SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Om dit even te quoten:quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Een ander voorbeeldje is te vinden op een oude versie van het wikipedia artikel over Ludo Sanders (alleen die 2 alinea's over Ludo en Frits):
http://nl.wikipedia.org/w(...)t.2FFrits_van_Houten
Waar halen mensen het vandaag vraag ik me af
quote:Aankomst/Frits van Houten
Het personage Ludo Sanders wordt in 1995 geïntroduceerd als belastingman op het bedrijf van de eerste grote centrale bad guy van de soap, de illustere Frits van Houten (Casper van Bohemen). Hij komt de boekhouding controleren waarop hij direct een aanvaarding heeft met de slinkse eigenaar. ""Ludo Sanders"? TSSS" reageert de machtige Frits die Ludo inmiddels zo snel mogelijk weer de deur uit wil werken.
Aanvaarding ook echt in plaats van aanvaringquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Om dit even te quoten:
[..]_________!
Daar is niks mis mee en dat bedoel ik ook eigenlijk niet, het gaat er nu om dat er dingen worden verzonnen omtrent Frits (en Ludo) die niet waar zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:57 schreef Frey het volgende:
Er was een paar jaar geleden ook een soort strijd op internet tussen kamp Frits en kamp Ludo.
TSSS, 'machtige' Frits, 'de eerste grote centrale badguy' (Wat was Martine dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Aanvaarding ook echt in plaats van aanvaring
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben het totaal met je oneens over Silvia, ik kan me nauwelijks voorstellen dat je je zo erg aan haar ergert? Ik vond haar ook als ze moeilijk deed eerder komisch dan irritant. Maargoed smaken verschillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Wat betreft die Arnie lijn,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door PeterKelder op 26-08-2012 18:09:53 (Kijkplezier voor anderen niet bederven :P) ]![]()
Ik weet wel dat Mike Tuinstra rond seizoen 19 vaak begon over het feit dat de hele verhaallijn rondom Frits en Hans nog wel een keer kon worden veranderd, zodat Frits weer in ere hersteld was en zodoende de grote Van Houten vs. Sanders-strijd kon aangaan met Ludoquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:57 schreef Frey het volgende:
Er was een paar jaar geleden ook een soort strijd op internet tussen kamp Frits en kamp Ludo.![]()
![]()
Probleem is dan wel dat ik zo partijdig ben als maar kan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Mike Tuinstra rond seizoen 19 vaak begon over het feit dat de hele verhaallijn rondom Frits en Hans nog wel een keer kon worden veranderd, zodat Frits weer in ere hersteld was en zodoende de grote Van Houten vs. Sanders-strijd kon aangaan met Ludo
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Waar is onze grote vriend eigenlijk? Hij zal toch ook wel naar de box aan het kijken zijn.quote:
En Hogendoorn ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:15 schreef PeterKelder het volgende:
Geweldige scène weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mike hebben we idd al een tijd niet meer gezien, uit mijn hoofd voor het laatst toen VanHoutenRules werd verwijderd door YouTubequote:Op zondag 26 augustus 2012 18:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Waar is onze grote vriend eigenlijk? Hij zal toch ook wel naar de box aan het kijken zijn.
En Hogendoorn ook.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]quote:[spoiler]Ik blijf het toch jammer vinden, Arnie wordt nu echt gewoon een lulletje rozenwaterLinda hoeft maar één keer met haar ogen te knipperen en de twee liggen al te rollebollen. Alsof het hele karakter van Arnie 180 graden is omgedraaid
[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
Ook weer zo'n sterk punt van de jaren 90: de geweldige chemie tussen de jongeren.quote:Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Een strijd vind ik niet erg. Toen er hier ooit een strijd was tussen Martine aanhangers en Ludo aanhangers stond ik ook aan Ludo's kant. Maar als iemand ineens stelt dat 'de machtige Martine door streng met haar ogen te knipperen Ludo Sanders in zijn broek liet piezen' dan erger ik me puur en alleen daar aan. Voor de rest mag je voor Martine zijn, maar hou het bij de feiten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Probleem is dan wel dat ik zo partijdig ben als maar kan.
Een heer met stijl![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Zoals je al eerder aangaf, smaken verschillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar echt sympathie voor Sylvia hebben kan ik niet in deze verhaallijn
quote:[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier vond ik de jongerengroep ook wel "kloppen" om eerlijk te zijn. En die chemie was echt geweldig inderdaadquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Ook weer zo'n sterk punt van de jaren 90: de geweldige chemie tussen de jongeren.![]()
![]()
Na Kims exit en de komst van Charlie was die chemie weg en alles een stuk meer ieder voor zich.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hier vond ik de jongerengroep ook wel "kloppen" om eerlijk te zijn. En die chemie was echt geweldig inderdaadEen heer met stijl![]()
Ik ga iets gevaarlijks roepen:
Was het erg geweest als de reeks in 2000-2001 was afgesloten? Want als ik zo de posts lees begin ik alleen maar meer en meer te bedenken dat de échte saga gewoon van 1993-1999 liep, waar ik bij 1999 al redelijk uitloop.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Trouwens, hebben jullie dit ooit op Wikipedia gelezen?quote:Guus Tuinman is een fictief personage uit de Nederlandse soapserie Goede tijden, slechte tijden. De rol werd in seizoen vijftien en zestien gespeeld door acteur Alexander van Heteren. De verhaallijn omtrent het personage Guus Tuinman werd door de kijkers beschouwd als één van de slechtste verhaallijnen in de geschiedenis van de soap. Hoofdschrijver Kennard Bos erkende dit.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Er waren daarna nog genoeg onvergetelijke momenten die ik graag weer terug wil zien. Maar zo goed als de jaren 90 is het nooit meer geworden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga iets gevaarlijks roepen:
Was het erg geweest als de reeks in 2000-2001 was afgesloten? Want als ik zo de posts lees begin ik alleen maar meer en meer te bedenken dat de échte saga gewoon van 1993-1999 liep, waar ik bij 1999 al redelijk uitloop.
Op dit moment zou ik het zeker niet erg vinden als de serie zou stoppen.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: