Dat is toch die oude opaquote:
Weer:quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:35 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat is toch die oude opa![]()
Speelde deze niet in 20041999 mr Harmsen tijdelijk?
Alweer Albert.quote:
Ja klopt. En wat een kapsones!quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Alweer Albert.
We krijgen straks ook al Albert Holst, de gestoorde pleegvader van Julian.
Als het goed is heb je de acteur al voorbij zien komen, Just Meijer. Hij was die dokter die Linda opereerde.
Niet te verwarren met de dokter die Linda's wond behandelde.quote:
Achja, Linda heeft de kroon als het gaat om kapsones.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Niet te verwarren met de dokter die Linda's wond behandelde.
Ooh, dat woeshgeluidje? Ik vond het nog meevallen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:27 schreef LetsGame het volgende:
[..]
http://members.home.nl/b.d.t/GTST/gtstleader.wav
Het drukt de vocale stemmen weg en het past niet bij de animatie van het sterretjequote:Op zondag 26 augustus 2012 01:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooh, dat woeshgeluidje? Ik vond het nog meevallen.
Just Meijerquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:50 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man dus, Just Meijer.
Bekende stem. Deed onder andere de stemmen van Zozo in Ovide en Patrick Star in SpongeBob.
![]()
![]()
Je hebt ook goed werk afgeleverdquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hehe, ik vind het niet slecht, na een paar dagen al pagina 2-treffer op Google. Zie ook de rest van de treffers eens als ik zoek op GTST Seizoen 20 DVD:
[ afbeelding ]
En daarna op GTST Seizoen 7 DVD:
[ afbeelding ]
Ik zag het op het GTSTarchief, maar heb seizoen 7 niet meegemaakt volgens mij. alleen dat van Julian en Jessica kan ik mij goed herinneren.quote:
Zover ik me kan herinnerenquote:Op zondag 26 augustus 2012 02:06 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik zag het op het GTSTarchief, maar heb seizoen 7 niet meegemaakt volgens mij. alleen dat van Julian en Jessica kan ik mij goed herinneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:13 schreef Frey het volgende:
En dan natuurlijk de laatste terugkeer van:Helaas ook het eindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Maar ook weer het begin van hele nieuwe verhaallijnen die in seizoen 8 tot bloei komen met onder andere weer een briljantequote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar ook weer het begin van hele nieuwe verhaallijnen die in seizoen 8 tot bloei komen met onder andere weer een briljanteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:27 schreef Frey het volgende:
[..]Ik heb deze verhaallijn gemist helaas, begon pas een paar maanden hierna met volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:35 schreef Frey het volgende:
Volgens mij zat er begin seizoen 8 nog een zeldzaam en vergeten moment:Heeft hij toch ooit gedaan, nadat hij Bowien zag volgens mij ergens in 2000?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |