Als je het maar goed doet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag ik wel op mn knieen steunen? Wel zo fijn.
Ja, dat was KT.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
Fera had jij nou je eerste fokker gemeet gister?
Was het leuk ?quote:
Ja, ik vond t heel gezellig. Hij heeft wel humor en heeft me goed geholpen met cadeautjes vinden voor diverse mensen.quote:
Het is multitasken, geen mens die dat echt kan. Ik zou nooit kunnen komen terwijl ik iemand pijp.quote:
Tofquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik vond t heel gezellig. Hij heeft wel humor en heeft me goed geholpen met cadeautjes vinden voor diverse mensen.
Voor even jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is multitasken, geen mens die dat echt kan. Ik zou nooit kunnen komen terwijl ik iemand pijp.
Gaat mij ook vooral om het idee. Dat vind ik wel erg geil.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is multitasken, geen mens die dat echt kan. Ik zou nooit kunnen komen terwijl ik iemand pijp.
Snap ik wel. Maar ik moet me of focussen op hem of mijn eigen orgasme, alleen zo kan ik kwaliteit leveren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaat mij ook vooral om het idee. Dat vind ik wel erg geil.
Beter kan niet.quote:
Hehehe, herkenbaar welquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik wel. Maar ik moet me of focussen op hem of mijn eigen orgasme, alleen zo kan ik kwaliteit leveren.
Wekelijks terugkerend kutgrapjequote:Op zondag 26 augustus 2012 10:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Echt, niet te geloven, wil je de krant eens een keertje lezen dan doet die het niet![]()
http://www.refdag.nl/zondag
POV?quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een tv met eredivisie live hd?
Ooooooh.quote:
K vind het geiler dat ze op m'n gezicht zitquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaat mij ook vooral om het idee. Dat vind ik wel erg geil.
Krant is papier, niet een online sitequote:Op zondag 26 augustus 2012 10:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Echt, niet te geloven, wil je de krant eens een keertje lezen dan doet die het niet![]()
http://www.refdag.nl/zondag
Ooooh Pechtold, Roemer en Rutte *bonkbonkbonk*quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:33 schreef kiekjesdief het volgende:
je hebt toch altijd je point of view, of moet je extra stimulatie op tv? neem dan een politiek debat, kan je lekker lang uitstellen
Een politiek debat volgen terwijl je je vriendin doggy neemt? NEEN!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:33 schreef kiekjesdief het volgende:
je hebt toch altijd je point of view, of moet je extra stimulatie op tv? neem dan een politiek debat, kan je lekker lang uitstellen
PSV - Ajax is dan beter inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een politiek debat volgen terwijl je je vriendin doggy neemt? NEEN!!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Krant is papier, niet een online site
Oneens! Online krantenquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Krant is papier, niet een online site
neem je toch een ander dan je vriendinquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een politiek debat volgen terwijl je je vriendin doggy neemt? NEEN!!
Je kon je haar ook met een mix van ei en bier wassen, schijnt rete gezond te zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn haar ruikt naar bloemetjesm'n eigen shampoo is op
Nee dat heet nieuwsquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oneens! Online kranten![]()
The Sun oa. Lees ik elke ochtend als ik wakker word, ohh ja, en ook Bild.
Marianne Thieme zeker, en dat ze dan gaat blaten als een schaap als ze klaarkomtquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:38 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
neem je toch een ander dan je vriendin
quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Marianne Thieme zeker, en dat ze dan gaat blaten als een schaap als ze klaarkomt
Haar mag je niet eens doggy nemen, dat valt onder dierenmishandeling.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Marianne Thieme zeker, en dat ze dan gaat blaten als een schaap als ze klaarkomt
Eng hèquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:41 schreef Nixx- het volgende:
Wat gaat dit hard. Heb al 5 hele topics gemist!
Ohh jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Haar mag je niet eens doggy nemen, dat valt onder dierenmishandeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |