Cleo, Sylvester en Terraquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:09 schreef Frey het volgende:
Wees nou maar blij met Sylvia.![]()
Vanaf seizoen 10 komen er echt vreselijke personages in, zoals die Terra.![]()
Maar zover gaan jullie vast niet.
Kan het me niet herinneren. Misschien was het meteen haar intrede?quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:13 schreef LetsGame het volgende:
Was Isabella nou seizoen 10 of 11? Want ze zat wel meteen in de eerste aflevering van seizoen 11 dus het lijkt me ook logisch dat ze in seizoen 10 een klein rolletje had?
Zal wel grappig zijn, zat ze er precies 5 seizoenen inquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren. Misschien was het meteen haar intrede?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Wie speelde die rol nu?quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:20 schreef LetsGame het volgende:
Ik ga nog steeds stuk om "mr Rozenboom" uit seizoen 4
Hij stond niet op de aftiteling geloof ik?quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:21 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, sorry
quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:20 schreef Frey het volgende:
Wat Sylvia betreft:
(Nu ik even uitgeraasd ben, want ik kan er slecht tegen als mijn favoriete personages de grond in worden geboord.)
Ik vind haar dus geweldig.![]()
In seizoen 6 is ze wat feller, maar Jef is in dit seizoen dan ook wat zachter. Waarschijnlijk door de eerdere fouten die hij gemaakt heeft. Karin heeft hij in mijn ogen zelf weggejaagd en het is ook een wonder dat Sylvia nog bij hem is na seizoen 5.
Laura is toch net zo? Gaat steeds fel tegen Robert in, maar van hem krijgt ze het meestal ook meteen terug. Jef doet dat minder dit seizoen.
BehalveVind jij Sylvia dan geen zeurpiet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Nee, maar Ludo was toen wel nog Hoofdpiet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Vind jij Sylvia dan geen zeurpiet?
Ik bekijk de aftiteling zelden, maar het was de man die samen met Jef het wapenhandeltje heeft ontrafeld.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij stond niet op de aftiteling geloof ik?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, maar Ludo was toen wel nog Hoofdpiet.
Zet dan op YouTube, die halve versie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:14 schreef LetsGame het volgende:
Vanaf disc 10 krijgt de leader eindelijk een geluid wanneer het zonnestraaltje komt. Het geluid is alleen niet om aan te horen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:25 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Ludo schrikt als Dian zijn ware identiteit te weten komt.
Volgens mij heb ik die een keer in de Rozenboom achter de balie zien staan ofzo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:23 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
(Hij had ook best hogehoogtepiet kunnen zijn)
http://members.home.nl/b.d.t/GTST/gtstleader.wavquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zet dan op YouTube, die halve versie.
Ik mis barman Harryquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die een keer in de Rozenboom achter de balie zien staan ofzo.
quote:maken we in dit zesde seizoen van Goede Tijden, Slechte Tijden kennis met Ludo Sanders. Een meedogenloze manipulator, maar óók een charmante schurk die voor vele dramatische en spannende wendingen zorgt
quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:34 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Deze B100, werkte deze niet in de Koning?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |