Als je het maar goed doet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag ik wel op mn knieen steunen? Wel zo fijn.
Ja, dat was KT.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
Fera had jij nou je eerste fokker gemeet gister?
Was het leuk ?quote:
Ja, ik vond t heel gezellig. Hij heeft wel humor en heeft me goed geholpen met cadeautjes vinden voor diverse mensen.quote:
Het is multitasken, geen mens die dat echt kan. Ik zou nooit kunnen komen terwijl ik iemand pijp.quote:
Tofquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik vond t heel gezellig. Hij heeft wel humor en heeft me goed geholpen met cadeautjes vinden voor diverse mensen.
Voor even jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is multitasken, geen mens die dat echt kan. Ik zou nooit kunnen komen terwijl ik iemand pijp.
Gaat mij ook vooral om het idee. Dat vind ik wel erg geil.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is multitasken, geen mens die dat echt kan. Ik zou nooit kunnen komen terwijl ik iemand pijp.
Snap ik wel. Maar ik moet me of focussen op hem of mijn eigen orgasme, alleen zo kan ik kwaliteit leveren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaat mij ook vooral om het idee. Dat vind ik wel erg geil.
Beter kan niet.quote:
Hehehe, herkenbaar welquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik wel. Maar ik moet me of focussen op hem of mijn eigen orgasme, alleen zo kan ik kwaliteit leveren.
Wekelijks terugkerend kutgrapjequote:Op zondag 26 augustus 2012 10:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Echt, niet te geloven, wil je de krant eens een keertje lezen dan doet die het niet![]()
http://www.refdag.nl/zondag
POV?quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een tv met eredivisie live hd?
Ooooooh.quote:
K vind het geiler dat ze op m'n gezicht zitquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaat mij ook vooral om het idee. Dat vind ik wel erg geil.
Krant is papier, niet een online sitequote:Op zondag 26 augustus 2012 10:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Echt, niet te geloven, wil je de krant eens een keertje lezen dan doet die het niet![]()
http://www.refdag.nl/zondag
Ooooh Pechtold, Roemer en Rutte *bonkbonkbonk*quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:33 schreef kiekjesdief het volgende:
je hebt toch altijd je point of view, of moet je extra stimulatie op tv? neem dan een politiek debat, kan je lekker lang uitstellen
Een politiek debat volgen terwijl je je vriendin doggy neemt? NEEN!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:33 schreef kiekjesdief het volgende:
je hebt toch altijd je point of view, of moet je extra stimulatie op tv? neem dan een politiek debat, kan je lekker lang uitstellen
PSV - Ajax is dan beter inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een politiek debat volgen terwijl je je vriendin doggy neemt? NEEN!!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Krant is papier, niet een online site
Oneens! Online krantenquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Krant is papier, niet een online site
neem je toch een ander dan je vriendinquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een politiek debat volgen terwijl je je vriendin doggy neemt? NEEN!!
Je kon je haar ook met een mix van ei en bier wassen, schijnt rete gezond te zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn haar ruikt naar bloemetjesm'n eigen shampoo is op
Nee dat heet nieuwsquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oneens! Online kranten![]()
The Sun oa. Lees ik elke ochtend als ik wakker word, ohh ja, en ook Bild.
Marianne Thieme zeker, en dat ze dan gaat blaten als een schaap als ze klaarkomtquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:38 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
neem je toch een ander dan je vriendin
quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Marianne Thieme zeker, en dat ze dan gaat blaten als een schaap als ze klaarkomt
Haar mag je niet eens doggy nemen, dat valt onder dierenmishandeling.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Marianne Thieme zeker, en dat ze dan gaat blaten als een schaap als ze klaarkomt
Eng hèquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:41 schreef Nixx- het volgende:
Wat gaat dit hard. Heb al 5 hele topics gemist!
Ohh jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Haar mag je niet eens doggy nemen, dat valt onder dierenmishandeling.
... Je zou het dus wel willenquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Haar mag je niet eens doggy nemen, dat valt onder dierenmishandeling.
Beenhaar, okselhaar, etcquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Denk dat Thieme ook alles au naturel heeft daar beneden. Is ze dichter bij de natuur enzo.
Sick thoughts![]()
Ik mot geen ei en/of bierquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je kon je haar ook met een mix van ei en bier wassen, schijnt rete gezond te zijn
Geef nou maar toequote:
Sowieso, om je haar daarmee te gaan wassenquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan niet, was ook maar een suggestie
Dan niet zeurenquote:
Kippen houdenquote:
Wij wel, en gaan zo een Full English Breakfast makenquote:
Welquote:
Dat wilde ik ook. Volgens mij zijn er zelfs nog witte bonen in tomatensaus.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij wel, en gaan zo een Full English Breakfast maken
Héérlijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook. Volgens mij zijn er zelfs nog witte bonen in tomatensaus.
Dat domme beest praat met zijn neus.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oeps boes vies verpest voor jjh..en mogguh
Hoiquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oeps boes vies verpest voor jjh..en mogguh
Wtf is bangersquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Héérlijk
Wij hebben alles in huis, zelfs bangers als we dat willen. Kopen we van onszelf
Ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oké mevrouw poes, zal het niet meer doen mevrouw.poes, krijg ik nu billenkoek mevrouw poes?
Omnomnom!quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zijn die worstjes die je ziet
[ afbeelding ]
Eeewwwwwquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zijn die worstjes die je ziet
[ afbeelding ]
Nee Dankuquote:
Ik heb nog niet eens gegeten en zit nu al te genietenquote:
* Vinniiee kleed zich vast uitquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja.
* Moeraskat Haalt flogger uit tas
Ohh ja, dan houd het idd opquote:
Ik wil het.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens gegeten en zit nu al te genieten
Word ik ziek vanquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja, dan houd het idd op![]()
Waarom niet als ik vragen mag?
Wcht wat ....quote:
Helaas wel ja .. Maar goed ben het gewendquote:
Ik moet echt vleesch vreten, anders ga ik kapot!quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Helaas wel ja .. Maar goed ben het gewend
* Moeraskat zwaait met floggerquote:
Daar is mijn werkquote:
Kapot ga je niet hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik moet echt vleesch vreten, anders ga ik kapot!
* Moeraskat Slaat met bogen tot ik rode billetjes zie.quote:
* Vinniiee kreunt harder en doetquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat Slaat met bogen tot ik rode billetjes zie.
Zo
ik heb teveel geklaagd over mijn week op fok om dit opbaar te vertellen.. Straks leest een collega dit allesquote:
Kusje op billen geeftquote:
Ohhh ja, dat wil je niet hebben, ik snap hetquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb teveel geklaagd over mijn week op fok om dit opbaar te vertellen.. Straks leest een collega dit alles
Iddquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh ja, dat wil je niet hebben, ik snap het
Yep, nabij Piazza Centerquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Idd![]()
Maar jij woont daar dustoevallig zeg
tofquote:
Hoi piemolquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die zit aan de andere kant van mijn billen ja
O. Okiquote:
Was het Gomarius niet goed genoeg?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tofik heb ooit nog op het da Vinci gezeten
Vast welquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik niet of die om te smullen is![]()
Poesje
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Was het Gomarius niet goed genoeg?
Ik nietquote:
Do you wanna try?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vast wel![]()
en ze ruiken vaak lekker
Ib4 kopkaas en pis grap
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
* Vinniiee doet mevr. poes uitkleden en teder zoenen![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
* Vinniiee doet mevr. poes uitkleden en teder zoenen![]()
Get a room you two!quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
* Moeraskat lijf tegen je drukt
Ik was er naar twee jaar ook terug af.. Wat een bende daar zegquote:
Kom danquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:24 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Get a room you two!
Anders spring ik er straks tussen.![]()
Vrouwlief uit bed gegooid met vriendelijk verzoek koffie te zetten?quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
* Moeraskat lijf tegen je drukt
Wat, het Gomarius?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was er naar twee jaar ook terug af.. Wat een bende daar zeg
Ga eens heul gauw wegquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:24 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Get a room you two!
Anders spring ik er straks tussen.![]()
Nee, die koffie had ik al zelf gezet. En het eerste bakkie had ik ook al ingeschonken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vrouwlief uit bed gegooid met vriendelijk verzoek koffie te zetten?
Oké. Doe maar je mondje open.quote:
Nee davinciquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:26 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
En als ik het goed zag is zei de baas.
Denk ik ook welquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Enjoy the ride.
Ik denk dat poes wel weet wat ze doet.
Eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:34 schreef kiekjesdief het volgende:
als het regent mag je in bed blijven
Ik heb een voor buitenstaanders een gekke muzieksmaakquote:
ik laat jjh ontbijt makenquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo m'n vriendin maar eens uit bed flikkeren, ik wil gvd ontbijt
Tegen wil en dank?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik laat jjh ontbijt maken
Je kan ook lief zijn en voor haar ontbijt makenquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo m'n vriendin maar eens uit bed flikkeren, ik wil gvd ontbijt
Ditquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan ook lief zijn en voor haar ontbijt maken
Plofkop?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn vriendin is ook net wakkerdat hoofd
Ja en ze kijkt als een molquote:
Ik ben slecht in het maken van ontbijt, brood verbrand steevast, de ei dooiers breken etc etc.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan ook lief zijn en voor haar ontbijt maken
Tis dat je net ontbijt hebt gemaakt, maar anders kwam ik wel even wat langsbrengenquote:
quote:
Dat is altijd vet schattig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn vriendin is ook net wakkerdat hoofd
Liefquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tis dat je net ontbijt hebt gemaakt, maar anders kwam ik wel even wat langsbrengen
Brood verbranden? Wat doe jij met brood?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben slecht in het maken van ontbijt, brood verbrand steevast, de ei dooiers breken etc etc.
Ik heb al koffie gezet en broodjes in de oven gestopt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik laat jjh ontbijt maken
Geeft nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tis dat je net ontbijt hebt gemaakt, maar anders kwam ik wel even wat langsbrengen
[..]![]()
Sorry dat ik je vriendin uitlach
Hihiquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Liefdat ze zulke mannen nog maken zeg
hij doet het met liefde geloof ik, en vanavond kook ikquote:
Trouwen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Brood verbranden? Wat doe jij met brood?
Hoppa croissantjes in de over, jam of kaas erop, lekker sinaasappelsap erbij. Mjum
Ik houd van die momenten, dat e wakker word als ik al wakker ben. Normaal gesproken is zij eerder het bed uit namelijk.quote:
Niet als je als man, ik dus, altijd al steevast om 05:00 wakker ben. Dan ligt vriendin nog goed tot 11:00 te pitten, mag ik mezelf vermakenquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HihiNatuurlijk, als je het zelf doet kan je het ook eens terug verwachten
Dat werkt iddquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HihiNatuurlijk, als je het zelf doet kan je het ook eens terug verwachten
Ik heb dat slaapritme ook mooi verdeeld, jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik houd van die momenten, dat e wakker word als ik al wakker ben. Normaal gesproken is zij eerder het bed uit namelijk.
Genoeg tijd om een fatsoenlijk ontbijt te maken dusquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet als je als man, ik dus, altijd al steevast om 05:00 wakker ben. Dan ligt vriendin nog goed tot 11:00 te pitten, mag ik mezelf vermaken
Koken doe ik dan weer wel graagquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij doet het met liefde geloof ik, en vanavond kook ik
Waarom slaap je niet verderquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet als je als man, ik dus, altijd al steevast om 05:00 wakker ben. Dan ligt vriendin nog goed tot 11:00 te pitten, mag ik mezelf vermaken
net wakker hoofd is bij een ander schattig bij jezelf nooitquote:
Pas nou op, dat kan gevaarlijk wordenquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Genoeg tijd om een fatsoenlijk ontbijt te maken dus
BAM! Donker, 300 kaarsjes om het bed heen
Zij is ook gewoon negen van de die tien keer ook al de deur uit als ik wakker word.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb dat slaapritme ook mooi verdeeld, ja.
Ik slaap steevast een paar uur later dan zij, maar daarvoor krijg ik in de ochtend een opgeruimd meisje met een schattig knapperig ontbijt terug.
In de toaster, maar dan rook ik een sigaret en dan verbrand de boel weerquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Brood verbranden? Wat doe jij met brood?
Hoppa croissantjes in de over, jam of kaas erop, lekker sinaasappelsap erbij. Mjum
Ik zei om het bed heen, niet op het bed.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pas nou op, dat kan gevaarlijk worden.
BAM, gordijnen in de fik.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staat er "getikt" op m'n voorhoofd?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat ie niet automatisch uit dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In de toaster, maar dan rook ik een sigaret en dan verbrand de boel weer
ach.. Misschien hebben ze ook wel een sprinklerinstallatie thuis. XDquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pas nou op, dat kan gevaarlijk worden.
Nee, dat plannen we wel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Zij is ook gewoon negen van de die tien keer ook al de deur uit als ik wakker word.
En als we dan een keer wel samen ontbijten ben ik degene die het negen van de tien keer maakt.
weet ik nog nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Koken doe ik dan weer wel graag
Ben de man in huis die elke dag kookt, vind ik leuk![]()
Wat ga jij koken?
We heben nog zo een ouderwets geval die geen hitte indicator heb.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat ie niet automatisch uit dan?
Ertegenaan zo ongeveer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe dicht staat jouw bed bij de gordijnen
Alweer gebakken aardappels?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik nog nietof een pruttelpotje met gehakt of zigeunerschnitzel, gebakken aardappeltjes en groente
Hier eten we lekker makkelijk vanavond, gewoon een ping-maaltijdquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik nog nietof een pruttelpotje met gehakt of zigeunerschnitzel, gebakken aardappeltjes en groente
Euw, tja doe het dan niet in de toaster, of rook geen sigaret, of andere volgorde.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We heben nog zo een ouderwets geval die geen hitte indicator heb.
Overal valt een oplossing voor te vindenquote:
Wij hebben wel vaste werktijden, en het werkt bij ons zo ook wel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat plannen we wel.
Gelukkig mag ik mijn werktijden behoorlijk flexibel inplannen en zij is vaak in de middag tot avond weg.
of n pruttelpotje, jij hebt boodschappen gedaan, zoveel mogelijkheden hebben we nietquote:
Compleet met kreunende en zuchtende geluiden zeker, overdreven uitrekken en onverstaanbaar gemompel waar flinke dampen uit komen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Er is er hier eentje langzaam wakker aan het worden
Zo schatttig ditquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Compleet met kreunende en zuchtende geluiden zeker, overdreven uitrekken en onverstaanbaar gemompel waar flinke dampen uit komen.
Zoiets ja, en met de wc deur wijd open natuurlijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Compleet met kreunende en zuchtende geluiden zeker, overdreven uitrekken en onverstaanbaar gemompel waar flinke dampen uit komen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Succes.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed, nu maar ontbijt maken
laters!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets ja, en met de wc deur wijd open natuurlijk
Dat doet de kerk nu al vanwege die kerkklokkenquote:
Niks mis met een ochtendbekquote:
Wat voor dampen denk jij aan danquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Die dampen zijn er wel, doorstrepen helpt niet.
Natuurlijk welquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niks mis met een ochtendbek.
Porno- en objectivicatie van het vrouwenlichaam, alsof ze stinkend niet meer mooi zijn.
Fosfor dampen gaat me toch net echt té ver hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Porno- en objectivicatie van het vrouwenlichaam, alsof ze stinkend niet meer mooi zijn.
Ik kruip er ook rustig overheen 's morgens vroeg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
so i noticed..quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kruip er ook rustig overheen 's morgens vroeg.
Precies. Alsof je lul die je in haar mond schuift zo fris is in de ochtendquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kruip er ook rustig overheen 's morgens vroeg.
Euhm dat flik ik niet, ik schuif hem wel ergens anders in.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Precies. Alsof je lul die je in haar mond schuift zo fris is in de ochtend
In een Fleshjack?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm dat flik ik niet, ik schuif hem wel ergens anders in.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou.
Ik krijg net te horen dat ik ook als een malle uit mijn bek meur 's morgens.
Echt voorspel heeft-ie niet nodig nee, maar het is wel mooi meegenomen op de zondagochtend.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm dat flik ik niet, ik schuif hem wel ergens anders in.
Duurt meestal ff voordat ik onder de douche sta.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Echt voorspel heeft-ie niet nodig nee, maar het is wel mooi meegenomen op de zondagochtend.
Hoewel ik moet bekennen dat wij nogal van het douchen en badderen zijn, dus daar kan het ook.
Ik heb, denk ik, de afgelopen 2 jaar, als we samen waren, zelden alleen gedoucht.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Duurt meestal ff voordat ik onder de douche sta.
En die van mij wil maar zelden samen douchen.
Vaak te krap om met zijn 2en te douchenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook eetsmakelijkquote:
ik wil mn water niet delen, sta je de helft van de tijd te bibberenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Is romantischquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil mn water niet delen, sta je de helft van de tijd te bibberen
Volledig mee eens! Stortdouche inbouwenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil mn water niet delen, sta je de helft van de tijd te bibberen
hij wil koud / lauw douchen en ik heet, en seks lukt amper want hij is 2meter plus. Laat me maar mooi alleen douchen en dan schoon en fris elkaar weer opzoekenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is romantisch.
En neem een grotere douche
Ik douche heul niet koud!quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij wil koud / lauw douchen en ik heet, en seks lukt amper want hij is 2meter plus. Laat me maar mooi alleen douchen en dan schoon en fris elkaar weer opzoeken
Als hij op de grond gaat zitten en jij er bovenop lukt dat mak-ke-lijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij wil koud / lauw douchen en ik heet, en seks lukt amper want hij is 2meter plus. Laat me maar mooi alleen douchen en dan schoon en fris elkaar weer opzoeken
Probeer haar dat eens wijs te maken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als hij op de grond gaat zitten en jij er bovenop lukt dat mak-ke-lijk.
douche te klein en makkelijker in bed of op de bankquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als hij op de grond gaat zitten en jij er bovenop lukt dat mak-ke-lijk.
Het gevoel is andersquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
douche te klein en makkelijker in bed of op de bank
uhu jij gaat met je blote billen op de koude vloer zittenquote:
Ik doe mijn best!quote:
i knowquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het gevoel is anders.
Seks in het zwembad of bubbelbad is ook onvergelijkbaar met seks op het droge.
Tuurlijk wel. Mannen doen gekke dingen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhu jij gaat met je blote billen op de koude vloer zittengeloof er niks van
Eén keer in het water geneukt, damn wat was dat geil.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het gevoel is anders.
Seks in het zwembad of bubbelbad is ook onvergelijkbaar met seks op het droge.
Dus, iedereen die een keer bij ons thuiskomt en een plekje op de bank aangeboden krijgt. Daar heb ik met mijn blote billen op gezeten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
douche te klein en makkelijker in bed of op de bank
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhu jij gaat met je blote billen op de koude vloer zittengeloof er niks van
Dat is toch zo in elk huisquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus, iedereen die een keer bij ons thuiskomt en een plekje op de bank aangeboden krijgt. Daar heb ik met mijn blote billen op gezeten.
Ik denk hè, dat als het moment daar is ik er niet over nadenk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Mannen doen gekke dingen.
Na staand seks in de douche heb ik meestal ook een paar dagen spierpijn.
Dat hebben wij er voor over.
hij gaat niet op de grond zitten hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Mannen doen gekke dingen.
Na staand seks in de douche heb ik meestal ook een paar dagen spierpijn.
Dat hebben wij er voor over.
Nietusquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
Seks in de douche werkt alleen bij een grote douche en dat je ongeveer even lang bent, of je moet heul sterk zijn.
Of een heul ieniemienie-petitterig vriendinnetje hebben.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
Seks in de douche werkt alleen bij een grote douche en dat je ongeveer even lang bent, of je moet heul sterk zijn.
Dan vraag ik me af hoe je dat doetquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nietus.
Ik ben 1,88 en mijn vriendin is 1,66.
Dat is ook een optie jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Of een heul ieniemienie-petitterig vriendinnetje hebben.
Zoals ik eerst dus al zei; man gaat zitten, vrouw schuift er overheen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoe je dat doet
Zoals ik zei, dan heb je een ruime douche nodig en geen hokkie van 90x90cmquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoals ik eerst dus al zei; man gaat zitten, vrouw schuift er overheen.
Of vrouw gaat op haar rug liggen en een man er bovenop, of staand doggy, dan moet je als man gewoon wat door de knieen en de vrouw haar been optillen, of tegen de muur aangedrukt terwijl je haar onder de bovenbenen/billen vasthoudt, of gehurkt doggy, of reverse cowgirl.
Dat kloptquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoals ik zei, dan heb je een ruime douche nodig en geen hokkie van 90x90cm
We have a match!quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1,82. Moet volgens GSbrder kunnen
Kan toch wel? Op de grond?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoals ik zei, dan heb je een ruime douche nodig en geen hokkie van 90x90cm
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1,82. Moet volgens GSbrder kunnen
Was een keer in een van der valk hotel, damn wat een douchequote:
in een huurhuis heb ik dat er niet voor over, dan parenclub en on t zwembad Daarquote:
Misschien ben ik verwend met de badkamers die ik heb meegemaaktquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in een huurhuis heb ik dat er niet voor over, dan parenclub en on t zwembad Daar
Jij gaat tegen de muur zitten en ik dr opquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat het krap wordt
[..]
Maar we kunnen het proberen
Dus daar antwoord jij op: “Ik fok alleen niet wanneer ik fuckquote:
Okequote:Op zondag 26 augustus 2012 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij gaat tegen de muur zitten en ik dr op
hier is liggen geen optiequote:Op zondag 26 augustus 2012 12:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misschien ben ik verwend met de badkamers die ik heb meegemaakt.
Loolquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus daar antwoord jij op: “Ik fok alleen niet wanneer ik fuck”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |