05 schreef DJMO het volgende:
het volgende station is: Alkmaar .
eindelijk thuis. of nou ja , bijna dan.
* DJMO is moe
doe je goedquote:Op zondag 9 september 2012 11:46 schreef lynda het volgende:
hier niet.. we gaan wel zo het water op en bbq vanavond
was dah? en nee, ik zit zo weer on de trein naar de eeuwige jachtvelden bouwput die rotterdam heet.quote:
de hout is een cultuurpark, hier worden festivals en andere evenementen gehouden. vanmiddag is er een festival. succes in de treinquote:Op zondag 9 september 2012 12:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
was dah? en nee, ik zit zo weer on de trein naar de eeuwige jachtvelden bouwput die rotterdam heet.
rotterdam in het algemeenquote:Op zondag 9 september 2012 15:51 schreef DJMO het volgende:
rotterdam centraal en de ns
![]()
wat een ongelofelijke ongeorganoseerde pest bende daar zeg .
Ik ging ook niet. Bootje varen in eilandspolder en uit eten in de Rijp met mn vrijwilligerswerkquote:
drank of zon? of een combinatie?quote:Op maandag 10 september 2012 19:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ging ook niet. Bootje varen in eilandspolder en uit eten in de Rijp met mn vrijwilligerswerkEn mn gezicht is flink rood geworden door gisteren, whehehe
Zonquote:Op maandag 10 september 2012 19:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
drank of zon? of een combinatie?
geen zonnebank in de winter?quote:Op maandag 10 september 2012 19:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zonzeker 2 uur lang in de zon op het water met mijn witte huid
Nou ja, nog even en ik heb een zomers kleurtje voor de winter begint
zonvakantie in de herfstquote:Op maandag 10 september 2012 19:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
geen zonnebank in de winter?
dat kan ookquote:
Heb je ze al geproefdquote:Op zondag 16 september 2012 16:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
nom nom nom nom. chocolate chip cookies van Lovely zijn lekker
niet compleet? wat mis je dan?quote:Op zondag 16 september 2012 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je ze al geproefd
En uhmhet bureau is niet compleet
zijn ze al op?quote:Op zondag 16 september 2012 17:03 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
niet compleet? wat mis je dan?
ze zijn al op
Hoe kan je dat over het hoofd zienquote:Op zondag 16 september 2012 17:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik ga even kijken voor het bureaublad
ik had zelf 1 koekje gehad en de dames hadden de rest.
je mag ze komen slaanquote:Op zondag 16 september 2012 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit jij nou mijn koekjes op te kanen
mij ook voor het missen van het bureaubladquote:
Jazeker.quote:Op zondag 16 september 2012 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit jij nou mijn koekjes op te kanen
buk maarquote:Op zondag 16 september 2012 17:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
mij ook voor het missen van het bureaublad
waarschijnlijk wel. ga even kijken!quote:Op zondag 16 september 2012 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
buk maar
Maar ligt ie nog in je berging?
quote:Op zondag 16 september 2012 17:08 schreef Dunkie het volgende:
Ze waren lekker en sla Erwin maar die vergeet een stuk bureau hahahaha sukkel
Ik geef je wel een kussentje voor je knietjes ..quote:Op zondag 16 september 2012 17:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel. ga even kijken!
mag ik ook opgehangen worden? ik heb slechte knieen om te gaan bukken daar mee
kussentje is ook goed hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
hoe kan je een bureaublad van 1.50m nou missen
![]()
Ach hij was ook al vergeten om het adres te geven..
[..]
Ik geef je wel een kussentje voor je knietjes ..
Okequote:Op zondag 16 september 2012 18:33 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
kussentje is ook goed hoor.
die heb ik zelf ook nog wel trouwens![]()
quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 20:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]![]()
ondanks het niet compleet is, vond hij het bureau wel ok?
dat kan ook.quote:Op zondag 16 september 2012 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]hij had het model al gezien dus
alleen zaterdag ben ik de hele dag thuis, anders zondag ochtendquote:Op zondag 16 september 2012 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar het is goedgekeurd hoor![]()
Hoe zit je volgend weekend?
Ik overleg wel even met J.quote:Op zondag 16 september 2012 20:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
alleen zaterdag ben ik de hele dag thuis, anders zondag ochtend
okquote:
Mooi toch? Betaal jij vanaf nu ook maar 50% van je premie.quote:Op maandag 17 september 2012 16:25 schreef Ener-G het volgende:
Jep, verzekeraars zijn @#$%@#$@#$%.. krijgen maar 50% van de dagwaarde uitgekeerd.
was het geen onweer? het heeft vanmorgen ook nog gehagehld hier (was blij dat ik toen nog in m'n warme bedje lag!)quote:Op woensdag 19 september 2012 04:20 schreef Ener-G het volgende:
wow, wat was dat net voor geluid? dacht eerst aan een goederentrein of een vliegtuig/helikopter ofzo maar het geluid kwam weer terug en leek wel een vliegende schotel
als ik ze heb dan bewaar ik ze. voor wanneer moet je ze hebben?quote:Op donderdag 20 september 2012 07:42 schreef DJMO het volgende:
ik heb niks gemerkt![]()
en ik heb een vraagje voor de lui die er (dicht) in m'n buurt wonenik moet lege wc-rolletjes hebben .. tenminste een stuk of veertig. Jan die zit maar heel kort op de peuterspeelzaal, maar toch wil ik hem niet zonder afscheid naar de basisschool laten gaan.
[ afbeelding ]
Ik wil dit nijntje (ingekleurd door Jan) op de wc-rolletjes plakken met een zakje snoepjes (rozijntjes, spekkies, whatever) en een potloodje oid + een kort briefje uit laten delen. Zo'n soortgelijk iets voor op de eerste dag op de basisschool (want verjaardag vieren). Alleen ik ga in die drie maanden nķķit zoveel wc rolletjes kunnen sparen.
Dusss... wie kan me helpen?
eind november, dan heb ik nog drie weken om ze te maken!quote:Op donderdag 20 september 2012 09:50 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
als ik ze heb dan bewaar ik ze. voor wanneer moet je ze hebben?
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:58 schreef DJMO het volgende:
weet niet wat gepaster is ... de_! of de
Dequote:Op donderdag 20 september 2012 11:58 schreef DJMO het volgende:
weet niet wat gepaster is ... de_! of de
ben ik effe blij dat je vanavond thuisblijftquote:Op donderdag 20 september 2012 13:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
Denatuurlijk, want ik doe het speciaal voor jou
![]()
* Papabear gooit nog wat extra knoflooksaus op zn broodje doner
Dat moet je zeggen als we.... (je weet zelf hoe de zin eindigt, want het zijn je eigen woorden)quote:Op donderdag 20 september 2012 14:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
ben ik effe blij dat je vanavond thuisblijft
je weet maar nooit he? maar hoe was je broodje doner?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
No worries, dat heeft alles behalve met ruzie te maken
dan is die zin niet van toepassingquote:Op donderdag 20 september 2012 14:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat moet je zeggen als we.... (je weet zelf hoe de zin eindigt, want het zijn je eigen woorden)
Heerlijk! Morgen Chineesquote:Op donderdag 20 september 2012 15:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
je weet maar nooit he? maar hoe was je broodje doner?
fijn dat ik weet wat we etenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Heerlijk! Morgen Chinees![]()
We zullen die 42 wc-rollen halen
Is goed, ik hoor het wel.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja erwin... Dat bureablad laat ik ff vanavond weten oke
Moet eerst ff opmeten. Ik kan nl niet rijden
d'r zit één voordeel aan ruzie makenquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
d'r zit één voordeel aan ruzie maken![]()
aahhhh *koetjie koetsjie koe* ..quote:
Hoeft niet hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 18:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
aahhhh *koetjie koetsjie koe* ..
moet ik nog over de bloemetjes en de bijtjes vertellen ook?
fixedquote:Op donderdag 20 september 2012 18:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor! ik had het antwoord alleen niet *meer* verwacht
Handige link, voor de toekomstquote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
fixedik zat mobiel, was de laat op met de kids
![]()
maar als je ja had gezegd had ik je verteld dat er hele leuke kinderkamerspulletjes vandaan komenklik
Via de computer inkleuren en printen? Scheelt een hoop tijdquote:Op donderdag 20 september 2012 18:34 schreef DJMO het volgende:
trouwens.. wat denken julliemoet ik die nijntjes voor die traktaie zelf maar inkleuren? .. het kleuren van Jan is eigenlijk alleen maar gekras te noemen, en ik wil eigenlijk wél dat het er een beetje fraai uitziet
kleureninkt is opquote:Op donderdag 20 september 2012 18:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Via de computer inkleuren en printen? Scheelt een hoop tijd
Ik maak nooit ruziequote:Op donderdag 20 september 2012 18:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
d'r zit één voordeel aan ruzie maken![]()
believe me, it's worth it .. every secondquote:
Hulptroepen inschakelen?quote:
noh, er zijn ook avonden dat ik alleen zit, en dan dus prima twee of drie van die dingen in kan kleuren. Zo kan ik ze ook makkelijk allemaal een ander kleurtje geven en de namen van de kinderen op de voorkant schrijven (van de psz althans, denk niet dat de basisschool me een namenlijst met de kids van zijn klas zal verstrekken).quote:
echte mannen drinken koffie !quote:Op donderdag 20 september 2012 18:43 schreef ErwinDikkie het volgende:
Tijd voor een kopje thee, alleen jammer dat je koekjes op zijn LL
En je hoeft het ook niet morgen af te hebben toch? Dat scheelt ook weerquote:Op donderdag 20 september 2012 18:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
noh, er zijn ook avonden dat ik alleen zit, en dan dus prima twee of drie van die dingen in kan kleuren. Zo kan ik ze ook makkelijk allemaal een ander kleurtje geven en de namen van de kinderen op de voorkant schrijven (van de psz althans, denk niet dat de basisschool me een namenlijst met de kids van zijn klas zal verstrekken).
Ik ga echt niet express ruzie makenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
believe me, it's worth it .. every second
Normaal doe ik dat ook, maar ik drink 's avonds geen koffie meer, dan slaap ik niet meer. Dat is iets van de laatste tijd.quote:
al es cafeīne vrije koffie geprobeerd? (quote:Op donderdag 20 september 2012 18:44 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat ook, maar ik drink 's avonds geen koffie meer, dan slaap ik niet meer. Dat is iets van de laatste tijd.
Ik geef mijn vrouw en schoonzus de schuldquote:Op donderdag 20 september 2012 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga echt niet express ruzie maken
@erwin jammer joh niet mijn schuld
iddquote:Op donderdag 20 september 2012 18:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
al es cafeīne vrije koffie geprobeerd? ()
ik heb het ook niet over elkaar de tent uitvechten hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga echt niet express ruzie maken
@erwin jammer joh niet mijn schuld
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ik geef mijn vrouw en schoonzus de schuld
[..]
idd![]()
Foeiquote:
ah joh, bak een cake voor die jongenquote:
Ik heb vorige week nog cake gebakken.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
ah joh, bak een cake voor die jongen![]()
Dat doet draakje niet voor haar zwagerquote:Op donderdag 20 september 2012 18:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
ah joh, bak een cake voor die jongen![]()
en die deel je dan niet eens met ons?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog cake gebakken.
wat een draak danquote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dat doet draakje niet voor haar zwager
Echt he? Maar verders is ze wel lief hoor! Ze helpt me met mijn cursus Zakelijk Nederlandsquote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
en die deel je dan niet eens met ons?
[..]
wat een draak danvoor jou dan he
.. ik ben nog steeds niet vergeten dat ze me gered heeft uit m'n gevangenis
![]()
![]()
Cake was omdat m'n moeder jarig was (en Erwin heeft daar heul wel van gehadquote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
en die deel je dan niet eens met ons?
[..]
wat een draak danvoor jou dan he
.. ik ben nog steeds niet vergeten dat ze me gered heeft uit m'n gevangenis
![]()
![]()
Oh jaquote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Cake was omdat m'n moeder jarig was (en Erwin heeft daar heul wel van gehad)
De toon vooral. En een aantal conventies die bij niet-zakelijk niet zo belangrijk zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef DJMO het volgende:
nu vraag ik me overigens wel af wat het verschil is tussen zakelijk en normal nederlands ...
Vrij weinig, bij deze cursus leer je hoe zakelijk best een brief kan schrijven. Ik krijg wel een hoop grammatica en zo. Dat zuigt echt hard.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef DJMO het volgende:
nu vraag ik me overigens wel af wat het verschil is tussen zakelijk en normal nederlands ...
Het is nodig.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Vrij weinig, bij deze cursus leer je hoe zakelijk best een brief kan schrijven. Ik krijg wel een hoop grammatica en zo. Dat zuigt echt hard.
Ik doe mijn best om nu goed te schrijven. Inclusief hoofdlettersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |