abonnement Unibet Coolblue
pi_116854067
quote:
2s.gif Op zondag 16 september 2012 17:07 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

buk maar ~O>
Maar ligt ie nog in je berging? :@
waarschijnlijk wel. ga even kijken!
mag ik ook opgehangen worden? ik heb slechte knieen om te gaan bukken daar mee
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_116854121
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 17:08 schreef Dunkie het volgende:
Ze waren lekker en sla Erwin maar die vergeet een stuk bureau hahahaha sukkel :')
:D _O- hoe kan je een bureaublad van 1.50m nou missen :')
Ach hij was ook al vergeten om het adres te geven..
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 17:08 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

waarschijnlijk wel. ga even kijken!
mag ik ook opgehangen worden? ik heb slechte knieen om te gaan bukken daar mee
Ik geef je wel een kussentje voor je knietjes ..
pi_116857213
quote:
2s.gif Op zondag 16 september 2012 17:10 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

:D _O- hoe kan je een bureaublad van 1.50m nou missen :')
Ach hij was ook al vergeten om het adres te geven..

[..]

Ik geef je wel een kussentje voor je knietjes ..
kussentje is ook goed hoor.
die heb ik zelf ook nog wel trouwens :9
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_116864297
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:33 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

kussentje is ook goed hoor.
die heb ik zelf ook nog wel trouwens :9
Oke
o|O
pi_116864398
quote:
2s.gif Op zondag 16 september 2012 20:45 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Oke
o|O
:+

ondanks het niet compleet is, vond hij het bureau wel ok?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_116864509
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:46 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

:+

ondanks het niet compleet is, vond hij het bureau wel ok?
:Y hij had het model al gezien dus
pi_116864539
quote:
2s.gif Op zondag 16 september 2012 20:47 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

:Y hij had het model al gezien dus
dat kan ook. :D
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_116864807
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:48 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

dat kan ook. :D
Maar het is goedgekeurd hoor ^O^
Hoe zit je volgend weekend?
pi_116864862
quote:
2s.gif Op zondag 16 september 2012 20:51 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Maar het is goedgekeurd hoor ^O^
Hoe zit je volgend weekend?
alleen zaterdag ben ik de hele dag thuis, anders zondag ochtend
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_116865378
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:51 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

alleen zaterdag ben ik de hele dag thuis, anders zondag ochtend
Ik overleg wel even met J.
pi_116865408
quote:
2s.gif Op zondag 16 september 2012 20:58 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik overleg wel even met J.
ok
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_116894579
Jep, verzekeraars zijn @#$%@#$@#$%.. krijgen maar 50% van de dagwaarde uitgekeerd. :r
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  maandag 17 september 2012 @ 16:46:35 #238
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_116895355
quote:
8s.gif Op maandag 17 september 2012 16:25 schreef Ener-G het volgende:
Jep, verzekeraars zijn @#$%@#$@#$%.. krijgen maar 50% van de dagwaarde uitgekeerd. :r
Mooi toch? Betaal jij vanaf nu ook maar 50% van je premie.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_116895626
Wat dacht je van helemaal geen premie meer :) Aangezien de auto afgevoerd wordt, en we de komende tijd auto-loos zijn. Maar had er graag nog wat meer centen voor terug willen zien, zeker gezien het feit dat vrouwlief er compleet niks aan kon doen.

Als het definitief op papier staat maar even de rechtsbijstand door de telefoon heen trekken :r
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_116967721
wow, wat was dat net voor geluid? dacht eerst aan een goederentrein of een vliegtuig/helikopter ofzo maar het geluid kwam weer terug en leek wel een vliegende schotel :+
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 19 september 2012 @ 19:02:09 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_116992709
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 04:20 schreef Ener-G het volgende:
wow, wat was dat net voor geluid? dacht eerst aan een goederentrein of een vliegtuig/helikopter ofzo maar het geluid kwam weer terug en leek wel een vliegende schotel :+
was het geen onweer? het heeft vanmorgen ook nog gehagehld hier (was blij dat ik toen nog in m'n warme bedje lag!)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_116995937
Nee dit was echt iets mechanisch. Zal de offshore helikopter wel zijn geweest, maar dan miste ik het klapperen van de rotor. En werd niet wakker door het geluid maar door luchtdruktrillingen, zal wel infrageluid zijn geweest ofzo, heel vaag. 20 minuten later kwam het nog een keer voorbij.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 20 september 2012 @ 07:42:44 #243
147316 crew  DJMO
#trut
pi_117012858
ik heb niks gemerkt :N

en ik heb een vraagje voor de lui die er (dicht) in m'n buurt wonen :P ik moet lege wc-rolletjes hebben .. tenminste een stuk of veertig. Jan die zit maar heel kort op de peuterspeelzaal, maar toch wil ik hem niet zonder afscheid naar de basisschool laten gaan.

Ik wil dit nijntje (ingekleurd door Jan) op de wc-rolletjes plakken met een zakje snoepjes (rozijntjes, spekkies, whatever) en een potloodje oid + een kort briefje uit laten delen. Zo'n soortgelijk iets voor op de eerste dag op de basisschool (want verjaardag vieren). Alleen ik ga in die drie maanden nóóit zoveel wc rolletjes kunnen sparen.

Dusss... wie kan me helpen? :D
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_117014735
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 07:42 schreef DJMO het volgende:
ik heb niks gemerkt :N

en ik heb een vraagje voor de lui die er (dicht) in m'n buurt wonen :P ik moet lege wc-rolletjes hebben .. tenminste een stuk of veertig. Jan die zit maar heel kort op de peuterspeelzaal, maar toch wil ik hem niet zonder afscheid naar de basisschool laten gaan.
[ afbeelding ]
Ik wil dit nijntje (ingekleurd door Jan) op de wc-rolletjes plakken met een zakje snoepjes (rozijntjes, spekkies, whatever) en een potloodje oid + een kort briefje uit laten delen. Zo'n soortgelijk iets voor op de eerste dag op de basisschool (want verjaardag vieren). Alleen ik ga in die drie maanden nóóit zoveel wc rolletjes kunnen sparen.

Dusss... wie kan me helpen? :D
als ik ze heb dan bewaar ik ze. voor wanneer moet je ze hebben?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 20 september 2012 @ 09:50:48 #245
147316 crew  DJMO
#trut
pi_117014760
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 09:50 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

als ik ze heb dan bewaar ik ze. voor wanneer moet je ze hebben?
eind november, dan heb ik nog drie weken om ze te maken! _O_
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_117014778
ik zal er aan denken :D
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 20 september 2012 @ 09:56:20 #247
147316 crew  DJMO
#trut
pi_117014893
O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_117016696
ik heb er ook wel wat liggen voor je :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 20 september 2012 @ 11:25:26 #249
147316 crew  DJMO
#trut
pi_117017385
_O_
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 20 september 2012 @ 11:50:18 #250
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_117018155
Ik zal mn dieet wel wat aanpassen, dan gaan de rollen sneller :P
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')